- Hirdetés -

A SIÓ a hazai junior CSR élvonalában

|

Idén a „Köszönjük, SIÓ!” Iskolatáska Program nyerte el a junior kategóriában a CSR Hungary Díjat, vagyis a Magyar Üzleti Felelősség Díját és az elismeréssel járó kétéves önkéntes védjegyhasználatot. Magyarország vezető gyümölcslégyártójának attitűdformáló, integratív jótékonysági programja az elmúlt 13 évben mintegy 750 intézményt és összesen közel 12 ezer 6–10 éves kisiskolást látott el a tanévkezdéshez szükséges írószerekkel és kiegészítőkkel teli új, gerinckímélő iskolatáskákkal szerte az országban. A junior kategóriában egyedüliként díjazott „Köszönjük, SIÓ!” Iskolatáska Program emellett elnyerte a Trade magazin három különdíjának egyikét is.

„Szívügyünk a szociálisan hátrányos helyzetbe került tehetséges gyerekek integrációjának, az egyenlő esélyek elősegítése, ezért idén újabb 600 szorgalmas kisiskolás kezdhette meg a tanévet új iskolafelszereléssel és -táskával” – árulta el Kovács Ágnes, a SIÓ-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója, aki kiemelten fontosnak tartja, hogy a 13 éve sikeres adományozás szerves része az érzékenyítés és az integráció. „A közösségi segítségnyújtás keretében meghirdetett rajzpályázatra eddig összesen közel 30 ezer alkotás érkezett az ország minden szegletéből.” A legjobb rajzokat ajándékcsomaggal, a legszínvonalasabb munkákat beküldő intézményeket pedig SióBulival díjazza a népszerű gyümölcslégyártó. „Fontosnak tartjuk, hogy az adományozási programban részt vevő kisiskolások a kreativitásukat is kamatoztatva a tanórán kívüli foglalkozásokon is beszélgessenek az érzékenyítő témákról és mind a beszélgetések, mind a segítségnyújtás során megtapasztalják a hátrányos helyzetű osztálytársaik elfogadásának, a helyzetük megértésének és a közösségi segítségnyújtásnak a jelentőségét.”

A segítőprogram komplex jellegét erősíti, hogy fogyatékkal élők is tevékeny részesei. A tanévkezdési csomagot ugyanis évek óta a tordasi Gesztenyés Szociális Intézmény lakói készítik össze. Kovács Ágnes, a SIÓ-Eckes vezetője reméli, hogy a kezdeményezésben részt vevők mindannyian tovább viszik, hogy segítséget kapni és adni is öröm, és a segítségnyújtásban mindenki egyenlő. „Szeretnénk a magunk eszközeivel hozzájárulni a szociális különbségek csökkentéséhez, az esélyegyenlőség javításához és mindenekelőtt a mentalitásváltáshoz, amelynek lényege, hogy magától értetődő, elemi kötelességünk a szociálisan hátrányos helyzetű, tehetséges fiatalok tanulmányainak támogatása” – fogalmazott a gyümölcslégyártó cég vezetője.

A CSR Hungary junior kategóriájában olyan kezdeményezések pályázhattak, amelyek ezt a fiatal generációt ösztönzik a fenntarthatóság, a felelősség értékeinek a megőrzésére, vagy önmaguk védelmében a felelősebb döntések meghozatalára. A junior kategóriában díjnyertes „Köszönjük, SIÓ!” Iskolatáska Programban kizárólag általános iskolák, óvodák, és az azokat támogató nonprofit szervezetek vehetnek részt. A CSR Hungary Díj pályázat többlépcsős értékelési folyamatának utolsó, záró szintjén a bizottság tagjai, különböző üzleti és szakmai területek elsőszámú vezetői döntöttek, akik az együttes tapasztalatukkal segítették az értékelési folyamatot. A felelős üzleti magatartást jelző védjegy azoknak az egyre tudatosabb fogyasztóknak a mind szélesebb rétegeit orientálja, akiknek nemcsak a termékek minősége és ára számít, hanem a gyártó vállalat szociális érzékenysége és társadalmi felelősségvállalása is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...