A femina.hu vonzotta a legtöbb egyedi látogatót januárban a női oldalak közül, igaz az nlc.hu sem maradt le sokkal mögöttük – derül ki a DKT legfrissebb elemzéséből, amelyben a női portálok látogatottságát vizsgálták meg alaposabban. Az összes weboldal között januárban is megtartotta vezető pozícióját a blikk.hu, a 24.hu a második, az index.hu a harmadik.
A női portálok látogatottsága kapcsán csak önálló domain-nel rendelkező, általános vegyes tematikájú site-okat vizsgáltak, nem sorolták ide a specifikusabb tartalommal rendelkezőket, mint például a gasztro, egészség, bulvár oldalak. Ebben a körben a dobogós helyeket a femina.hu, az nlc.hu és – némileg lemaradva az előző kettő mögött - a life.hu foglalja el. De havi egymilliós látogatottság felett van még a cosmopolitan.hu, a femcafe.hu, a joy.hu, a glamour.hu és divany.hu is. A lista második felébe sorrendbe bekerült a divany.hu, wmn.hu, marieclaire.hu, a bien.hu, az evamagazin.hu, a csaladinet.hu, noklapja.hu és a retikul.hu is.
Ha nőies jellegű, de nem a fenti célcsoportba tartozó, annál specifikusabb oldalakat is vizsgáltak volna, akkor előkelő helyen, a top15-ben végzett volna a nosalty.hu, a blog.hu, streetkitchen.hu és strory.hu is.
A napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított TOP10-es listát a weboldalak esetében változatlanul a blikk.hu vezeti, amit a második helyezését őrző 24.hu követ. Ugyancsak nem változott a lista harmadik helyezettje: az index.hu. A negyedik helyet pedig továbbra is origo.hu foglalja el.
Az ötödik helyen a tavaly december óta négy helyet javító nlc.hu áll. A napi átlagos látogatószám alapján kialakított toplista hatodik helyén most a portfolio.hu található - ehhez két helyezésnyit kellett előre lépnie. Hetedik a ripost.hu egyetlen hellyel hátrébb lépve, míg a nyolcadik helyezést most az a femina.hu foglalja el, amely egy hónappal ezelőtt még az ötödik helyezéssel büszkélkedhetett. A kilencedik hely most a borsolnline.hu oldalé, míg a tízes listát a telex.hu zárja.
Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagokkal mért toplistát, akkor az első négy helyen nem látunk eltérést a honlapok listájához képest, a Blikktől az Origóig mindenki ugyanazt a helyet foglalja el brandként, mint weblapként. Az 5. helyre viszont népszerű androidos applikációjának is köszönhetően bekerült az Időkép, mint brand, egy-egy hellyel lejjebb tolva ezzel minden szereplőt a NLC kezdve a FEMINA-ig bezárólag. De a tízes lista utolsó helyét a domainként is a tizedik helyen álló TELEX-nek sikerült megőriznie brandként is. Viszont a BORSONLINE egy helyezéssel lemaradt a brandek TOP10-es listájáról.