- Hirdetés -

A Sztárban sztár vonzotta a legtöbb nézőt

|

- Hirdetés -

Az elmúlt héten a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 műsora végzett a nézettségi toplista élén. Az erős versenytárs ellenére az RTL-es Cápák között is jó nézőszámot produkált. Összességében az RTL Klub nyerte a hetet, de a Hotel Margaret nem kezdett túl jól.

Múlt héten az RTL Klub és a TV2 is növelte a főműsoridős közönségarányát a 18-49 éveseknél, azonban a TV2 egy kicsit jobban, így egy százalékponton belülre csökkent a két csatorna közötti különbség. Konkrétan az RTL Klub 15 százalékos, a TV2 14,1 százalékos heti (lineáris) share-t hozott össze (ahogy ezt LinkedIn oldalunkon már korábban olvashatták). A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ehhez nagyon hasonló eredményt láthattunk, az RTL Klub 15,1 százalékos, a TV2 14,5 százalékos közönségarányt produkált.

Szokás szerint a hétvégén jöttek a nagyobb kilengések. A szombati főműsoridőt az RTL Klub nyerte 12,9 százalékkal, az 5,5 százalékos közönségarányú TV2 előtt. Vasárnap fordult a kocka, hiszen a TV2 20,1 százalékos, az RTL Klub 16,7 százalékos esti share-t produkált.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Klub 31,3 százalékos, a TV2 29,4 százalékos közönségarányt gereblyézett össze. A nemzetközi portfóliók közül ismét az AMC-nek futott legjobban a szekere, 7,5 százalékot értek el a 6,3 százalékos ViacomCBS és az 5,9 százalékos Antenna Group előtt.

5. hét / 4. hét / 3. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15% / 13,9% / 14,4%
TV2 – 14,1% / 12,7% / 13,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (5. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5,4% (5,3%)
Híradó – 19,8% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 18% (16,7%)
Keresztanyu – 18% (17,2%)
Hotel Margaret – 13% (korábbi héten a Nyerő páros: 11,2%)

TV2
Remények földje – 16,2% (14,8%)
Tények – 18,9% (17,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,4% (11,7%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 15,6% (16,3%)

Múlt héten indult az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret. Az első epizód egész jó eredményt hozott, 15,5 százalékos közönségarányt és 177 ezer 18-49 éves nézőt. A hét többi adása viszont nem teljesített ilyen jól. Csütörtökön már csak 10,6 százaléknál járt a sorozat, bár igaz, hogy pénteken 12,7 százalékra javítottak. Egyelőre azért elég nagy a különbség az előttük futó Keresztanyuhoz képest, ami 18 százalékos share mellett átlagosan 216 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A Hotel Margaretnél ugyanez a két mutató 13 százalék és 141 ezer néző volt. Annak fényében sem túl jó kezdés ez, hogy egy héttel korábban a Nyerő páros ismétlése ugyanebben a sávban 11,2 százalékra volt képes. Az esték többségében így az Exatlon jobb eredményt hozott, mint a Hotel Margaret.

Szombat este egész szépen szerepelt A Tanár, ami 15,1 százalékos share-t ért el, valamint 188 ezret tett ki a nézettsége. Ahogy írtuk, a vasárnapi főműsoridőt a TV2 nyerte, ami a Sztárban sztárnak köszönhető. A műsor 21 százalékos share-rel és 281 ezres nézettséggel futott. Ami érdekes volt, hogy ezzel párhuzamosan a Cápák között sem teljesített rosszul, láthatóan nem tőlük vitte el a nézőket a Sztárban sztár. Egy héttel korábban ugyanis a Cápák között 19,1 százalékos share-t és 262 ezres nézőszámot ért el. Ehhez képest múlt vasárnap 19,5 százalék volt a közönségarányuk és 269 ezer a nézettségük.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár volt, a 18-49 éveseknél 281 ezer, a teljes lakosságnál 889 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a lista második helyére a Cápák között kapaszkodott fel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó volt a második 838 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_5het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_5hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...

LEGO-val erősít az Euronics

Hosszú távú együttműködést kötött az Euronics Műszaki Áruházlánc és a LEGO Csoport. A partnerség értelmében a kreatív, gondolkodásra késztető LEGO játékkészletek válogatott kínálata már megvásárolható az Euronics üzleteiben.Bár a LEGO játékok eddig is széles...

Nem védjük eléggé a gyerekeket az online térben

Sokkal kevésbé képesek felismerni a gyerekek a számukra ártalmas tartalmakat az interneten, mint azt saját bevallásuk szerint állítják ­– állapítja meg egy friss felmérés. Mindeközben a szülők sem feltétlen tudják, hogyan álljanak hozzá gyermekük...

Élőben követhetjük Kimi Raikkönen visszatérését

Az ARENA4 és az ARENA4+ nézői élőben láthatják Magyarországon Kimi Raikkönen visszatérését. A Formula-1-es világbajnok vasárnap este futja élete első NASCAR Cup Series versenyét a Watkins Glen International szupergyors pályáján. Raikkönen tavaly jelentette be...

Ábel Anita lesz a TV2 új napi sorozatának egyik főszereplője

Hazatalálsz címmel készül a TV2 új napi szériája, a Blikk információi szerint a produkcióban tér vissza a sorozatok világába a Szomszédokban ismertté vált Ábel Anita. Az új produkció egy horvát licencen alapuló, történetalapú, helyzetkomikumokra...

Összeállt a Warner Bros. Discovery régiós menedzsmentje

Bemutatták a Warner Bros. Discovery régiós vezetői csapatát, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét. Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery...

A streaming megelőzte a kábeltévét

Idén júliusban első alkalommal fordult elő, hogy az Egyesült Államokban a tévézésre szánt időből a streaming tartalmak fogyasztása nagyobb arányt tett ki, mint a kábeltévés műsorok. A Nielsen mérései szerint az amerikai júliusban hetente...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy leégésre számíthatnak a magyarok

Még mindig sokan, háromból egy magyar nyaraló perzselődik a napon 11-15 óra között, a legerősebb UV-sugárzás idején – derült ki a Szallas.hu felméréséből. Minden tizedik válaszadó egyáltalán nem gondoskodik a fényvédelemről. Ráadásul a válaszadók...

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...
- Hirdetés -

Don't Miss

Védeni kell a szakmát, a szakembereket, a büdzséket, a fogyasztókat

Most különösen fontos, hogy hitelesen és felelősen használjuk a marketing eszközeit – mutatott rá Bujáki Zsolt. A Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívásokkal szembesül az autóipar és elárulta...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....