- Hirdetés -

A raktárkoncert egy VIP-belépő a backstage-be

|

Augusztus elején született döntés a raktárkoncertek létrehozásáról. A zenészek az élő fellépések helyett online sugározzák a koncertjeiket, ez a megoldás hivatott segíteni a szektoron és a koncertlátogatókon. Jelenleg is folyik a több mint 150 zenekar egyenként 45 perces koncertjének rögzítése, amelyek szeptember közepétől a mindiGO TV felületén folyamatosan válnak elérhetővé. Sperczel Dániel, a projekthez kapcsolódó kampányért felelős Lounge Group ügyfélkapcsolati igazgatója árult el kulisszatitkokat a projektről.

– Kezdjük egy személyes kérdéssel: árulja el, ön mire gondolt először, amikor meghallotta azt a kifejezést, hogy raktárkoncert?

– A raktár szóból egyenesen egyfajta minimalista és futószalagszerű, de egyben funkcionális koncertmegoldásra gondoltam, ami persze jelen körülmény között „vírusálló”. A konkrét brief kapcsán az első benyomás némiképp árnyaltabb lett, a termék ugyanis szerintem profi, itthon jelenleg hiánypótló és talán mondhatom azt, hogy műfajteremtő.

– És amikor kommunikációs szakemberként találta meg önöket a feladat?

– A kommunikációs szakmában dolgozóként kerestem a feladatban, a műfajban azt az újdonságot, azt az unikális adottságot, amellyel érdekes lehet kifelé, ezáltal segít minket a munkánkban.

– Miben tudja segíteni egy kommunikációs ügynökség a raktárkoncert-sorozatot?

– A művészek a korlátozás alatt is keresték a fellépési lehetőséget. Volt, aki garázskoncertet adott vagy online fellépést szervezett, ültetett előadást tartott. Esetleg szponzori együttműködés keretében lépett fel. Viszont sokaknak nem állt rendelkezésére a kellő technika, az online felület vagy éppen a digitális szakértelem, hogy ilyet csináljon. Néhányan nincsenek is jelen azokon a platformokon, amit a rajongótáboruk használ. A Lounge Group bevonásával van egy olyan, a szálakat összefogó ügynökség, amely képes ellátni a kezdeményezéshez kapcsolódó kommunikációs feladatokat, így a zenészeknek, zenekaroknak csak az a feladatuk, amiben a legjobbak, azaz magas színvonalon előadni.

– Melyek voltak a konkrét feladatok, amelyeket a koncertek népszerűsítése céljából ellátott az ügynökség?

– A várakozásokkal teli időszakban, azaz már a raktárkoncertek nyilvánosságra kerülése előtt folyamatosan közzéteszünk a tartalmakat a kulisszák mögül. A raktarkoncert.hu honlapra és a közösségimédia-oldalakra folyamatosan töltjük fel az exkluzív anyagokat. De a látványvilágban és a koncertek vizuális világának kialakításában, az elkészülő koncertfelvételek technikai véglegesítésében is szerepet vállalunk.

– Térjünk vissza a felhasználókra! Mennyiben pótolhatja számukra egy képernyő a koncertélményt?

– Abban az összevetésben érdemes ezt vizsgálni, hogy az elmaradt koncertekhez képest mi mindent kapnak az ínséges időkben a rajongók. Olyan lehetőség ez most számukra, mint egy VIP-belépő a backstage-be. Benézhetnek a színfalak mögé, megélhetik a koncert előtti és utáni pillanatokat a kedvenceikkel. Exkluzív interjúk, fotók, kisfilmek, előzetesek, előadásrészletek várják őket. Ilyet, lássuk be, nem kapnak meg minden fellépőtől egy fesztiválon.

– Mit lehetett a korábbi hasonló példákból, a nagykoncertek kommunikációjából hasznosítani?

– Ez egy sokrétű feladat, és a járványhelyzet rákényszerít az innovációra. De nem ismeretlen az ilyen komplex, integrált projekt. Korábban például a Szerencsejáték Zrt. szuperkoncertjeit támogattuk hasonlóan széles eszközpalettával. Azt a projektet nemzetközi elismerésben is részesítették, nyáron a GlobalEventex Awards díjazta két kategóriában, az egyik köztük ráadásul arany díj. Többet közt ennek köszönhető, hogy felkerültünk a globálisan legjobb rendezvényszervezők listájára. Inspiráló elismerése ez a munkánknak, minden projektnél ilyen díjakra törekszünk.

– Tehát akkor az integráltság az a know-how, amit most felhasználnak?

– A járvány időszakában azt gondolom, hogy előnybe kerülnek a cégcsoportok, az integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtó ügynökségek. Ezeknél van meg házon belül egyszerre a széles kompetenciakör, amivel az ilyen időszakban az ehhez hasonló egyedi projektek megfelelő színvonalon kivitelezhetők, és az esetlegesen előre nem látott feladatok különösebb veszteségek nélkül lereagálhatók. A raktárkoncert kommunikációs támogatása egy kivételes feladat. Egy olyan projekt, amihez a rendezvényszervező, a social media, a reklámügynökségi, a médiatervező és a PR-divíziónk összehangolt együttes munkájára és felkészültségére van szükség.

Speciális hirdetési megjelenés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...