A Republic Groupot választotta a dm

A dm Magyarország nagyszabású, szépségápolás tematikájú eseményt szervez május 12-én a Société Házban, a Beauty Workshop 2022 kreatív feladataiért, valamint a dm márka helyszín arculatáért a Republic Group felel. A rendezvényen a legnagyobb kozmetikai márkák tűnnek fel, a látogatók “Művészet inspirálta szépség” szlogen jegyében, a szezonális trendek mellett mélyebb bepillantást nyerhetnek a dekorkozmetika világába is.

Idén tavasszal a dm “Inspiráció” elnevezésű kampányával, a művészet erejével igyekszik megszólítani vásárlóit. Ennek részeként szeretnének emlékezetes programot, élményt nyújtani a Beauty Workshop 2022 résztvevőinek. Az eseménnyel hangsúlyozzák, hogyan hat ránk a művészet, hogyan képes inspirálni minket a mindennapokban, és milyen módon segíti az önkifejezést.

A workshop alkalmával a dm márkák és a beszállító partnerek külön helyiségekben mutatkoznak be, így a kreatív koncepció megalkotása során kulcsfontosságú feladat volt a dm terem berendezése, valamint a kapcsolódó aktivitások kidolgozása. Utóbbinál fontos szempont volt, hogy szerepet kapjanak a termékek és lehetőség nyíljon kipróbálásukra is valamilyen művészeti alkotáson keresztül.

“Inspiráció és művészet. Ez a két szó a briefben már önmagában felvillanyozta a csapatot. A kreatív koncepció, az aktivitások és dekorációk megálmodásában nem csak a művészetekben, hanem az új dmmárkás dekorkozmetikumaiban is elmerültünk, így létrehozva egy olyan világot, ahol smink igen is művészet és az alany maga a vászon. Bízunk benne, hogy az esemény résztvevőinek is ugyanolyan izgalmas utazás lesz felfedezni ezt a miliőt, mint, amilyen nekünk volt megálmodni a részleteit” - mondta el Kőteleky Aywee, a Republic Group Senior Art Director-a.