- Hirdetés -

A Sztárban sztár volt a listavezető

|

- Hirdetés -

A TV2 vasárnapi show-ja bizonyult az elmúlt hét legnézettebb produkciójának a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A kereskedelmi csatornák esti hírműsorai még némi csökkenés ellenére is több nézőt vonzottak a megszokottnál.

Az elmúlt héten csökkent az RTL Klub és a TV2 közötti különbség a főműsoridőben és a 18-49 évesek körében. Az RTL Klub 13,9 százalékos, a TV2 13,2 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet, azaz egy százalékponton belüli volt a differencia. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 14,7 százalékos share-t hozott össze, a TV2 13,1 százalékot. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,4 százalékos közönségaránnyal a 7,5 százalékos TV2 előtt. A vasárnap este szokás szerint a TV2-é volt, 19,2 százalékot értek el az RTL Klub 11,2 százalékával szemben.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország vezetett 29 százalékos heti közönségaránnyal, a TV2 Csoport pedig 27,5 százalékot ért el. A nemzetközi portfóliók külön versenyét a ViacomCBS-ből lett Paramount nyerte 6,9 százalékos heti share-rel, majd a 6,5 százalékos AMC és az 5,6 százalékos Antenna Group következett a sorban.

10. hét / 9.hét / 8. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,9% / 14,8% / 14,5%
TV2 – 13,2% / 13,1% / 12,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (10. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,8% (6,4%)
Híradó – 22,3% (23,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18,6% (19,5%)
Keresztanyu – 16,7% (17,4%)
Híradó – 13,5% (12,1%)
Hotel Margaret – 8,5% (8,9%)

TV2
Remények földje – 17% (16,5%)
Tények – 19,6% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,5% (12,9%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,6% (14%)
Tények – 9,4% (7,3%)

Az orosz-ukrán háború miatti híréhség már nem volt annyira csúcsra járatva, mint a korábbi hetekben, de még így is az átlagosnál magasabb nézettséggel futott az esti RTL Híradó és a Tények. A korábbi héthez viszonyítva pedig erősödni tudott az RTL Híradó késő esti kiadása és az Exatlon utáni Tények is. Kicsit csökkent a Keresztanyu átlagos nézőszáma (211 ezerről 194 ezerre), de 16,7 százalékos heti share-jük még így is bőven a csatornaátlag felett volt. Az Exatlonnál is látni némi csökkenést nézőszámban (157 ezerről 146 ezerre) és közönségarányban (14-ről 13,6 százalékra) is. Ezzel a TV2 heti átlaga felett volt az Exatlon, de nem sokkal. Az RTL Klub új sorozatánál, a Hotel Margaretnél egy egészen minimális pozitív változás történt, mert az átlagos nézőszámuk 76 ezerről 79 ezerre nőtt, bár a heti share-jük meg csökkent és 8,5 százalékot tett ki. Azért a csatorna szintjén a jó nézettség és a jó share nem ilyen…

A hét legnézettebb műsora címmel a Sztárban sztár büszkélkedhet a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 261 ezer nézőt, utóbbinál 857 ezer nézőt vonzott a TV2 show-ja. A TV2 második legnézettebb műsora mindkét célcsoportnál a Tények volt. A 18-49 éveseknél a pénteki (176 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adás (778 ezer néző).

Az RTL Klub legnézettebbje a hétfő esti RTL Híradó volt, amire a 18-49 évesek közül 236 ezren, a teljes lakosságból 842 ezren voltak kíváncsiak. A csatorna második legjobban teljesítő produkciójának a 18-49 éveseknél a hétfői Fókusz számított (234 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a Keresztanyu szintén hétfői epizódja (667 ezer néző) végzett a házi toplistájuk második helyén.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_10het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_10hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...

Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek

A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...

Beindult a menekülés az ingatlanpiacon

Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....

Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t

A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről. A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...

Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

Okoseszközök védhetik meg a házunkat

A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....