- Hirdetés -

A print a tévés arcokra épül

|

- Hirdetés -

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és a nyomtatott kiadvány, és miért lesznek egyes sztárok évekre stabil szereplői a címlapoknak.

- Hogyan hat egymásra a nyomtatott Story magazin és a story.hu? Általában azok kerülnek címlapra, akik a neten is sok kattintást hoznak?

- Nem jelenthetjük ki kategorikusan, hogy ami online sok kattintást hoz, az a printben is magas példányszámot eredményez. Vannak celebek, akik az online térben jól működnek, de az idősebb korosztályt képviselő printolvasók nem tudnak velük azonosulni. Emellett arról sem szabad elfeledkezni, hogy a printért már közel 500 forintot fizet az olvasó, így sokkal magasabb szintű tartalmat vár el, mint amit egy ingyenes clickbait cikk takar.

- Az elmúlt évekhez képest mintha lenne némi átrendeződés, vagyis a korábban nagyon sokszor borítóra kerülő sztárok (Liptai Claudia, Marsi Anikó) kevesebbszer szerepeltek tavaly. Megváltoztak a szerkesztési elvek, vagy az ő sztorijukat nem találták annyira izgalmasnak?

- Egy címlap annál inkább topsztori, minél ismertebb emberrel minél érdekesebb dolog történik. Ám azok a hírességek, akik éveken át a sztárvilág megkerülhetetlen alakjai voltak, akkor is hozzák az átlagpéldányszámot, ha általános témában nyilatkoznak. Marsi Anikó egyébként 2022-ben is érdekes volt, többször volt címlapon. Hiszen ő maga mondta, hogy viszonylag kevés híresség válik és házasodik ugyanabban az évben.

- Mi kell ahhoz, hogy valaki éveken keresztül címlapon tudjon maradni? Mint ahogy ez Liptai Claudiának éveket át sikerült.

- Claudiát továbbra is a nyíltsága és az őszintesége tartja a címlapokon. Vállalta a botlásait, a könnyeit, emellett megosztotta a boldogságát is. Egy sztár népszerűségéhez sokat hozzátesz az önazonosság, amit a néző vagy az olvasó megérez. Az pedig különösen szerencsés, ha valakinek a személyiségével könnyen tudnak azonosulni. Claudia ilyen. Ő a vicces, nagyszájú szomszédlány nőies idomokkal.

- Kulcsár Edina és a hozzá kapcsolódó Szabó András Csuti, illetve G.w.M. is többször szerepelt a címlapon. Van még bennük annyi sztori, hogy az idén is sokszor borítóra kerülhetnek?

- Az ő szappanoperájuk még folytatódhat az esküvővel, a baba érkezésével, valamint Csuti új párjával. Szerintem még 2023-ban is kerülhetnek címlapra.

- A korábbi évekhez képest sem a Bestnél, sem a Storynál nem volt egy-két olyan népszerű sztár, akiről nagyon sokszor szólt a címlapsztori. Tudatos döntés volt, hogy egy-egy „húzónév” helyett inkább gyakran váltogatják a borítón megjelenő arcokat?

- A Story az idén ünnepli a 25. születésnapját. A Besttel és a Storyval hétről hétre összesen 100 oldalt töltünk meg tartalommal, nem könnyű 52 héten át két „szenzációs” címlappal előrukkolni. Annál is inkább, mert kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség. Úgy látom, ez a kereskedelmi televíziók számára is nehéz feladat, ugyanazt a húsz-húsz embert szerepelteti az RTL és az TV2 is a produkcióiban. A print pedig leginkább a televíziós arcokra, szereplőkre épül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...