A Mondelēz Hungária Kft. taktikai design ügynökségi pool tendert írt ki idén februárban, amelyet a Progressive Reklámügynökség nyert meg. A meglévő ügynökség mellett az új ügynökség feladata a Mondelēz márkáinak támogatása hatékonyan működő eladáshelyi reklámeszközökkel.
„A Progressive kiemelkedő kreatív teljesítménye, professzionális tervezési módszertana és az, hogy megértették a céljainkat mind nagy szerepet játszottak abban, hogy a következő években együttműködjünk” – nyilatkozta Réti Zsófia, a Mondelēz Customer Activation Managere CZ SK HU.
„Bemutattuk, hogy szabályozott folyamatok mellett, kötelező minőségbiztosítással kiváló végeredményt tudunk adni. POS/POP tervezési metodikánk lényege, hogy minden esetben az egyedi retail környezetekre szabjuk a kreatívokat. A fejlesztésnél figyelembe vesszük az adottságokat, a célcsoportot, a megvalósíthatóságot és természetesen a márkakommunikációs szempontokat. Az elkészült terveket mindig az egyes eszközökre és helyszínekre meghatározott szempontrendszer szerint ellenőrizzük” – mondta Horváth Mihály, a Progressive Executive Account Directora.