- Hirdetés -

A Mediatorral kampányol az Aldi

|

Az ALDI új kreatív platformmal érkezik, amelyben a magas minőség együtt jár a jó árakkal. A Mediator által készített integrált kampány friss vizualitása és könnyed tonalitása átszövi a márka összes kommunikációs megjelenését, és egy új umbrellaüzenet alatt még erőteljesebb ár- és minőségfókuszú márkajelenlétet biztosít.

A teljes platformváltást bevezető kampány február 27-étől indult tévében, köztéri felületeken, online és bolti megjelenéseken. Ezzel egyidejűleg taktikai szinten valamennyi akciós és árkommunikációs elem megújul, még az áruszállító kamionok és a HR-anyagok is új megközelítést kapnak.

Az elmúlt időszakban a hazai piacon tapasztalható, egyre intenzívebb árverseny a diszkont kereskedelmi üzletláncok szegmensében különösen kiélezett. Ennek tükrében az ügynökségi feladat egy olyan 360°-os kampány kidolgozása volt, amely az árakat helyezi előtérbe, és fő üzenete, hogy az ALDI-ban jó áron vásárolhatunk. Az ALDI jelentős munkát fektetett és fektet abba, hogy márkáját a vásárlók ne csupán a jó minőséggel, hanem az alacsony/jó árakkal is azonosítsák, ehhez a kettős társításhoz nyújt remek lehetőséget az új platform.

Kampány célja, hogy az ALDI-termékek magas minőségpercepciója mellett erősítsék a jó árakra vonatkozó megítélést is. Fontos volt, hogy a felhívják a figyelmet a jó ár-érték arányra, az akciók mellett is tartósan alacsony árakra, és persze a rengeteg jó dologra, ami együtt jár az ALDI-üzletekben, például a friss zöldség-gyümölcs kínálat, a ropogós pékáruválaszték vagy éppen a kedves és rugalmas kiszolgálás.

A kampány fő üzenete: Nálunk a jó dolgok EGYÜTT JÁRNAK

A kampányplatform egyediségét azzal is tovább erősítették, hogy a 80-as évek kultikus zenéjét, a New Order – Blue Monday című számát használták.

„Már a tender alatt nagyon szerettük a végül nyertes koncepciót, szinte a szemünk előtt láttuk a kampány minden elemét, ezért iszonyatosan élveztük rajta a közös munkát, a filmforgatástól kezdve a bolti anyagok fotózásán át egészen a kamiondekorok felhelyezéséig. Reméljük, az új, friss vizualitású és szórakoztató tonalitású kampányplatform elnyeri a vásárlók tetszését is, és innentől még szívesebben járnak majd vásárolni a jó dolgokért” – mesélte Csirke Dániel, a Mediator kreatívigazgatója.

„Ilyen mértékű platformváltás már régen történt az ALDI életében, ezért mi is izgatottan várjuk, hogy az elmúlt hónapok munkáját hogyan fogadják a vásárlók" – foglalta össze a kampánnyal kapcsolatos várakozásokat Erhard Stotz, az ALDI marketing- és kommunikációs vezetője. „A közösségi médiában már megszokhatták követőink, hogy nem egy átlagos márka átlagos kommunikációját folytatjuk. Új kreatív platformunkkal szeretnénk a nyitottabb, könnyedebb hangvételt a teljes kommunikációnkra kiterjeszteni, mindezt úgy, hogy a kampányelemekben az ALDI összes szerethető tulajdonsága megjelenjen. Hasonlóan fontos, hogy a reklámfilmekben sok különböző vásárlói karakter jelenik meg, hiszen vevőink is nagyon sokfélék, és az ALDI-ban mindenki találhat valami szeretnivalót” – tette hozzá a vezető. Erhard Stotz szerint az erős versenytársi környezetben szükség van egy olyan, arculatában és tonalitásában is markáns megjelenésre, amely megkülönbözteti és kiemeli a márkát a piacon. A kampány vizuáljában ezért a brandszínek minden eddiginél élénkebben jelennek meg, a beazonosíthatóság és visszaidézhetőség érdekében.

„A tavalyi év végének egyszerre fontos és örömteli híre volt a Mediator számára, hogy ügynökségünk nyerte az ALDI kreatív tenderét – azóta az aldis fahéjas csiga visszatérő mém lett a kollégák körében –, annak pedig pluszban örülünk, hogy a koncepciónk annyira elnyerte az ügyfél tetszését, hogy szinte változtatás nélkül láthatjuk viszont a képernyőn” – mondta a kampány indulása kapcsán Biró László, a Mediator ügyvezetője. „Az ország legnagyobb full-service ügynökségeként fontos mérföldkőnek tartjuk, hogy az ALDI-t az ügyfeleink között üdvözölhetjük. Ügynökségünk mérete és retail szektorban szerzett tapasztalatai biztos hátteret nyújtanak majd a most megkezdett közös munkához, és azokhoz a rendkívül sokrétű feladatokhoz, amelyeket egy kereskedelmi lánc teljes körű kiszolgálása megkíván” – tette hozzá az ügynökségvezető.

Fotó: Kósa Péter

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...