- Hirdetés -

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

|

- Hirdetés -

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között.

Az elmúlt héten nem változtak az RTL és a TV2 közötti erőviszonyok, azaz továbbra is az utóbbi számít piacvezetőnek. Az esti sávban, a 18-49 éveseknél a TV2 előnye 2,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2 százalékpontot tett ki. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 minden nap az RTL előtt végzett, némi meglepetésre még szombaton is. A 18-59 éveseknél, továbbá a teljes lakosságnál azért a szombatot nyerte az RTL, de mindkét célcsoportnál csak 0,3 százalékpont előnnyel.

A teljes csatornaportfóliókat nézve is őrzi vezető helyét a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország legjobban a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a fő konkurensét (TV2 Csoport: 24,2%, RTL Magyarország: 21,9%). Teljes napon a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél. A 18-49 éveseknél viszont az AMC és a Paramount is megelőzte a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,4 11,9
RTL 10,2 10,4 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 22. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,9 11,2 8,9
RTL 6,7 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,5 21,5
RTL Magyarország 19,0 17,1 19,1
MTVA 6,5 9,5 5,3
AMC Networks 6,4 6,3 6,6
Paramount Global 4,9 3,9 6,1
Network4 3,7 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,3
Warner Bros.Discovery 3,0 3,2 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,6% / 15,8% (17,9% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,6% (13,3% / 13,3%)
Szerencsekerék – 14,9% / 15% (16,6% / 16,9%)
Párharc – 9,3% / 8,8% (11,5% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,2% / 15,3% (17,6% / 16,2%)
Fókusz – 12,6% / 12% (12,9% / 12,8%)
Tippelj és vidd el – 8,3% / 8,3% (9,3% / 9,7%)
A mi kis falunk – 8,8% / 8,8% (8,9% / 8,5%)

A korábbi héthez képest majdnem mindegyik esti műsor kicsit rontott, de az erőviszonyok nem különösebben változtak. A Szerencsekerék továbbra is nagy fölénnyel nyerte a sávját, a Tippelj és vidd el pedig még mindig gyengén teljesített. Olyannyira, hogy csütörtökön és pénteken a 18-49 éveseknél A mi kis falunk ismétlés is jobb nézőszámot és közönségarányt hozott, mint az előtte futó vetélkedő.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 15,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Ez kicsit jobb volt, mint a korábbi heti eredmény, de hozott már erősebb közönségarányt és nézőszámot a sorozatnak ez az évadja.

Vasárnap a TV2 leadta a Pepe utolsó két részét is, ami a megszokott gyenge eredményt produkálta. A mázlijuk viszont az volt, hogy az RTL-en futó Cobra11 még a Pepét is alulmúlta. A 18-49 éveseknél a Pepe két része 7,6 és 8,5 százalékos, a Cobra11 7,5 százalékos share-t ért el (más célcsoportokat nézve is hasonló volt a helyzet). Illetve az esti filmek közül a TV2-s Jumanji jobban teljesített (10,7%), mint az RTL-en a Magasságok és mélységek (7,6%).

A korábbi héthez hasonlóan a Szerencsekerék végzett a nézettségi toplista élén. A keddi adás a 18-49 éveseknél 188 ezer, a 18-59 éveseknél 278 ezer, a teljes lakosságnál 774 ezer nézőt vonzott. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje az M4 Sport UEFA Európa-liga-döntő volt 171 ezres, illetve 277 ezres nézőszámmal. A meccs a teljes lakosságnál a toplista hatodik helyén áll az 560 ezres nézettségének köszönhetően. A mi kis falunk volt az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél (164 ezer néző) és a 18-59 éveseknél (270 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó teljesített a legjobban (590 ezer néző) a csatorna produkciói közül.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 278 622 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 277 315 20,5
A MI KIS FALUNK RTL 270 305 16,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 252 219 20,5
HÍRADÓ RTL 250 780 18,4
TÉNYEK TV2 221 635 16,5
FORMA-1 KÖZVETÍTÉS M4 SPORT 218 259 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 197 443 12,8
FÓKUSZ RTL 196 685 13,4
EVEREST TV2 181 578 10,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 774 927 20,5
TÉNYEK TV2 641 729 22,9
HÍRADÓ RTL 590 509 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 574 353 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 562 150 16,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 560 950 22,0
PÁRHARC TV2 467 817 14,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 434 173 17,5
FÓKUSZ RTL 411 487 12,5
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 379 417 19,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 188 295 15,5
EURÓPA LIGA M4 SPORT 171 345 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 164 846 15,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 149 386 18,4
HÍRADÓ RTL 137 731 14,1
TÉNYEK TV2 135 239 15,5
JUMANJI: VÁR A DZSUNGEL TV2 130 866 10,7
EVEREST TV2 130 515 11,5
FÓKUSZ RTL 129 994 12,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 129 294 12,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....