- Hirdetés -

A Republic Groupnál folytatja Heal Edina

|

- Hirdetés -

A Republic Grouphoz igazolt Heal Edina, a Google Magyarország korábbi vezérigazgatója operatív igazgatóként csatlakozott a társasághoz. Új pozíciójában, amit szeptember elsejétől tölt be többek között a digitális divízió, illetve a menedzsment folyamatos fejlesztéséért felel majd.

Heal Edinát a Forbes magazin 2015-ben a 10 legbefolyásosabb magyar nő közé választotta üzleti élet kategóriában. Az új vezető kiemelt célja, hogy a tavaly másfélmilliárd forintos bevételt elérő Republic Group a digitális megoldásokban a piac egyik vezető ügynökségévé váljon, emellett a nemzetközi nagyvállalatoknál szerzett tapasztalatait implementálja az immár 100 fős vállalat szervezeti struktúrájába, és optimalizálja a működést szorosan együttműködve Barna Tamással és a divízióvezetőkkel. Heal Edinával már nyolc fősre bővült a társaság felsővezetői board-ja, melynek négy női tagja van.

„Reklámügynökségeknél indult a karrierem és imádom a reklámokat. Azok közé tartozom, akik a TV műsorban csak a reklámokat szeretik. A Google-nél rengeteg lehetőségem volt, hogy megértsem, mitől hatékony egy online hirdetés, mit jelent a digitális forradalom és hogyan változik a fogyasztói magatartás. A kizárólag online fókuszú ügynökségek esetében tipikus hiba, hogy alábecsülik a kreatív ötlet erejét és csak az elhelyezésre, a technológiára koncentrálnak, miközben elfelejtik, hogy az ember intellektuális lény. Igenis hatalmas különbség van egy jól megalkotott reklám és egy összedobott hirdetés hatékonysága között. Imádom a kreatív alkotó emberek társaságát és otthon érzem magam ebben a világban. Izgalmas feladat lesz a Republic vezetőségének a gondolkodását formálni, hogy ők is még gyorsabban tudjanak száguldani egyre felgyorsuló digitális világunkban, és egy olyan csapat összerakásában részt venni, akik remélhetőleg az ország legjobb digitális marketing megoldásait fogják nyújtani. Szerintem elengedhetetlenül fontos, hogy az ember mindent újra gondoljon, napról-napra új ismereteket szerezzen és alkosson. Én ebben hiszek” – nyilatkozta Heal Edina.

„Edina személyében egy innovatív, mindig megújulni kész és kiemelkedő felsővezetői tapasztalattal rendelkező szakemberre leltünk. Biztos vagyok benne, hogy a Republic különutas, úttörő szemléletmódjával és Edina multinacionális vállalatoknál elsőszámú vezetőként szerzett ismereteivel támogatni fogja az erőteljes növekedési céljainkat” – tette hozzá Barna Tamás.

Heal Edina az Ogilvy and Mather reklámügynökségnél kezdte karrierjét, ahol annak idején teljesen önállóan kezelte a legnagyobb ügyfelek médiatervezéshez és vásárláshoz, reklámgyártáshoz, illetve a TV produkcióhoz kapcsolódó feladatokat az ügyfélkapcsolati munkákkal egyidejűleg. Az Ogilvy-t követően az akkor induló DDB Needhamnél helyezkedett el, ahol az induló csapat tagjaként mindent az elejéről kellett kezdeni, így tehát megnyerni az első ügyfeleket, megkötni a médiaszerződéseket, valamint megtalálni a legfontosabb beszállítókat. Ügyfelei között szerepelt a McDonalds, a Johnson and Johnson és a SEIKO, továbbá itt tanulta meg a rendezvényszervezést is.

Később a McCann-Ericksonhoz csatlakozott ügyfélkapcsolati igazgatóként, majd új business vezetőnek nevezték ki. Érkezésekor mindössze 25 ember dolgozott az ügynökségnél, míg távozásakor már közel 100 fős csapattól köszönt el, mikor Franciaországba utazott, hogy az INSEAD-on MBA képesítést szerezzen. Kiemelt ügyfelei közé tartozott a L’Oréal, a BAT, Unilever és a Gillette, emellett részt vett az ország első mobil szolgáltatójának, a Pannon GSM-nek készülő díjnyertes kampányában is.

Az MBA-je elvégzése után Heal Edina a londoni Island Records kiadó kollégája lett, ahol kitanulta a zeneipar legjavát, majd hazatérve ugyancsak ezen a területen, a legendás EMI-nál kapta meg élete első ügyvezető igazgatói pozícióját. Ezen évek alatt többek között dolgozott az Irigy Hónaljmiriggyel, DJ Sterbinszkyvel, Zoránnal és a Fekete Vonattal is. Londoni tapasztalatait felhasználva számos olyan külföldről átvett megoldást honosított meg a magyar zeneiparban, amelyet azóta is használnak. Az EMI a legnagyobb és a leggyorsabban növekedő lemezkiadó lett irányítása alatt, melyet elsősorban az segített elő, hogy átszerződtette Ákost, illetve sikeressé varázsolt több olyan nemzetközi sztárt, akiket mások itthon eladhatatlannak tartottak.

Visszatérve Londonba, az EMI központjában eltöltött évek után, vállalkozó lett, majd a Sláger Rádió amerikai tulajdonosai visszahívták Budapestre, hogy vegye át a rádió vezetését. Öt évet töltött az ország leghallgatottabb rádiójának élén, mely idő alatt sokat tanult a válság-menedzsmentről is. A rádiós éveket követően 2010 és 2018 között a Google magyarországi vezetője volt.

Heal Edina eddig két alapítványt álmodott meg és hozott létre. Az Egyenlítő Alapítványt, amely 5 éve létezik, és több mint 200 vezető nőt fog össze, akik önkéntesen dolgoznak azon, hogy a nők és férfiak egyenlő munkahelyi esélyeit segítsék elő. Illetve a korábban alapított – azóta már nem működő – Sláger Angyalt, ahol az egyik fő tevékenység a hátrányos helyzetű gyermekek nyaraltatása volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA