A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól. A partnerség keretében a Visa minden szinten támogatja a női labdarúgást az amatőr szinttől egészen az UEFA Női Bajnokok Ligájáig.
A Visa, a világ vezető vállalata a digitális fizetés területén, bejelentette, hogy meghatározó jelentőségű partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val. A Visa ezzel a világon elsőként szponzorálja kifejezetten a női labdarúgást, miután az UEFA szétválasztotta a női és férfi labdarúgás szponzorációs jogait.
A hagyományos sportszponzorációs modellt azért forradalmasította az UEFA, hogy elősegítse a női labdarúgás már ma is lenyűgöző fejlődését egész Európában, és még több reklám lehetőséget teremtsen a játék további fejlesztéséhez.
A partnerség minden szinten támogatja a női labdarúgást. A szerződés szerint a Visa lesz az UEFA Női Bajnokok Ligája, az UEFA női-labdarúgó Európa-bajnokság, az UEFA U19-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság és az az UEFA U17-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az UEFA női futsal EURO fő partnere 2025-ig. A Visa ezen kívül támogatja az UEFA Together #WePlayStrong marketing platformját, melynek célja, hogy még több lányt és nőt ösztönözzön arra, hogy focizzanak.
A példanélküli hétéves megállapodás a női labdarúgás egész Európában tapasztalható folyamatos fejlődésére reflektál, csakúgy, mint az UEFA Together #WePlayStrong kampány sikerére.
A partnerség keretében a Visa segítséget nyújt a kampány kiterjesztésében co-branded tartalmakon keresztül, melyek célja, hogy megváltoztassa a női labdarúgás imázsát és futball legyen a nők és lányok által leginkább űzött sportág Európában.
A Together #WePlayStrong kampány keretében eddig közel 8 millióan látták a Press Play vlogs sorozatot, melyben Európa legjobb profi női labdarúgói engednek betekintést a mindennapjaikba.