
Új lendületet vesz a létesítményüzemeltetési szektor egyik meghatározó, innovatív szereplője, a SmartFM. Az ingatlanüzemeltető arculatának frissítése mellett döntött, emellett kiemelt figyelmet fordít ebben az évben a humánerőforrás fejlesztésre. Az átfogó feladattal a Morphót bízta meg.
A közös munka célja, hogy a SmartFM korszerű arculattal, átláthatóbb és felhasználóbarát digitális megjelenéssel erősítse piaci jelenlétét. Emellett kiemelt fókusz kerül a vállalat humánerőforrás-fejlesztésére is: a Morpho a webes és vizuális megújulás mellett egy olyan toborzókampányt is előkészít, amely a szektorban dolgozó szakemberek és új belépők számára kínál vonzó szakmai lehetőségeket.
A partnerség keretében a Morpho széleskörű kommunikációs támogatást nyújt: a márkastratégia finomhangolása mellett új weboldalt fejleszt, arculati elemeket dolgoz ki, valamint kreatív és célzott kampányeszközökkel segíti a munkáltatói márka megerősítését.