- Hirdetés -

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

|

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90 éves múltja során folyamatos népszerűségnek örvendő Szerencsi cicás kakaóport a jövő évtől a Szerencsi Bonbon Kft. gyárthatja és forgalmazhatja majd.

Ismét komoly gesztust tesz Szerencs városa és a Szerencsi Bonbon Kft. felé a Nestlé Hungária: a vállalat Szerencs városának adja át a Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát. A cicás kakaóként is ismert Szerencsi kakaópor nagy múltra visszatekintő márka, a fogyasztók egyik kedvence Magyarországon. A jól ismert, mára a márka védjegyévé vált fehér macska figura végigkísérte a terméket több mint 90 éves történelme során.

„Rendkívül nagylelkű ez a gesztus a Nestlé Hungária részéről, hiszen megerősít bennünket abban, hogy városunk a jövőben is büszkén ápolhatja tovább a csokoládé- és kakaógyártás hagyományait” – fogalmazott a megállapodás hivatalos aláírását követően Nyiri Tibor, Szerencs polgármestere, utalva arra, hogy 2018-ban a Nestlé a Szerencsi Bonbon Kft.-re ruházta át a tulajdonában lévő Szerencsi védjegy édesipari termékekre vonatkozó használatának jogát. Ez a megállapodás egészült ki a mai napon azzal, hogy az édességek mellett a Szerencsi kakaópor védjegye is visszakerül Szerencsre.

Noszek Péter ügyvezető igazgató szerint a Nestlé Hungária örömmel járul hozzá ahhoz, hogy a Szerencsi csokoládé és kakaópor tovább öregbítse a város hírnevét. Noszek Péter hangsúlyozta: „az elmúlt évek bővítéseinek, fejlesztéseinek köszönhetően a szerencsi gyár éves kapacitása meghaladja a 40 ezer tonnát, amivel a Nestlé meghatározó, 30 exportpiacot ellátó kávé- és kakaóitalpor gyártási központja Kelet-Közép-Európában.”

Noszek Péter emlékeztetett rá, hogy az elmúlt években a Nestlé 9 milliárd forint értékű fejlesztést hajtott végre a térségben, amelynek 76 százalékát a szerencsi üzemre fordította. Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségéről beszélt Nagy István agrárminiszter is, aki kiemelte, hogy míg tavaly éves szinten 7 százalékkal, az idei év első kilenc hónapjában 13,5 százalékkal nőtt a hazai élelmiszeripar termelési értéke. Ebben számottevő a hozzáadott értéke a térség és az ország meghatározó élelmiszeripari befektetőjének, ráadásul „a Nestlé szerencsi gyára több mint 500 embernek ad megélhetést, a hazai beszállítókkal együtt azonban ennél sokkal több embernek biztosít jövedelmet” – tette hozzá a tárcavezető. Kifejtette: a védjegy azt a célt szolgálja, hogy az adott termékek egyediek, könnyen megkülönböztethetőek legyenek, és garanciát jelentsenek a minőségre.

A magyar élelmiszeriparban nagyjából 11 ezer termékvédjegy van, emellett több mint negyven, minőséget tanúsító védjegy. A Szerencsi csokoládégyár egyes termékeinek pedig már csaknem 100 évvel ezelőtt is voltak védjegyei. Ezek használatával érték el azt is, hogy termékeiket nem tudták hamisítani – hangsúlyozta a miniszter.

A mostani megállapodás értelmében 2022-től a Szerencsi Bonbon Kft. gyárthatja és forgalmazhatja majd a cicás logóval ellátott Szerencsi kakaóport, megőrizve azokat az értékeket, amelyeket a magyar fogyasztók megszoktak és szeretnek benne.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...