- Hirdetés -

A print a tévés arcokra épül

|

- Hirdetés -

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és a nyomtatott kiadvány, és miért lesznek egyes sztárok évekre stabil szereplői a címlapoknak.

- Hogyan hat egymásra a nyomtatott Story magazin és a story.hu? Általában azok kerülnek címlapra, akik a neten is sok kattintást hoznak?

- Nem jelenthetjük ki kategorikusan, hogy ami online sok kattintást hoz, az a printben is magas példányszámot eredményez. Vannak celebek, akik az online térben jól működnek, de az idősebb korosztályt képviselő printolvasók nem tudnak velük azonosulni. Emellett arról sem szabad elfeledkezni, hogy a printért már közel 500 forintot fizet az olvasó, így sokkal magasabb szintű tartalmat vár el, mint amit egy ingyenes clickbait cikk takar.

- Az elmúlt évekhez képest mintha lenne némi átrendeződés, vagyis a korábban nagyon sokszor borítóra kerülő sztárok (Liptai Claudia, Marsi Anikó) kevesebbszer szerepeltek tavaly. Megváltoztak a szerkesztési elvek, vagy az ő sztorijukat nem találták annyira izgalmasnak?

- Egy címlap annál inkább topsztori, minél ismertebb emberrel minél érdekesebb dolog történik. Ám azok a hírességek, akik éveken át a sztárvilág megkerülhetetlen alakjai voltak, akkor is hozzák az átlagpéldányszámot, ha általános témában nyilatkoznak. Marsi Anikó egyébként 2022-ben is érdekes volt, többször volt címlapon. Hiszen ő maga mondta, hogy viszonylag kevés híresség válik és házasodik ugyanabban az évben.

- Mi kell ahhoz, hogy valaki éveken keresztül címlapon tudjon maradni? Mint ahogy ez Liptai Claudiának éveket át sikerült.

- Claudiát továbbra is a nyíltsága és az őszintesége tartja a címlapokon. Vállalta a botlásait, a könnyeit, emellett megosztotta a boldogságát is. Egy sztár népszerűségéhez sokat hozzátesz az önazonosság, amit a néző vagy az olvasó megérez. Az pedig különösen szerencsés, ha valakinek a személyiségével könnyen tudnak azonosulni. Claudia ilyen. Ő a vicces, nagyszájú szomszédlány nőies idomokkal.

- Kulcsár Edina és a hozzá kapcsolódó Szabó András Csuti, illetve G.w.M. is többször szerepelt a címlapon. Van még bennük annyi sztori, hogy az idén is sokszor borítóra kerülhetnek?

- Az ő szappanoperájuk még folytatódhat az esküvővel, a baba érkezésével, valamint Csuti új párjával. Szerintem még 2023-ban is kerülhetnek címlapra.

- A korábbi évekhez képest sem a Bestnél, sem a Storynál nem volt egy-két olyan népszerű sztár, akiről nagyon sokszor szólt a címlapsztori. Tudatos döntés volt, hogy egy-egy „húzónév” helyett inkább gyakran váltogatják a borítón megjelenő arcokat?

- A Story az idén ünnepli a 25. születésnapját. A Besttel és a Storyval hétről hétre összesen 100 oldalt töltünk meg tartalommal, nem könnyű 52 héten át két „szenzációs” címlappal előrukkolni. Annál is inkább, mert kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség. Úgy látom, ez a kereskedelmi televíziók számára is nehéz feladat, ugyanazt a húsz-húsz embert szerepelteti az RTL és az TV2 is a produkcióiban. A print pedig leginkább a televíziós arcokra, szereplőkre épül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....