A Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat GLAMOUR márkájának új image filmre és kreatív platformra vonatkozó koncepcióalkotási és megvalósítási feladatait. Az újrapozicionálást és a márkaértékek mélyítését is célul kitűző tender nemcsak a 15 éves magazin, hanem a hozzá kapcsolódó események üzenetrendszerének megújításáról is szólt.
A GLAMOUR egyike a világ legnagyobb stílus márkáinak, Magyarországon a Ringier Axel Springer médiavállalat kiterjedt portfóliójának egyik legnépszerűbb terméke. A divat- és stíluskalauznak beillő print magazin adja a márka alapját, amely azon felül, hogy a digitális csatornákon és közösségi felületeken is rendkívül aktív, rendezvényeivel tömegeket képes megmozgatni. „A márka nemcsak a szépség sokszínűségét, de a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hirdeti, ezt szeretnénk még inkább hangsúlyozni a marketingkommunikációban”– indokolta az imidzs kampány indítását Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer kiadóigazgatója és marketing vezetője.
Milyen a modern nő? A Republic Group stratégiai megközelítéssel nyúlt a kérdéshez, melynek megválaszolásához, valamint a XXI. századi nőkép megértéséhez kutatást is végeztek. A reklámügynökség stratégiai célja a magazin márkaértékeinek közvetítése, az inkluzivitás erősítése. Ennek érdekében pedig a legnépszerűbb glossy magazin üzenetrendszeréhez hű TVC, valamint outdoor és print kampányt dolgoztak ki. „Az új image film mérföldkőnek számít a hazai GLAMOUR életében. Szorosabb kötődést szeretnénk kialakítani az olvasóközönség és a lap között, a magazinnak olyan értékeit előtérbe helyezve, amelyek kifejezetten a magyar nők támogatását, segítését, és erősítését célozzák. Új márkaépítési modellünk segített abban minket, hogy a fogyasztók még inkább úgy érezzék, hogy a magazin fontos része az életüknek” – összegezte Fási Kata, a Republic Group stratégája.
„Bármilyen is legyél, a GLAMOUR elismer, támogat abban, ami épp fontos az életedben, és inspirál a további fejlődésre.” Erről szól a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR szlogennel végződő reklámkampány. A kreatív koncepció, mely a nő sokoldalúságát ünnepli, Márton Szabolcs, kreatív igazgató személyes álláspontját is tükrözi: „Őszintén hiszem, hogy ez az évszázad a nőké, a női hősök korát éljük.”
A kampány ősszel, a GLAMOUR-napok beharangozásával együtt indul, de egész éven át látható lesz különböző promóciós üzenetekkel együtt.