- Hirdetés -

A söröké a főszerep a Városligetben

|

Sümegtől Tokajig, Miskolctól Hódmezővásárhelyig, országszerte felkerekednek a magyar kisüzemi sörfőzdék, hogy bemutatkozzanak a hat év szünet után újra megrendezett Főzdefeszten.

Június 17. és 19. között, a megújult Városligetben, a Napozóréten újra megrendezik a Főzdefesztet, a magyar sörforradalmat elindító fesztivált. A mintegy harminc kiállítót felvonultató eseményre, a számos budapesti kitelepülő mellett, az ország minden részéről érkeznek sörfőzdék, és gasztronómiai standok is szép számmal képviseltetik magukat.

Az Alkimista Sörfőzde Hódmezővásárhelyről érkezik Budapestre, az Oázis Sörfőzde Kiskunhalasról, és itt lesz a Kecskeméti Sörmanufaktúra is. Az Ugar Brewery Törökszentmiklósról hozza el craft söreit, a BAZ Beer Tokajból, a Gyertyános Sörfőzde pedig Miskolcról érkezik. Kitelepül a Sümegi Sörfőzde, Jászapátiból a Guri, a BigFoot pedig Domonyból jön. A székesfehérvári Hübris, és a nagytarcsai Reketye Brewing Co. mellett Budapestről itt lesz a Csupor Craft Beer, a Hajnali Sörfőzők, a Parabolic Lázárus Brewery és a Rizmajer Sörfőzde. Ugyancsak a fővárosból, a Főzdeparkból hozza el friss söreit a HopTop Brewery, a rendezvényre külön főzettel készülő Horizont Brewing valamint a Mad Scientist, már nagyon készülődik a Fehér Nyúl, és a MONYO Brewing Co. is!

„A 2022-es Főzdefeszttel, a hagyományok feltámasztása mellett az is a célunk, hogy a látogatók valódi összeképet kapjanak a magyarországi kisüzemi sörfőzés jelenlegi helyzetéről. Ezért idén nem lesznek kereskedők és külföldi sörök a rendezvényen. Azt szeretnénk, ha a Főzdefeszt elsősorban a hazai kínálatra fókuszálna” – mondta Kósa Kolos, a Főzdefeszt főszervezője. Hozzátette: „a vendéglátóipar képviselőit szakmai előadások is várják azon a találkozón, amelyet a HoReCa szektor és a kézműves sörfőzdék párbeszédének elősegítésére, tapasztalatcsere céljából, a fesztivál első napjára szervezünk”.

A Főzdefesztre a belépés ingyenes, a sörkóstoláshoz fesztiválpoharat kell vásárolni, amely kimondottan sörkóstolásra fejlesztett, Stöltzle kóstolópohár. A fesztivál készpénzmentes, fizetni HelloPay Fesztiválkártyával, vagy érintéses bankkártyával lehet.

A kiállító sörfőzdék:

Alkimista Sörfőzde, Hódmezővásárhely

BAZ Beer, Tokaj

BigFoot sörfőzde, Domony

Csupor Craft Beer

Fehér Nyúl Brewery & Taproom

Guri Sörfőzde, Jászapáti

Gyertyános Sörfőzde, Miskolc

Hajnali Sörfőzők

Hop Top Brewery

Horizont Brewing

Hübris, Székesfehérvár

Kecskeméti Sörmanufaktúra

Mad Scientist

MONYO Brewing Co.

Oázis Sörfőzde, Kiskunhalas

Parabolic Lázárus Brewery

Reketye Brewing Co.

Rizmajer Sörfőzde

Sümegi Sörfőzde

Ugar Brewery, Törökszentmiklós

Gasztronómiai standok:

CheChe Burger

Corn dog

Crunchy

Duck You

Fruska

Kanálgép

Kolbice

Pizza Me

Helyszín: Városliget, Napozórét

Nyitva tartás:

2022. június 17. péntek 14.00 - 02.00

2022. június 18. szombat 12.00 - 02.00

2022. június 19. vasárnap 12.00 – 00.00

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

Don't Miss

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...