Három új ízt kommunikál a Dr. Oetker Vitalis Szuperkása termékcsalád legújabb kampánya, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített.
Az idei év első két hónapjában zajló kampány a grapefruit, az ananász és kivi ízzel készülő, vadonatúj Dr. Oetker Szuperkásákra hívja fel a fogyasztók, azaz az aktív egészséges életmódra törekvő nők figyelmét. A kommunikáció több platformon zajlik: rádióban, online (Facebook nyereményjáték, Google kampány, Facebook hirdetések, Spotify bannerek), sportszponzoráció, instore (display kihelyezés), OOH, print (leaflet). A kampánnyal kapcsolatban Szabó Orsolya, a Progressive Reklámügynökség Client Service Directora elmondta: „A kreatív koncepció során a fogyasztók számára már ismert irányt vittük tovább frissítve, és jelezve, hogy a termékcsaládunk kiegészült. A koncepciónk középpontjában a csomagoláson is látható zabkásás tálka szerepel, amely a vizuális hasonlóságot kihasználva a reggeli készülődéshez kapcsolódó szavakban jelenik meg. A frappáns, letisztult vizuálokon hangsúlyos szerepet kapnak az összetevők is!”
A Progressive Reklámügynökség tavaly év elején tenderen nyerte el a Dr. Oetker Vitalis Szuperkásák bevezetésére vonatkozó megbízást, és a kampány eredményeit látva nem volt kérdés, hogy a koncepciót 2019-ben is folytatják.