- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek vitte hátán a TV2-t

|

- Hirdetés -

Ismét a Sztárban sztár leszek bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Viszont az RTL Klub összességében megint nyerte a hetet, hétköznapokon kifejezetten nagy előnnyel.

Az elmúlt hét napban egy kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti főműsoridős különbség. Előbbi 14,9, utóbbi 10,5 százalékos közönségarányt hozott össze, azaz a differencia 4,4 százalékpontot tett ki. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub nyerte, a szombati és a vasárnapi főműsoridőt pedig a TV2. Szám szerint ez úgy nézett ki, hogy a hétfőtől péntekig az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 14,9 százalék, a TV2-é – kevesebb mint a fele – 7,3 százalék volt. A TV2 szombaton 15,7 százalékot, vasárnap 19,6 százalékot hozott. Az RTL Klub a szombati és vasárnapi főműsoridőben is 15,1 százalékos közönségarányt ért el.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország 25,7 százalékos, a TV2 Csoport 22,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. A nemzetközi portfóliók versenyében a múlt hétnek leginkább a ViacomCBS-nél örülhettek, hiszen 6,3 százalékos share-t produkáltak a televízióik. A Sony és az AMC csatornái összességében 4,8 és 4,7 százalékos közönségaránnyal zárták a hetet.

36. hét / 35. hét / 34. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 15,7% / 12,8%
TV2 – 10,5% / 9,7% / 8,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (36. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (3,7%)
Híradó – 16,7% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,6% (14,2%)
Keresztanyu – 16,4% (17,4%)
Survivor – 14,5% (15,5%)

TV2
A bosszú csapdájában – 10,4% (13,2%)
Tények – 11,7% (15,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 9,5% (11,2%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 8,9% (9,1%)
Totem – 7,1% (7,3%)

A hétköznap délutáni sávban továbbra is erős volt a TV2, viszont az esti hírműsoroktól kezdve a főműsoridő végéig nem igazán találtak fogást az RTL-es műsorokon. Különösen a Totem eredménye lehet csalódást keltő számukra.

Ami viszont egész jól működik a TV2-n, az a Sztárban sztár leszek legújabb évada. A szombati adás 20,8 százalékos, a vasárnapi adás 24 százalékos közönségarányt ért el. Mindezt úgy, hogy az RTL Klub kifejezetten erős műsorokat sugárzott velük szemben. Szombaton A mi kis falunk „normál” epizódja 19,5 százalékos, a válogatás rész pedig 15,6 százalékos share-t produkált. Vasárnap az Álarcos énekes 17,4 százalékos közönségaránnyal futott. Ez utóbbi amúgy nem rossz eredmény, de még ezzel is kikapott a Sztárban sztár leszektől.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek volt, ami a 18-49 éveseknél 360 ezer, a teljes lakosságnál 974 ezer nézőt vonzott. Ezzel a TV2 műsorai közül messze a legjobban teljesített.

Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél az Álarcos énekes volt 264 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a Keresztanyu csütörtöki adása vonzotta a legtöbb, 689 ezer nézőt.

A 18-49 éveseknél beverekedte magát a műsoros top 10-be a vasárnapi Forma-1 futam is, amire 164 ezren voltak kíváncsiak a kereskedelmi célcsoportból. A teljes lakosság köréből pedig 424 ezer nézőt ültetett a képernyők elé a verseny. A Forma-1 jobb eredmény ért el, mint a szintén az M4 Sporton közvetített Magyarország – Andorra mérkőzés. A szerda esti meccs a 18-49 éveseknél 137 ezres, a teljes lakosságnál 366 ezres nézettséggel futott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_36het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_36hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...