A Rossmann és a Yettel a Growww Digitalt választotta

A dinamikusan terjeszkedő nemzetközi drogériahálózat, a Rossmann magyarországi PPC-hirdetéseit és digitális analitikai elemzéseit a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség viszi tovább. A digitális szaktudáson túl az omnichannel marketingben is stratégiai partnerként segít.

Ezzel párhuzamosan indult el az együttműködés az egyik legnagyobb hazai mobilszolgáltatóval, a Yettellel is, ahol a Growww Digital a belső digitálismédia-csapat munkáját támogatja az online hirdetésekre vonatkozó analitikai audittal, elemzésekkel, illetve digitális marketinggel kapcsolatos innovatív megoldásokkal.

„Azért esett rájuk a választásunk, mert több mint 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek, valamint magas szakmai színvonalon hajtják végre ügyfeleik megbízásait. A Growww Digital által felmutatott referenciák és a nemzetközi tapasztalataik nagyon imponálóak voltak, valamint az is elnyerte a tetszésünket, hogy széles körű szolgáltatási portfólióval rendelkeznek, amely pozitív jövőképet vetített elénk azzal kapcsolatban, hogy az eddig elért kiváló eredményeinket, akár még magasabb szintre emelhessük közösen” – mondta el Fürjes Ádám, a Rossmann webshop vezetője.

„Több körös megmérettetés eredményeként a Growww Digital került ki nyertesként a digitális médiavásárlás hatékonyságnövelése kapcsán kiírt pályázatunkon. A korábbi szakmai sikereik, kiemelkedő szaktudásuk mellett a döntéshez hozzásegített az is, hogy megoldásként azt hozták, ami számunkra optimális. Egyszeri projektre szerződtünk, de a gördülékeny közös munkától és pozitív eredményektől motiválva újabb együttműködések vannak kilátásban a jövőt tekintve” – emelte ki Márfi Dániel Gábor, a Yettel Head of Digital Marketing Office-je.

Mindkét vállalattal 2024 végén indult el az együttműködés, amelynek keretében az ügynökség senior szakértői átfogó segítséget nyújtanak a digitáliskampány-kezelés, az analitikai és stratégiai tanácsadás területén a kitűzött üzleti célok elérése érdekében.

„Nagy megtiszteltetés, hogy részesei lehetünk a Rossmann és Yettel sikertörténetének. Örülünk, hogy tudásunkkal támogathatjuk ezt a két ismert és elismert omnichannel szereplőt, akik meghatározó tényezői a hazai FMCG, illetve telekommunikációs piacnak” – hangsúlyozta Szabó László, a Growww Digital ügyvezető partnere.