A több mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát többek között egyedi borítókkal támogatja.
A Storckhoz tartozó, mintegy 100 országban megtalálható csokoládé márka a tavalyi év végén többkörös tendert hirdetett. A tavasz legkedvesebb ünnepeihez tartozó Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókról szóló pályázatát a Republic Group csapata nyerte el „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az ünnepekhez kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását.
Jelenleg a fogyasztók számára már elérhető, ünnepek alatt kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokhoz kreatív koncepció, key visual és eszközök kreatív anyagainak tervezése a csapat feladata, melynek során támogató instore megjelenésre (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre (borítók, animációs spotok, melyek pre roll Youtube-on és programatic felületeken online displayen futnak, bannerek, eDM) és hostess promóció kreatív anyagaira fókuszál az együttműködés során.