Május óta láthatók a CHERRISK nyári kampány utas- és lakásbiztosítás display és PPC hirdetései, az animációs TVC-k pedig június közepe óta futnak. Csak úgy, mint a szeptemberi márkabevezetéskor, most is a több mint 100 fős Republic Group lett megbízva – lead ügynökségként – a teljes tervezéssel és kivitelezéssel.
A nagysikerű 2018-as indulás reklámfilmjeit két arany CRAFT, valamint a Hipnózis reklámverseny „Fogyasztóközpontú kampányok” kategóriájának legjobb filmnek járó díjával jutalmazta a szakma. Az együttműködés idén is folytatódott és tavasztól a nyári főszezonra időzített kampány stratégiai tervezése is megkezdődött. A CHERRISK kezdettől figyeli és értékeli az ügyfelek visszajelzéseit, melyek alapján újabb releasekkel, gyorsabb és még egyszerűbb árkalkulációval és újrastrukturált árképzéssel kívánja kiszolgálni a célcsoport igényeit. A nagyközönség megszólításához ismét a Republic Group szállította a megoldásokat: a teljes stratégia alkotást, az animációk tervezését, a motion designt és a PR támogatást.
A kreatív koncepció kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a felhasználók által már megismert grafikai elemek keljenek életre mind az online display hirdetéseken, mind a TVC-kben. A márkaismertség növelése mellett erőteljes sales fókuszú üzenetrendszer megalkotása volt a feladat. A klisék elkerülése érdekében az ügynökség diszruptív módon közelítette meg az árkommunikációt.
Lassan egy hónapja a nézők már TV-ben is láthatják Emmát, a CHERRISK barátságos, virtuális asszisztensét, amint egy napfényes strandon vagy éppen egy madárcsicsergős kertben ránt fejszét és láncfűrészt, hogy „megfésülje” a magas biztosítási árakat. A meghökkentő és figyelemfelkeltő megoldások nem állnak távol a biztosítási platform stílusától.
A lead ügynökség feladata továbbá a kampányt támogató PR kommunikáció ellátása és az alvállalkozón keresztül történő médiavásárlás is. Az utasbiztosítás kampány extra támogatást kapott out-of-home hirdetésekkel is a Liszt Ferenc repülőtéren. Az abszurditás itt egy másik formában jelenik meg: CHERRISK utasbiztosítás napidíja olcsóbb, mint egy tábla csokoládé vagy egy palack víz, amit a beszállás előtt magunkhoz vennénk.