- Hirdetés -

A Sztárban sztár volt a listavezető

|

- Hirdetés -

A TV2 vasárnapi show-ja bizonyult az elmúlt hét legnézettebb produkciójának a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A kereskedelmi csatornák esti hírműsorai még némi csökkenés ellenére is több nézőt vonzottak a megszokottnál.

Az elmúlt héten csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti különbség a főműsoridőben és a 18-49 évesek körében. Az RTL Klub 13,9 százalékos, a TV2 13,2 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, azaz egy százalékponton belüli volt a differencia. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 14,7 százalékos share-t hozott össze, a TV2 13,1 százalékot. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,4 százalékos közönségaránnyal a 7,5 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este szokás szerint a TV2-é volt, 19,2 százalékot értek el az RTL Klub 11,2 százalékával szemben.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország vezetett 29 százalékos heti közönségaránnyal, a TV2 Csoport pedig 27,5 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét a ViacomCBS-ből lett Paramount nyerte 6,9 százalékos heti share-rel, majd a 6,5 százalékos AMC és az 5,6 százalékos Antenna Group következett a sorban.

10. hét / 9.hét / 8. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,9% / 14,8% / 14,5%
TV2 – 13,2% / 13,1% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (10. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,8% (6,4%)
Híradó – 22,3% (23,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,6% (19,5%)
Keresztanyu – 16,7% (17,4%)
Híradó – 13,5% (12,1%)
Hotel Margaret – 8,5% (8,9%)

TV2
Remények földje – 17% (16,5%)
Tények – 19,6% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,5% (12,9%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,6% (14%)
Tények – 9,4% (7,3%)

Az orosz-ukrán háború miatti híréhség már nem volt annyira csúcsra járatva, mint a korábbi hetekben, de még így is az átlagosnál magasabb nézettséggel futott az esti RTL Híradó és a Tények. A korábbi héthez viszonyítva pedig erősödni tudott az RTL Híradó késő esti kiadása és az Exatlon utáni Tények is. Kicsit csökkent a Keresztanyu átlagos nézőszáma (211 ezerről 194 ezerre), de 16,7 százalékos heti share-jük még így is bőven a csatornaátlag felett volt. Az Exatlonnál is látni némi csökkenést nézőszámban (157 ezerről 146 ezerre) és közönségarányban (14-ről 13,6 százalékra) is. Ezzel a TV2 heti átlaga felett volt az Exatlon, de nem sokkal. Az RTL Klub új sorozatánál, a Hotel Margaretnél egy egészen minimális pozitív változás történt, mert az átlagos nézőszámuk 76 ezerről 79 ezerre nőtt, bár a heti share-jük meg csökkent és 8,5 százalékot tett ki. Azért a csatorna szintjén a jó nézettség és a jó share nem ilyen…

A hét legnézettebb műsora címmel a Sztárban sztár büszkélkedhet a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 261 ezer nézőt, utóbbinál 857 ezer nézőt vonzott a TV2 show-ja. A TV2 második legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál a Tények volt. A 18-49 éveseknél a pénteki (176 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adás (778 ezer néző).

Az RTL Klub legnézettebbje a hétfő esti RTL Híradó volt, amire a 18-49 évesek közül 236 ezren, a teljes lakosságból 842 ezren voltak kíváncsiak. A csatorna második legjobban teljesítő produkciójának a 18-49 éveseknél a hétfői Fókusz számított (234 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Keresztanyu szintén hétfői epizódja (667 ezer néző) végzett a házi toplistájuk második helyén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_10het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_10hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...

Így szurkolnak a magyarok

Az európai futballrajongók jelentős része, 47 százaléka egy sor rituálét hajlandó lenne elvégezni, ha ezzel győzelemre segíthetné kedvenc csapatát – derült ki a Coca-Cola Zéró Cukor felméréséből. Az UEFA EURO 2024 hivatalos alkoholmentes italszponzoraként...

Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről

Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek ott a futball Európa-bajnokságon. „A jelenleg fellelhető információk alapján mintegy 600...

Ma rajtol a MOZ.GO

A veszprémi História Kertben a Ma este gyilkolunk című krimi-vígjáték premier előtti gálavetítésével a mai napon elkezdődik és négy napon át tart a hazai filmek legnagyobb ünnepe, új nevén a MOZ.GO, a Magyar Mozgókép...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...