Nagyszabású beharangozó kampánnyal, tele legekkel robbant be az őszbe Buda legújabb és egyben legnagyobb plázája, a szeptember 17-én nyitó Etele Plaza. A Futureal-csoport grandiózus projektjének bevezetésén a kampány stratégiai és kreatív ügynöksége a Republic Group dolgozott, a bevásárlóközpont teljes arculatát, vizuális kommunikációját megtervező Brand’Art Studióval, a Futureal-csoport belső kreatív stratégiai ügynökségével, valamint a médiavásárlásért felelős Wavemakerrel közösen.
Az Etele szó betűi szolgáltak ihletül nemcsak a logó, de a kreatív koncepció kidolgozása során is. A Brand’Art tervezte logó, egyfajta patternt alkotva visszaköszön az épületen belül, valamint a vonalai alkotta formák a kreatív vizuálokon is megjelennek. Az Etele és tele áthallás pedig egy olyan ziccer volt, amit a Republic Group nem hagyhatott ki a tagline megalkotásakor: „Etele- Tele legekkel”. Budapest legújabb bevásárlóközpontja tényleg nem szűkölködik a legekben. A szlogen kialakítása során a pláza teljes szortimentjére gondolt az ügynökség és szolgáltatás fókuszú, célcsoportokra lebontott jelige variációkat álmodott meg. A pláza működését egyedivé varázsló 6 témát (széles divatválaszték, tágas és modern ételudvar, terasz-kapcsolatos fitneszterem, mobiltelefonos applikáció, saját mozi, találkozási pont) járnak körbe.
A kampány célja az Etele Plaza sokszínűségének bemutatása volt friss és fiatalos köntösbe bújtatva, hiszen az Etele Plaza „Tele legekkel” várja a látogatókat.
Kőteleky Aywee, a Republic Group vezető art directora a következőket fogalmazta meg a kreatív koncepcióról: „Mindig is foglalkoztatott a munkámban, hogy hogyan tudom ötvözni a kortárs trendeket a reklámban, ami egy tömegműfaj és közérthetőnek kell lennie. Szerencsére Szabitól (szerk: Márton Szabolcs, Republic Group kreatívigazgató) és az ügyféltől szabad kezet kaptam, mint a projekt vezető art directora és ez óriási alkotói szabadságot adott nekem. Művészeti szempontból azon dolgoztunk a legtöbbet, hogy az Etele Plaza, ma a legmenőbb, a többitől jól megkülönböztethető arculatú pláza legyen Budapesten és az országban. Ezért választottuk rendezőnek Mazzag Izabellát, aki ma az egyik legfelkapottabb tehetség, és dolgoztunk Krasznai Zolival, aki pedig a tapasztalatot és a profizmust hozta a csapatba.”
„A kor igényeinek megfelelően egy olyan élményközpontú, modern ház megalkotásán dolgozott a projektcsapat közel egy évtizeden keresztül, ami több, mint egy megszokott bevásárlóközpont. Büszkék vagyunk rá, hogy hosszú évek kemény munkája után végül olyan plázával várjuk szeptember közepétől a vásárlókat, ami tele van élményekkel, csillogással, divattal… A kommunikációt is ezzel szerettük volna összhangba hozni és egyben differenciálni is magunkat általa a versenytársaktól. Egy sokszínű, különböző célcsoportokat relevánsan megszólító, friss kampány született, amivel sokan fognak tudni azonosulni” – osztotta meg Mészáros Nóra, az Etele Plaza marketing igazgatója.
„Budapest új színfoltja, a most nyíló Etele Plaza sokféle szakterület professzionális képviselőinek sok éven át tartó alkotása, a váratlan piaci változásokhoz is alkalmazkodó együttműködés eredménye.
Az óriási csapat sikeresen hangolta össze az egyediségre törekvő kreatív és a vállalkozói–üzleti gondolkodásmódot is.” – értékelte az elmúlt éveket Szentmiklósi Attila, a Futureal-csoport arculati igazgatója.
A kampány esszenciális elemeit, a TVC-t és fotózott képanyagokat öt napos gyártási hét során készítette el a Republic Group, ahol egyszerre körülbelül 100 fős stáb dolgozott. Magát a produkciót egy több mint két hónapos előkészítő szakasz előzte meg. A TVC-t a pláza márkaidentitásához hűen a friss szemléletű és trendszetter Mazzag Izabella rendezte, a film operatőre pedig Kiszler Dániel volt. A film újszerű és lebilincselő kameramozgással járja körbe az Etele Plaza USP-it, az összes célcsoport szegmens megjelenítésével. A legújabb divattrendeket felsorakoztató fotókat Krasznai Zoltán készítette, amelyek átütően keltik életre az Etele Plaza atmoszféráját.
Az integrált bevezető kampány erős offline hirdetési lábbal rendelkezik, így a célcsoportok szeptember 1-jétől billboard, citylight, épületháló, járműreklám, print és TVC hirdetéseken keresztül találkoznak majd folyamatosan az Etele Plaza szegmentált üzeneteivel. Az offline megjelenéseket hangsúlyos online jelenlét támogatja folyamatos social media tartalmakkal, bannerekkel és oline TVC mutációkkal.
Az Etele Plaza tele van újdonságokkal, legmodernebb applikáció az első hazánkban, amelyben okosparkolási funkció is található. A saját fejlesztésű alkalmazás szeptember 16-tól lesz elérhető a iOS-re és Androidra egyaránt. Az Etele App kommunikációjához készülő edukációs és promó videókat az ESCAPE, a Republic Group produkciókkal foglalkozó divíziója készíti.