Prémium férfi magazinokkal, illetve sport oldallal bővült 2021. január elsejétől az Atmedia online portfóliója. A megállapodás alapján a Player csoport felületeinek – Player.hu, Roadster.hu, Raketa.hu, Csakfoci.hu – hirdetéseit a multimédiás kereskedőház értékesíti. Az Atmedia digitális üzletága négy éve indult, 2020 végére már az 5. legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett.
Az Atmedia online portfóliójának egyedi felhasználói elérése 2020-ban egy év alatt 3 százalékkal nőtt, így az online sales house-ok piacán az év eleji 7. helyről év végére az 5. helyre ugrott előre. A növekedés elsősorban a vállalat dinamikus portfólióbővítésének köszönhető (tavaly többek között az IGN.hu, a Motorsport.com, a Rádió1.hu, a Gamestar.hu, a Blogstar.hu csatlakozott a sales house-hoz), de az eredményt segítette a világjárvány hatására megnőtt online tartalomfogyasztás is.
A Player Media kiadó 2011-ben indult és férfiaknak szóló tematikus lifestyle kiadványokra specializálódott. A Player.hu internetes férfimagazin 2012 elejétől nyújt komplex tartalmat a fiatal, biztos anyagi háttérrel rendelkező férfi olvasóinak, akik teljesítmény orientáltak és nyitottak az újdonságokra. A magazin tematikájában az életmód, a pénzügyi sikerek mellett a szabadidő és kikapcsolódás témakörei közül választhatnak az olvasók.
A Csakfoci.hu Magyarország vezető online futball magazinja, amely 2007 óta van jelen az online médiában. A piacvezető fociportálon naponta közel 50 friss hírrel, exkluzív információkkal, videókkal és élő közvetítésekkel találkozhatnak az olvasók. A Csakfoci.hu tartalmait havonta több mint 380 ezer egyedi látogató kíséri figyelemmel és 5,6 millió oldalt tölt le. Az oldal látogatóinak 71 százaléka 18-49 év közötti, 68 százalékuk férfi.