Az egyik legismertebb magyar élelmiszeripari márka, a Mizo szponzorként „leigazolt” az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapathoz. „A kék szívünk együtt dobog” szlogen utalás arra, hogy mostantól a Mizo kék szíves logója is felkerült a csapat mezére.
„A szponzorációval a kézilabdacsapat sikereinek támogatása és a szurkolói élmények színesítése mellett a Mizo számára kiemelten fontos egészségtudatos szemléletmódot is szeretnénk tovább erősíteni. A Mizo elkötelezett az egészséges életmód támogatása mellett, de tudjuk, hogy az egészségnek nemcsak a táplálkozás, hanem az aktív életmód, a rendszeres testmozgás is a kulcsa, a kettőnek kéz a kézben kell járnia” – mondta el Harcsa Beáta, a Bonafarm Zrt. stratégiai és marketing igazgatója a Mizo képviseletében.
A kézilabdacsapat és a Mizo között idén ősztől kezdődik meg az együttműködés, mindkét fél hosszú távra tervez a közös célok elérése és a közös sikerélmények megélése érdekében. A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. mindig is kiemelten kezelte a társadalmi felelősségvállalás témakörét, az országos szintű támogatásokon túl a szegedi alapítványok, óvodák-iskolák és az egyetem számos kezdeményezését is támogatja, a mostani megállapodással pedig a sport területére is kiterjesztik ezt a tevékenységüket.
„Aki járt már kézilabda-mérkőzésen Szegeden a Pick Arénában, személyesen is megtapasztalhatta, hogy a fantasztikus szurkolótábor szinte belehajszolja a győzelembe a csapatot. Óriási a hangulat minden hazai meccsen, amit a szponzoroknak, köztük immár a Mizo-nak köszönhetően változatos helyszíni programokkal, izgalmas nyereményjátékokkal tudunk igazi ünneppé tenni az összetartó közönség számára” – mondja Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.