- Hirdetés -

A Sztárban sztár és az X-Faktor is nyert

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél a szombat esti X-Faktor, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Sztárban sztár volt a hét legnézettebb műsora. Ezúttal egymillió alatt maradt a listavezetők nézőszáma.

Múlt héten a két legnézettebb kereskedelmi televízió gyakorlatilag megismételte a korábbi heti eredményét. A TV2 ugyanazt a közönségarányt érte el a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél, mint korábban: 10,4 százalékot. Az RTL Klub esetében pedig egy egészen minimális, 0,1 százalékpontos csökkenést látni, így 16,9 százalékkal zárták a hetet.

Hétfőtől szombatig az RTL Klub nyerte az estéket. A legerősebb napjuk a szombat volt, amikor 24,9 százalékos share-t produkáltak, bár ekkor a TV2 sem teljesített gyengén, ugyanis 13 százalékos közönségarányt hoztak a főműsoridőben, ami náluk a hét második legjobb eredménye volt. A vasárnap estét a TV2 nyerte 16,2 százalékos közönségaránnyal, amivel szemben az RTL Klub 9,3 százalékot tudott felmutatni.

47. hét / 46. hét / 45. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 16,9% / 17% / 17,6%
TV2 – 10,4% / 10,4% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (47. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
RTL Klub
Híradó – 19,5% (19,2%)
Konyhafőnök VIP – 20,4% (19,1%)
Barátok közt – 15,8% (15,2%)
Éjjel-nappal Budapest – 13% (12,8%)

TV2
Tények – 12,8% (14,1%)
Ninja Warrior – 14,9% (13,9%)
A legbátrabb páros – 10,6% (12,9%)
Bogaras szülők – 5,6% (5%)
Mit tenne a gyereked? – 7,1% (9,9%) – két nap átlaga
Sztárok és párok – 5,9% (6,9%) – két nap átlaga
Csak show és más semmi – 7,5% (9,9%)
Korhatáros szerelem – 7,2% (8,9%)

Az RTL Klub hétköznap esti műsorai közül a Konyhafőnök VIP még a korábbi héthez képest is tovább tudott erősödni, a heti átlagos share-jük már meghaladta a 20 százalékot. A Barátok közt, de főleg az Éjjel-nappal Budapest viszont az RTL Klub főműsoridős csatornaátlaga alatt teljesített.

A TV2 hétköznap esti átlagát – 8,4 százalékot – legjobban a Ninja Warrior tudta megugrani, de fölötte teljesített A legbátrabb páros is. Viszont a Csak show és más semmi, a Korhatáros szerelem, a Mit tenne a gyereked?, a Sztárok és párok és a Bogaras szülők nem érte el ezt a szintet. Ezek közül a leggyengébb láncszemnek továbbra is a Bogaras szülők számít.

Érdekesen alakult a heti műsoros toplista, ugyanis a 18-49 éveseknél ismét az X-Faktor volt a legnézettebb, miután 400 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosságnál viszont trónfosztás történt, ugyanis a TV2 vasárnap esti műsora, a Sztárban sztár magasabb nézőszámot (994 ezer fő) ért el, mint az X-Faktor (974 ezer fő).

A 18-49 éveseknél az RTL Klub második legnézettebbje a Konyhafőnök VIP múlt keddi adása volt (318 ezer néző), harmadik pedig a szerdai RTL Híradó (259 ezer néző). A TV2 18-49-es toplistáján pedig ez volt a sorrend: Sztárban sztár (309 ezer néző), Halálos iramban 7. (207 ezer néző) és Ninja Warrior (203 ezer néző).

A teljes lakosságnál az RTL Klub esetében a szerda esti Híradó (827 ezer néző) követte az X-Faktort. A TV2 házi toplistájának második helyén pedig a vasárnapi Tények állt (889 ezer néző).

Majdnem bekerült a top 10-be az M4 Sport legnézettebb műsora, ami a Forma-1 vasárnapi idényzárója volt. A verseny közvetítésére a 18-49 éves korosztályból 154 ezer néző, a teljes lakosságból 427 ezer néző volt kíváncsi.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...