- Hirdetés -

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

|

- Hirdetés -

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között.

Az elmúlt héten nem változtak az RTL és a TV2 közötti erőviszonyok, azaz továbbra is az utóbbi számít piacvezetőnek. Az esti sávban, a 18-49 éveseknél a TV2 előnye 2,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2 százalékpontot tett ki. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 minden nap az RTL előtt végzett, némi meglepetésre még szombaton is. A 18-59 éveseknél, továbbá a teljes lakosságnál azért a szombatot nyerte az RTL, de mindkét célcsoportnál csak 0,3 százalékpont előnnyel.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is őrzi vezető helyét a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország legjobban a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a fő konkurensét (TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 21,9%). Teljes napon a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél viszont az AMC és a Paramount is megelőzte a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,4 11,9
RTL 10,2 10,4 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,9 11,2 8,9
RTL 6,7 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,5 21,5
RTL Magyarország 19,0 17,1 19,1
MTVA 6,5 9,5 5,3
AMC Networks 6,4 6,3 6,6
Paramount Global 4,9 3,9 6,1
Network4 3,7 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,3
Warner Bros.Discovery 3,0 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,6% / 15,8% (17,9% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,6% (13,3% / 13,3%)
Szerencsekerék – 14,9% / 15% (16,6% / 16,9%)
Párharc – 9,3% / 8,8% (11,5% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,2% / 15,3% (17,6% / 16,2%)
Fókusz – 12,6% / 12% (12,9% / 12,8%)
Tippelj és vidd el – 8,3% / 8,3% (9,3% / 9,7%)
A mi kis falunk – 8,8% / 8,8% (8,9% / 8,5%)

A korábbi héthez képest majdnem mindegyik esti műsor kicsit rontott, de az erőviszonyok nem különösebben változtak. A Szerencsekerék továbbra is nagy fölénnyel nyerte a sávját, a Tippelj és vidd el pedig még mindig gyengén teljesített. Olyannyira, hogy csütörtökön és pénteken a 18-49 éveseknél A mi kis falunk ismétlés is jobb nézőszámot és közönségarányt hozott, mint az előtte futó vetélkedő.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 15,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Ez kicsit jobb volt, mint a korábbi heti eredmény, de hozott már erősebb közönségarányt és nézőszámot a sorozatnak ez az évadja.

Vasárnap a TV2 leadta a Pepe utolsó két részét is, ami a megszokott gyenge eredményt produkálta. A mázlijuk viszont az volt, hogy az RTL-en futó Cobra11 még a Pepét is alulmúlta. A 18-49 éveseknél a Pepe két része 7,6 és 8,5 százalékos, a Cobra11 7,5 százalékos share-t ért el (más célcsoportokat nézve is hasonló volt a helyzet). Illetve az esti filmek közül a TV2-s Jumanji jobban teljesített (10,7%), mint az RTL-en a Magasságok és mélységek (7,6%).

A korábbi héthez hasonlóan a Szerencsekerék végzett a nézettségi toplista élén. A keddi adás a 18-49 éveseknél 188 ezer, a 18-59 éveseknél 278 ezer, a teljes lakosságnál 774 ezer nézőt vonzott. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje az M4 Sport UEFA Európa-liga-döntő volt 171 ezres, illetve 277 ezres nézőszámmal. A meccs a teljes lakosságnál a toplista hatodik helyén áll az 560 ezres nézettségének köszönhetően. A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél (164 ezer néző) és a 18-59 éveseknél (270 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó teljesített a legjobban (590 ezer néző) a csatorna produkciói közül.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 278 622 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 277 315 20,5
A MI KIS FALUNK RTL 270 305 16,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 252 219 20,5
HÍRADÓ RTL 250 780 18,4
TÉNYEK TV2 221 635 16,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 218 259 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 197 443 12,8
FÓKUSZ RTL 196 685 13,4
EVEREST TV2 181 578 10,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 774 927 20,5
TÉNYEK TV2 641 729 22,9
HÍRADÓ RTL 590 509 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 574 353 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 562 150 16,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 560 950 22,0
PÁRHARC TV2 467 817 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 173 17,5
FÓKUSZ RTL 411 487 12,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 379 417 19,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 188 295 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 171 345 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 164 846 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 149 386 18,4
HÍRADÓ RTL 137 731 14,1
TÉNYEK TV2 135 239 15,5
JUMANJI: VÁR A DZSUNGEL TV2 130 866 10,7
EVEREST TV2 130 515 11,5
FÓKUSZ RTL 129 994 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 129 294 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....