A Praktiker közösségi média és televíziós tenderét is megnyerte a Mediator, a barkácsüzletlánc januártól dolgozik együtt a full service ügynökséggel.
A Praktiker tavaly év végén írt ki tendert közösségi média felületeinek működtetésére, valamint televíziós médiatervezésük és -vásárlásuk kezelésére. Ezek lezárulta után mindkét feladattal a Mediatort bízta meg a Praktiker. Az ügynökség január eleje óta látja el a barkácsáruházlánc Facebook és Instagram csatornáinak stratégiai és oldal management feladatait; január vége óta pedig ők foglalkoznak a Praktiker televíziós médiatervezésével és –vásárlásával.
„A Mediator olyan ötletekkel és új megoldásokkal győzött meg bennünket mind a két területen, hogy nem is volt kérdés, velük szeretnénk dolgozni. Ráadásul így, hogy a közösségi média és a televíziós médiavásárlás egy kézben van, a kommunikációnk is hatékonyabb” – mondta Burka Szilvia. A Praktiker Kft. marketing vezetője hangsúlyozta: „A Praktiker már nem csak egy barkácsáruház, hanem minden áruház egy kreatív lakberendezési központ, ahol az ötletektől a megoldásokig számos termék elérhető, akár házhoz is szállítható.”
Biró László, a Mediator ügyvezetője szerint remek kihívás lesz a közös munka. „A Praktiker sokunk mindennapi életének része, kommunikációjuk segítése pedig izgalmas lehetőségeket rejt. Külön öröm számunkra, hogy mind a közösségi média, mind a televíziós médiavásárlás terén együttműködünk, hiszen így a kettő építhet egymásra, erősítheti egymást.”
„Az a közös célunk, hogy jövőbe mutató irányokkal új szintre emeljük a barkácsáruházlánc reputációját. A kommunikációs csatornák kreatív használata mellett rendhagyó platformokat, megoldásokat is tervezünk ennek érdekében használni” – tette hozzá Négyesi Tamás, a Mediator business development directora.
A Praktiker PR ügynökségi feladatait továbbra is a KRQ Communications látja el.