- Hirdetés -

A Szigeten folytatódik az ibis MUSIC nyári zenei turnéja

|

Az ibis és az ALL ismét összefog, friss és izgalmas hangzást kínálva Európa egyik legnagyobb zenei fesztiválján, a 2023-as Sziget Fesztiválon. Az ibis x ALL Európa Színpadon fellépő tehetséges, feltörekvő művészeket minden zenekedvelőnek látnia kell. Ahogy megszokhattuk, augusztus 10-15. között a budapesti Sziget megtelik a világ minden tájáról érkező produkciókkal, felejthetetlen élményeket garantálva. Billie Eilish, Lorde, Imagine Dragons, David Guetta – csak néhány az idei fesztivál headlinerei közül.

A zene iránti szenvedélyéről, élettel teli szállodai atmoszférájáról és kényelmes elhelyezkedéséről ismert ibis és az ALL – Accor Live Limitless ismét egyesíti erőit. A nyári zenei fesztiválokon Európa-szerte a márkák nevét viselő színpadok, szállodai koncertek és különleges ajánlatok várják azokat, akik szeretnek új hangzásokat és feltörekvő helyi művészeket felfedezni, és élményeiket másokkal megosztani. A turné Közép-Európa egyik legnagyobb zenei fesztiváljával, a 2023-as Sziget Fesztiválon indul.

Az évekre visszanyúló sikeres együttműködés és a tavalyi nagy érdeklődés után az ibis és az ALL visszatér a Sziget Európa Színpadára. Augusztus 10-től, csütörtöktől kezdve öt napon keresztül ez lesz a megfelelő helyszín mindenki számára, aki szeret új és friss hangokat felfedezni. A színpad minden eddiginél színesebb és izgalmasabb felhozatala a legjobb feltörekvő együtteseket mutatja be a világ minden tájáról. A korábbi években olyan zenekarok léptek fel itt, akik mára világhírűnek számítanak – érdemes már most felfedezni a jövő tehetségeit. De a magyarok közül itt lép fel az underground elektronika legendája, az Anima Sound System, és az utóbbi évek legmenőbb producere, Hundred Sins.

„Büszkék vagyunk az ibis MUSIC népszerűségére. Minden évben új művészeknek adunk lehetőséget, hogy megmutathassák tehetségüket. A zene már évek óta márkánk központi eleme. Az ibis x ALL Európa Színpad egyedi és kiemelkedő kínálatával egyre inkább a Sziget Fesztivál egyik mérföldköve. Aki új zenei inspirációt keres és szeretné ízlését bővíteni, színpadunkon a friss és új előadók legjobb válogatását kapja” – mondta Florence Liger-Tourres, az Accor gazdaságos márkákért felelős európai és észak-afrikai alelnöke.

Az ibis x ALL Europe Stage a világ minden tájáról érkező friss, feltörekvő hangok ünnepe, a zenerajongók számára kihagyhatatlan célpont. Az ibis MUSIC programján keresztül az ibis pályafutásuk kezdetén álló zenekarokat és művészeket támogat, és a szállodai fellépéseken és fesztiválszponzorációkon keresztül a világ minden táján megismerteti őket a zeneszerető utazókkal.

Az ibis MUSIC nyári turnéja a 2023-as Sziget Fesztivál premierjét követően Lengyelországban és Németországban az ibis szállodákban folytatódik, különböző ígéretes művészek, köztük a magyar fesztiválon fellépők koncertjével.

A következő állomás a kétnapos Superbloom fesztivál München szívében, szeptember 2-3-án, a történelmi Olympiaparkban, az Olimpiai Stadionban, ahol zene, művészet, kultúra, életmód, közösség, kutatás, oktatás és design találkozik, és a látogatók összes érzékszervére ható élmények születnek.

A Summer of Music alatt az ibis a közösségi médiában exkluzív tartalmakkal szolgál, a kulisszák mögötti soundcheckektől kezdve a jegyajándékokig és az ibis szállodákban átélhető koncertélményekig.

Az ALL-partnerségnek köszönhetően az Accor életmód hűségprogramjának tagjai exkluzív Limitless Experience élményben részesülhetnek a Sziget Fesztiválon, beleértve egy pénzért nem megvásárolható backstage túrát is. Az ALL új és meglévő tagjai tagjai nyereményjátékon vehettek részt, amelyen egy pár VIP fesztiváljegyet, exkluzív kulisszák mögötti túrát és szállodai tartózkodást nyerhettek. Csatlakozzon az ALL-hoz, hogy egyedülálló és exkluzív élményeket szerezzen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...