A napokban hirdette meg a MOL Group frissített, Shape Tomorrow 2030+ elnevezésű üzleti stratégiáját a befektetők és újságírók előtt. A Superfuture a stratégiai anyag névadásáért és arculatáért, valamint a befektetői rendezvény megjelenésért, az ott vetített filmekért, tájékoztató anyagokért és a honlapért felelt.
A megújult stratégia irányát tekintve folytatása a cégcsoport öt évvel korábban megjelent stratégiájának, és reagál az azóta felgyorsult üzleti, társadalmi és természeti környezetben zajló folyamatokra. Ennek megfelelően a 2030+ stratégia felgyorsítja a MOL csoport transzformációját – még nagyobb fókuszt kap a fenntarthatóság, és többek között megjelenik az az új célkitűzés, hogy a cégcsoport tovább erősítse szerepét a régió körforgásos gazdaságában.
A márkastratégián és az arculaton a Superfuture csapata: Halász Éva, korábbi DDB stratégiai vezető, Nyéki Attila, a barcelonai DDB C14 korábbi globális kreatív igazgatója és David Torrents katalán grafikus dolgozott a Superfuture partnere, Aczél László mellett.
Molnár-Bencze Rita, a MOL Group marketing kommunikációs vezetője szerint „igazán frissítő volt egy ilyen nemzetközi, tapasztalt csapattal együtt dolgozni a stratégia megújításán. A Superfuture-el már együtt dolgozunk a MOL Group márka pozícionálásán is, ezért természetes volt, hogy egy ilyen horderejű projektet is rájuk bízhatunk.”
Pantl Péter a MOL Group kommunikációs igazgatója hozzáfűzte: „A MOL csoport életében a 2030+ stratégia rendkívüli fontossággal bír – meghatározza a cég prioritásait a következő évtizedekre. A nemzetközi üzleti sajtó és a részvényesek nagyon jól fogadták a cég terveit. Tudjuk, minden átalakulás egy komoly változás is egyben, de biztos vagyok benne, hogy a Shape Tomorrow 2030+ stratégia révén a MOL csoport hosszútávon is tovább halad a már megkezdett úton, és a régió körforgásos gazdaságának egyik vezető szereplője lesz.”