- Hirdetés -

A Szerencsekerék nyerte a hetet

|

- Hirdetés -

Tovább erősödött a TV2, főként a hétköznap esti műsoraiknak köszönhetően. A heti műsoros toplista élén a Szerencsekerék végzett, az RTL-es produkciók közül A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt és ott volt az RTL top 10 műsora között a Brandmánia is.

A mögöttünk álló 21. héten is folytatódott a TV2 jó szériája. A főbb célcsoportoknál az RTL nagyjából ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. A TV2 viszont magasabb közönségarányt produkált minden fontosabb bontást nézve. Legnagyobbat főműsoridőben és a 18-49 éveseknél, valamint a 18-59 éveseknél nőttek. Előbbinél 1,7 százalékpontot, utóbbinál 1,4 százalékpontot javítottak.

Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte az estéket, a szombati és a vasárnapi főműsoridő viszont az RTL-é volt. Ez a 18-49 és 18-59 évesek mellett a teljes lakosságra is igaz volt. Említést érdemel még az is, hogy a Mozi+-nak is egész jó hete volt, a célcsoportok többségénél harmadik helyre futottak be, ráadásul egész jelentős előnnyel a mögöttük állókhoz képest. A Mozi+ közönségaránya a 18-49 éveseknél és teljes napon 4,7 százalékot tett ki, szintén a 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig 4,9 százalék volt. Egyedül teljes lakosságot és a főműsoridőt nézve furakodott eléjük az ATV, de ott is szoros volt a verseny (ATV: 3,5%, Mozi+: 3,4%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13 15,5 12,7
RTL 10,7 11,1 10,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,9 12,2 10,2
RTL 6,8 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,8 25,5 23,2
RTL Magyarország 19,2 17,5 18,8
AMC Networks 6,1 5,5 6,1
MTVA 5,7 9,4 4,4
Paramount Global 5,0 3,9 6,2
Network4 3,6 4,7 2,4
Antenna Entertainment Group 3,3 2,6 3,5
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,9% / 16,6% (17,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 13,3% / 13,3% (13,5% / 12,4%)
Szerencsekerék – 16,6% / 16,9% (14,1% / 14,1%)
Párharc – 11,5% / 11,5% (9% / 9%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,2% (17,4% / 15,5%)
Fókusz – 12,9% / 12,8% (12,1% / 11,6%)
Tippelj és vidd el – 9,3% / 9,7% (10,3% / 10,5%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8,5% (8,3% / 8%)

A Tények, ha nem is nagy előnnyel, de a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. A Szerencsekerék sokat erősödött a korábbi héthez képest és magasan a TV2 esti átlaga feletti eredményt hozott. A Párharc ugyan a TV2-s csatornaátlag alatt maradt, de szintén erősödött a korábbi héthez viszonyítva és minden nap nyerte a sávját.

A Tippelj és vidd el rosszabb heti átlagot hozott, mint a műsor első hetében. Ugyanakkor a héten belüli trend nem volt olyan rémes, mint egy héttel korábban. Akkor napról napra csökkent a vetélkedő közönségaránya és nézőszáma. Múlt héten viszont már stabilizálódtak az eredményei. Igaz, nem túl magas szinten.

A mi kis falunk a hosszú hétvégék alatt általában nem teljesít olyan kiugróan jól, mint máskor. Így volt ez a pünkösdi hétvégén is. Bőven nyerték azért sávjukat a 18-49 éveseknél 14,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 16 százalékos share-rel, de egy héttel ezelőtt ugyanez még 18,3 és 20,1 százalékot tett ki.

Vasárnap a TV2 dupla részt adott a Pepe című sorozatból. Valószínűleg azért, hogy gyorsan túlessenek a fennmaradó epizódokon. Nem talált magára a sorozat, a két rész a 18-49 éveseknél 7, illetve 6,1 százalékos share-t ért el és más célcsoportoknál sem szerepelt sokkal jobban.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a Szerencsekerék, annak is a keddi adása volt mindhárom nagy célcsoportnál. A 18-49 éveseknél 211 ezer, a 18-59 éveseknél 311 ezer, a teljes lakosságnál pedig 764 ezer nézőt vonzott a vetélkedő. A 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk lett a hét második legnézettebb produkciója 154 ezer, illetve 260 ezer nézővel. A teljes lakosságnál pedig a szerda esti Tények volt a második legnézettebb a 644 ezres nézettségének köszönhetően.

A top 10 műsor között végzett a vasárnapi Forma-1 futam is. A 18-49 éveseknél 136 ezres, a 18-59 éveseknél 223 ezres, a teljes lakosságnál 414 ezres nézőszámot ért el.

Említést érdemel még az is, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét 30 legnézettebb műsora között kapott helyet a múlt csütörtöki Brandmánia is. Sőt, mindkét említett célcsoportnál az RTL-es házi toplistán belül a kilencedik volt, a 18-49 éveseknél 64 ezer, a 18-59 éveseknél 80 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 311 041 17,0
A MI KIS FALUNK RTL 260 738 16,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 223 943 21,8
TÉNYEK TV2 223 250 21,0
HÍRADÓ RTL 211 589 19,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 203 948 15,1
PÁRHARC TV2 195 374 12,1
FÓKUSZ RTL 190 226 14,1
HALÁLOS IRAMBAN 8. MOZI+ 174 728 10,4
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 171 383 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 764 932 20,3
TÉNYEK TV2 644 221 25,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 565 737 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 543 614 15,6
HÍRADÓ RTL 533 163 20,9
PÁRHARC TV2 423 512 13,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 414 630 19,1
FÓKUSZ RTL 394 814 12,2
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 383 201 10,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 370 913 19,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 211 236 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 154 320 14,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 141 948 15,8
FÓKUSZ RTL 141 702 16,0
TÉNYEK TV2 138 460 20,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 136 659 20,2
PÁRHARC TV2 135 148 12,3
HÍRADÓ RTL 129 315 18,9
HALÁLOS IRAMBAN 8. MOZI+ 129 062 10,8
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 125 046 10,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....