- Hirdetés -

A Mindshare-rel erősít az Euronics

|

Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is kezdődött a közös munka. A digitális kommunikáció hatékonysága érdekében a jövőben az új ügynökség kiemelt feladatai közé tartozik az átfogó médiatervezés, a teljes körű PPC menedzsment (Facebook és Google Ads), a direkt és organikus csatornák fejlesztése és a SEO. Ezenkívül a webáruház hosszú távú stratégiájának megalkotásában is aktívan részt vesznek majd.

„A tendert azért írtuk ki, mert 2020-ban dinamikus fejlődést várunk az online márka ismertségünkben és a visszatérő vásárlói bázisunkban, mindezt az online hirdetési hatékonyságunk további növelése mellett. A növekedési szempontokon túl fontosnak tartjuk, hogy az új piaci lehetőségekre és innovatív megoldásokra is rálássunk, ezeket lehetőség szerint az elsők között próbáljuk ki.” – mondta Hunyady Beatrix, marketing osztályvezető, majd hozzátette – „Vártuk már a közös munkát a Mindshare csapatával, mely során olyan médiaszakemberekkel dolgozhatunk együtt, akikre nyugodt szívvel bízzuk jövőbeni kampányainkat. Hálásak vagyunk a Mito-nak is, velük tettük le az Euronics digitális kommunikációjának alapjait, rengeteget tanultunk tőlük szakmailag.”

Az Euronics célja, hogy az omnichannel értékesítési modellt minél jobban támogató digitális kommunikációt folytasson; hogy piaci- és ismertségi szempontok szerint is elérje az online divízió azt a szintet, ahova az offline értékesítési csatornákkal eljutott. A vállalat, 69 üzlete kiterjesztésének tekinti az online értékesítési csatornát, ehhez tervezett közös stratégiát a Mindshare ügynökséggel.

„Az egyik legjelentősebb e-kereskedelmi szereplővel együtt dolgozni óriási megtiszteltetés és kihívás számunkra. Ebben a szektorban csak a leghatékonyabb hirdetési megoldásokkal és digitális stratégiával lehet elérni az üzleti célokat, ehhez pedig partnerségre van szükség az ügyfél és az ügynökség között. Az Euronics abszolút így gondolkozik erről a kapcsolatról, ez már a tender kiírásakor is nyilvánvalóvá vált számunkra, amely sok lehetőséget rejt magában. A digitália teljes palettáján, legyen szó analitikáról, SEO-ról, PPC vagy Programmatic kampányokról támogatni fogjuk az Euronics csapatát a céljaik, céljaink elérésében. Izgatottan várjuk a közös munkát. – mondta Lunczner Ádám, a Mindshare Chief Media Directora.

Az Euronics korábban a Mito-val dolgozott együtt. 2017 őszétől az elmúlt évek folyamatos újításainak, kreatív ötleteinek köszönhetően, a közös munka eredményeként sikerült elérni, hogy mára az Euronics már webáruházként is jelen van a vásárlók fejében. A fokozódó verseny, az online csatornák erősödéséhez való alkalmazkodás számos kihívást hozott, de a vállalat vezetői pozitívan tekintenek vissza a közös munkára és sikeresnek ítélik a múltbeli együttműködést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...