- Hirdetés -

Gianluigi Buffonnal folytatódik A Calcio titkai

|

- Hirdetés -

Az IFFHS által „Minden idők legjobb kapusának” megválasztott, a visszavonulását a napokban bejelentő Gianluigi Buffon is azok között van, aki exkluzív interjút adott a Sport TV-nek. Augusztus 12-én a Sport TV-re és az AMC Mikróra is visszatér „A Calcio titkai” a második évaddal, és ennek első epizódja a legendáról szól majd.

Mielőtt augusztus 19-én elindulna a Serie A 2023-24-es szezonja, három új résszel is jelentkezik az MSÚSZ Nívódíjas „A Calció titkai” sorozat, amely az olasz labdarúgás kulisszái mögé enged bepillantást, és az itáliai sportélet nagyjai szólalnak majd meg a második évadban is. Találkozhatunk az Internazionale jelenlegi és a Juventus korábbi elnökével, Giuseppe „Beppe” Marottával, illetve Olaszország legnépszerűbb futball show-jának, a Qui studio a voi stadiónak (QSVS) a Direttore-jával, Fabio Ravezzanival. Így az olasz futball egyik legsikeresebb sportvezetője avat be minket abba, hogyan vezetett csúcsra két sztárcsapatot is, illetve azt is megtudhatjuk például, mi vezetett ahhoz a forradalomhoz, hogy a női műsorvezetők kiemelt szerepet kapjanak Itáliában a labdarúgóműsorokban, vagy milyen az, amikor a fogadási maffia üldözi a tévéseket.

A közelmúlt eseményeinek tükrében az évad legnagyobb durranása azonban az, hogy Kéri András Dániel és a stáb meglátogatta Pármában a legendás Gianluigi Buffont, aki a napokban jelentette be, hogy 45 évesen visszavonul, előtte azonban az egyik utolsó exkluzív interjúját a Sport TV-nek adta. Róla szól a második évad első része. Az adás fókuszában a válogatott- és klubsikereit (Parma, Juventus és PSG) övező legizgalmasabb történetek állnak, rajta kívül számos olasz szakmabeli szólal meg a róla szóló fejezetben. Buffon beszél az elnyert vb-győzelem körüli mostoha körülmények (Calciopoli) idején megélt lelkiállapotáról, a Juventusszal elbukott BL-döntőinek okairól. Buffont a Juventus szurkolói akkor zárták igazán a szívükbe, amikor a kapus követte a másodosztályba száműzött együttest a Serie B-be. Kevesen tudják azonban azt, hogy Buffon 2006 nyarán igent mondott a Milannak, és végül Silvio Berlusconi gátolta meg az átigazolását. Őszintén válaszolt arra a kérdésre is, hogy mit jelentett számára a világbajnokként a másodosztályban védeni. „Egy olyan pillanata volt mindez a karrieremnek, amikor volt lehetőségem üzeneteket adni a külvilág felé. Én pedig mindig is a döntéseimmel üzentem a világnak! Az életben mindig van, aki bort iszik és vizet prédikál, és van, aki a tetteivel bizonyít. Bárki gondolhat bármit, én magamat az utóbbi kategóriába helyezem. Másokkal ellentétben sohasem csókolgattam a mezemet, de tetteimmel mindig tiszteltem a klubot, a szurkolókat, a társaimat és a csapatomat is" - mondta erről Buffon, aki két részletben 19 szezonon át védett Torinóban, ebből a 2006-07-es kiírást a Serie B-ben.

Tisztában van azzal, hogy szerencsés, mert Olaszországban született, mert ez is kellett ahhoz, hogy ennyi sikert érjen el, és hogy sokan a futballtörténelem legjobb kapusaként gondoljanak rá. "Hogyha én Nicaraguában születtem volna, ugyanez a kapus volnék, mégsem tekintene senki engem a világ legjobbjának. Ha Messi Tunéziában született volna, nem tekintenék ma a legjobbnak őt sem. Ha Cristiano Ronaldo gaboni volna, hasonló érvet sorakoztatnánk fel. Ezek a szempontok mind fontosak az értékeléskor."

Az első, Gianluigi Buffonról szóló adás premierje augusztus 12-én 17:45-től lesz a Sport1-en, ahol a második epizódot augusztus 15-én, a harmadikat pedig augusztus 18-án lehet megnézni. A Serie A küzdelmei augusztus 19-én kezdődnek, és továbbra is kizárólag a Sport TV-n lehet majd követni a mérkőzéseket. Az AMC Mikro felhasználói számára jó hír, hogy a Calcio titkai teljes második évada is elérhető lesz augusztus 12-én 18:15-től az AMC Mikrón.

A Calcio titkai, 2. évad, 1. rész: augusztus 12., szombat 17:45, Sport1; augusztus 12-től az AMC Mikrón

A Calcio titkai, 2. évad, 2. rész: augusztus 15., kedd 18:30, Sport1; augusztus 12-től az AMC Mikrón

A Calcio titkai, 2. évad, 3. rész: augusztus 18., péntek 20:00, Sport1; augusztus 12-től az AMC Mikrón

A Serie A rajtja: augusztus 19-én 17:15-től indul a közvetítéssorozat a Sport2-n

Fotó: Getty Images

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....