- Hirdetés -

A parkolást is megreformálja a BMW

|

Az autóipar teljes átalakulásának időszakában a bajor prémiumgyártó számos olyan, a mobilitás új korszakát kiszolgáló megoldást fejleszt és tesztel, amelyek a későbbiekben széles körben is elősegíthetik a kényelmes és fenntartható közlekedést. A BMW Group Magyarország ennek jegyében most a vecsési telephelyén alakított új parkolót a Parkl Digital Technologies parkolás és töltésszolgáltatóval.

Az autóipar teljes átalakulásának időszakában a bajor prémiumgyártó számos olyan, a mobilitás új korszakát kiszolgáló megoldást fejleszt és tesztel, amelyek a későbbiekben széles körben is elősegíthetik a kényelmes és fenntartható közlekedést. A BMW Group Magyarország ennek jegyében most a vecsési telephelyén alakított új parkolót a Parkl Digital Technologies parkolás és töltésszolgáltatóval.

A fenntarthatóságra, mint vállalati stratégiájának alappillérére tekintő BMW Group legkésőbb 2030-ra minden második értékesített modelljét tisztán elektromos meghajtással tervezi átadni ügyfeleinek. A tisztán elektromos és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellek hazánkban is egyre népszerűbbek – tavaly 44%-kal több plug-in hibrid és 62%-kal több teljesen elektromos értékesített modellt regisztrált a BMW Group, mint az azt megelőző évben –, így Magyarországon is egyre nagyobb igény mutatkozik az elektromos töltőhálózat kiépítésére.

„A BMW Group mindig is élen járt az elektromos és plug-in hibrid modellek fejlesztésében. Míg a 2013-ban bemutatott BMW i3 még igazi úttörő modell volt, idén év végére a kínálatunk több mint 90%-ban tudunk már tisztán elektromos modellt kínálni, mely fejlődést a töltőhálózat-infrastruktúra gyors bővülése kell, hogy kísérjen. Saját flottánkban is egyre több a konnektorról tölthető modell, így a Parkl-lel megvalósított beruházás ügyfeleink, partnereink és kollégáink kényelmét, autóink hatékony és felhasználóbarát töltését és így a még fenntarthatóbb közlekedést támogatják majd. A My BMW és My MINI applikációkban is egyre több szolgáltatás érhető el az elektromos és PHEV autóink töltéséhez kapcsolódóan, így a beruházás tovább gazdagítja az ilyen irányú ügyfélélményt is” – mondta el Gombos Zoltán, a BMW Group Magyarország ügyvezetője az átadás kapcsán.

A BMW Group idén tavasszal az ország irodaházaiban, bevásárlóközpontjaiban és parkolóházaiban már több mint 450 elektromos töltőpontot üzemeltető Parkl hivatalos e-mobilitási szolgáltatóval fejlesztette tovább hazai képviseletének parkolóját, mely a munkatársak mellett az ügyfeleket, vendégeket és a sajtó képviselőit is kiszolgálja.

A Parkl e-mobilitási szolgáltatóként elektromos autó töltési projektek teljeskörű kivitelezését menedzseli, a telepítéstől az üzemeltetésig. A világ piacvezető töltőgyártóival együttműködésben, a Parkl a saját IT rendszerével digitalizálja a töltőket, felruházva ezzel őket az ügyfeleik számára leghatékonyabb szolgáltatásokkal (töltés fizettetése, mobil applikációs és RFID kártyás indítás, energiamenedzsment). A Parkl most 23 darab töltési ponttal szerelte fel BMW Group Magyarország vecsési telephelyét, köztük egy hatalmas, 180 kW összteljesítményű Starcharge ultratöltővel.

„A beruházás izgalmas és kihívásokkal teli volt több szempontból is, azonban a Parkl, a kivitelezők és a BMW közös, innovatív ötleteivel és megoldásaival egy igazán fenntartható és könnyen kezelhető hálózatot tudtunk létrehozni. Egy hálózatot, amely maximálisan támogatja a cég céljait és károsanyagkibocsátás csökkentésére vonatkozó törekvéseit az elektromobilitás térnyerése és a flottapark zöldülése idején” – egészítette ki Reindl Dániel, elektromobilitási és flottaértékesítési vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...