- Hirdetés -

A raktárkoncert egy VIP-belépő a backstage-be

|

- Hirdetés -

Augusztus elején született döntés a raktárkoncertek létrehozásáról. A zenészek az élő fellépések helyett online sugározzák a koncertjeiket, ez a megoldás hivatott segíteni a szektoron és a koncertlátogatókon. Jelenleg is folyik a több mint 150 zenekar egyenként 45 perces koncertjének rögzítése, amelyek szeptember közepétől a mindiGO TV felületén folyamatosan válnak elérhetővé. Sperczel Dániel, a projekthez kapcsolódó kampányért felelős Lounge Group ügyfélkapcsolati igazgatója árult el kulisszatitkokat a projektről.

– Kezdjük egy személyes kérdéssel: árulja el, ön mire gondolt először, amikor meghallotta azt a kifejezést, hogy raktárkoncert?

– A raktár szóból egyenesen egyfajta minimalista és futószalagszerű, de egyben funkcionális koncertmegoldásra gondoltam, ami persze jelen körülmény között „vírusálló”. A konkrét brief kapcsán az első benyomás némiképp árnyaltabb lett, a termék ugyanis szerintem profi, itthon jelenleg hiánypótló és talán mondhatom azt, hogy műfajteremtő.

– És amikor kommunikációs szakemberként találta meg önöket a feladat?

– A kommunikációs szakmában dolgozóként kerestem a feladatban, a műfajban azt az újdonságot, azt az unikális adottságot, amellyel érdekes lehet kifelé, ezáltal segít minket a munkánkban.

– Miben tudja segíteni egy kommunikációs ügynökség a raktárkoncert-sorozatot?

– A művészek a korlátozás alatt is keresték a fellépési lehetőséget. Volt, aki garázskoncertet adott vagy online fellépést szervezett, ültetett előadást tartott. Esetleg szponzori együttműködés keretében lépett fel. Viszont sokaknak nem állt rendelkezésére a kellő technika, az online felület vagy éppen a digitális szakértelem, hogy ilyet csináljon. Néhányan nincsenek is jelen azokon a platformokon, amit a rajongótáboruk használ. A Lounge Group bevonásával van egy olyan, a szálakat összefogó ügynökség, amely képes ellátni a kezdeményezéshez kapcsolódó kommunikációs feladatokat, így a zenészeknek, zenekaroknak csak az a feladatuk, amiben a legjobbak, azaz magas színvonalon előadni.

– Melyek voltak a konkrét feladatok, amelyeket a koncertek népszerűsítése céljából ellátott az ügynökség?

– A várakozásokkal teli időszakban, azaz már a raktárkoncertek nyilvánosságra kerülése előtt folyamatosan közzéteszünk a tartalmakat a kulisszák mögül. A raktarkoncert.hu honlapra és a közösségimédia-oldalakra folyamatosan töltjük fel az exkluzív anyagokat. De a látványvilágban és a koncertek vizuális világának kialakításában, az elkészülő koncertfelvételek technikai véglegesítésében is szerepet vállalunk.

– Térjünk vissza a felhasználókra! Mennyiben pótolhatja számukra egy képernyő a koncertélményt?

– Abban az összevetésben érdemes ezt vizsgálni, hogy az elmaradt koncertekhez képest mi mindent kapnak az ínséges időkben a rajongók. Olyan lehetőség ez most számukra, mint egy VIP-belépő a backstage-be. Benézhetnek a színfalak mögé, megélhetik a koncert előtti és utáni pillanatokat a kedvenceikkel. Exkluzív interjúk, fotók, kisfilmek, előzetesek, előadásrészletek várják őket. Ilyet, lássuk be, nem kapnak meg minden fellépőtől egy fesztiválon.

– Mit lehetett a korábbi hasonló példákból, a nagykoncertek kommunikációjából hasznosítani?

– Ez egy sokrétű feladat, és a járványhelyzet rákényszerít az innovációra. De nem ismeretlen az ilyen komplex, integrált projekt. Korábban például a Szerencsejáték Zrt. szuperkoncertjeit támogattuk hasonlóan széles eszközpalettával. Azt a projektet nemzetközi elismerésben is részesítették, nyáron a GlobalEventex Awards díjazta két kategóriában, az egyik köztük ráadásul arany díj. Többet közt ennek köszönhető, hogy felkerültünk a globálisan legjobb rendezvényszervezők listájára. Inspiráló elismerése ez a munkánknak, minden projektnél ilyen díjakra törekszünk.

– Tehát akkor az integráltság az a know-how, amit most felhasználnak?

– A járvány időszakában azt gondolom, hogy előnybe kerülnek a cégcsoportok, az integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtó ügynökségek. Ezeknél van meg házon belül egyszerre a széles kompetenciakör, amivel az ilyen időszakban az ehhez hasonló egyedi projektek megfelelő színvonalon kivitelezhetők, és az esetlegesen előre nem látott feladatok különösebb veszteségek nélkül lereagálhatók. A raktárkoncert kommunikációs támogatása egy kivételes feladat. Egy olyan projekt, amihez a rendezvényszervező, a social media, a reklámügynökségi, a médiatervező és a PR-divíziónk összehangolt együttes munkájára és felkészültségére van szükség.

Speciális hirdetési megjelenés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az orosz-ukrán háború uralta az online kereséseket

A 2022-es év összesített magyar Google listáját az orosz-ukrán háborúval kapcsolatos keresések formálták legnagyobb mértékben, a felhasználók a legfontosabb történések figyelemmel kísérése mellett az érintett helyszínekről és személyekről is informálódni akartak. Dobogós helyezést értek...

Tovább nő a MATCH4 lefedettsége

December elejétől 8 megye újabb 350 településén láthatják a Network4 csatornájának műsorát. A Tarr Kft. ügyfelei előfizethetnek mindkét sporttelevízió adására, a MATCH4-re és testvércsatornájára, az ARENA4-re is. A MATCH4 bevezetését a piac remekül fogadta, a...

Elon Musk rakétáján megy az űrbe a magyar kisműhold

Elon Musk Falcon-9 típusú rakétája viszi majd a világűrbe a BME-n épített magyar kisműholdat. A szerkezet fedélzetén három másik egyetemen – a Szegedi Tudományegyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a Debreceni Egyetem –...

Ennyit költenének ajándékra a magyarok

Az infláció hatása erősen befolyásolja idén az ajándékokra szánt keretet: a megkérdezettek 53%-a nyilatkozott úgy, hogy kevesebbet költ idén ajándékra, mint szeretne, 33% ugyanakkor az áremeléseknek köszönhetően valószínűleg többet – derült ki a MediaMarkt...

Ünnepi kampányt indított a Budapest Airport

Értékes nyereményekért és adományokért cserébe a Budapest Airport advent harmadik vasárnapjáig várja mindenkitől a karácsonyhoz és utazáshoz kapcsolódó történeteket. A legjobban sikerült sztorikat Kautzky Armand felolvasásában is megismerhetik a repülőtér közösségimédia-felületeinek követői. A Budapest...

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

sms mobiltelefon

A tech cégek mobilpiacra lépését hozhatja el az eSIM

Március óta mindhárom magyar szolgáltató lakossági kínálatában elérhető a virtuális SIM kártya. Az eSIM előnyei között a szolgáltatók jellemzően kiemelik a kisebb környezetterhelést a kevesebb keletkező műanyaghulladék miatt, a kényelmesebb mobilhasználatot és a kisebb...

Az orosz-ukrán háború uralta az online kereséseket

A 2022-es év összesített magyar Google listáját az orosz-ukrán háborúval kapcsolatos keresések formálták legnagyobb mértékben, a felhasználók a legfontosabb történések figyelemmel kísérése mellett az érintett helyszínekről és személyekről is informálódni akartak. Dobogós helyezést értek...

Tovább nő a MATCH4 lefedettsége

December elejétől 8 megye újabb 350 településén láthatják a Network4 csatornájának műsorát. A Tarr Kft. ügyfelei előfizethetnek mindkét sporttelevízió adására, a MATCH4-re és testvércsatornájára, az ARENA4-re is. A MATCH4 bevezetését a piac remekül fogadta, a...

Elon Musk rakétáján megy az űrbe a magyar kisműhold

Elon Musk Falcon-9 típusú rakétája viszi majd a világűrbe a BME-n épített magyar kisműholdat. A szerkezet fedélzetén három másik egyetemen – a Szegedi Tudományegyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a Debreceni Egyetem –...

Ennyit költenének ajándékra a magyarok

Az infláció hatása erősen befolyásolja idén az ajándékokra szánt keretet: a megkérdezettek 53%-a nyilatkozott úgy, hogy kevesebbet költ idén ajándékra, mint szeretne, 33% ugyanakkor az áremeléseknek köszönhetően valószínűleg többet – derült ki a MediaMarkt...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....