- Hirdetés -

A Telekomnál debütál az On the Spot új évada

|

- Hirdetés -

Cseke Eszter és S. Takács András sorozata, az Arany Nimfa-, Prima Primissima- és Pulitzer-emlékdíjjal is elismert On the Spot új évada most először nem egy tv-csatornán jelentkezik Magyarországon, hanem a Telekom saját streaming platformján, a Telekom TVGO-n debütál. A világszerte elismert sorozat 10. évada a hosszú élet titkait kutatja a világ legidősebb és legegészségesebb embereivel, akik közül többen még 100 évesen is dolgoznak, tehenet fejnek és lovagolnak.

A filmes páros ezúttal olyan helyszínekre utazott el, ahol kiugróan magas a 100 év fölöttiek aránya, és ahol a legtovább élnek az emberek. Ezek Földünk úgynevezett Kék Zónái, a Costa Rica-i Nicoya-félszigettől Szardínia keleti partjaiig, amelyeket egy National Geographic kutató, Dan Buettner fedezett fel, majd mutatott be „A hosszú élet titkai” című bestsellerében. A kötet alaposan körbejárta az egészséges és hosszú élet hátterét a környezet, az életmód és a táplálkozás szempontjából is. A tudományos kutatási eredmények után az On the Spot csapata most arra volt kíváncsi, hogy milyenek közelről ezek a többgenerációs családok, hogyan élnek együtt, és milyen szociális környezet veszi körül a százéveseket. A legidősebb szereplőjük, a Costa Rica-i Amelia-néni 108 éves volt a forgatás idején.

„Hiába jártunk a világ több mint 100 országában, a Kék Zónákban filmezve egy teljesen új világ tárult fel előttünk. Egy egészségesebb, egyszerűbb és hosszabb élet lehetősége – erről szól az On the Spot tizedik évada. Bár a hosszú élet titkát mindenkinek saját magának kell megtalálnia, Dan Buettner a munka nagy részét elvégezte, és a Kék Zónák felkutatásával világszerte milliókat indított el egy egészségesebb és hosszabb élet felé vezető úton, minket is. Csodálatos volt megismerni a világ legidősebb embereit a hosszú élet oázisaiban, és a több hetes forgatás során megpróbálni ellesni valamit az egészséges életmódjukból. A hosszú élet titkai közül pedig talán a legkézzelfoghatóbb az, hogy mivel táplálkoznak egy életen át a Kék Zónák lakói, akik Japántól a görög Ikaria szigetig esküsznek rá, hogy a hosszú élet a konyhában kezdődik. Az utazások során mi is végigkóstolhattuk az olasz, görög és Costa Rica-i konyha legegészségesebb ételeit 100 éves szereplőink asztalainál, és evés közben azt láttuk az arcukon, hogy még most is élvezik az ízeket, és élvezik az életet. Narancsot, citromot és olívát szüreteltünk velük, kecskét és tehenet fejtünk együtt, és volt olyan 100 éves, aki levitt a borospincéjébe.” Cseke Eszter és S. Takács András, az On the Spot alkotói

„Negyedik éve dolgozunk együtt az On the Spot csapattal, mert olyan egyedi tartalmakat készítenek, amelyek érzékenyen és őszintén mutatják be a világ különböző részein élő családok kihívásait, a családi együttműködés változatos formáit. Számunkra mindig is első volt, hogy folyamatosan fejlesztett TV szolgáltatásunkban változatos és exkluzív tartalmi kínálattal segítsük ügyfeleink kikapcsolódását, ezért is kiemelten fontosnak gondoltuk, hogy ezt az egyedülálló és inspiráló tartalmat minél szélesebb körben elérhetővé tegyük. Büszkék vagyunk arra, hogy az On the Spot 10. évada elsőként és kizárólag a Telekom saját streaming, a Telekom TVGO platformján lesz látható” - mondta Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Az On the Spot: A hosszú élet titkai első két része már elérhető Telekom TVGO-n.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...

Érdemes komolyabban venni a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrültködnek. Sokan még mindig ezt gondolják, ha felmerül a TikTok neve, pedig ez a social média platform már rég meghaladta ezt. Míg a TikTok korábban csupán 15-30...

Új főszerkesztő az Mfor.hu-nál

A mai naptól Csabai Károly tölti be az Mfor.hu és a Privátbankár.hu főszerkesztői posztját, a felelős szerkesztő pedig Székely Sarolta lett. A lapcsoporthoz tartozik az említett online hírportálok mellett a Piac&Profit online gazdasági portál és...

Közös hírszerkesztőséget hoz létre az EU

Az álhírek elleni küzdelem újabb lépéseként közös hírszerkesztőséget hoz létre Brüsszelben az Európai Unió 16 nemzeti hírügynökség bevonásával – írja beszámolójában a Népszava. Egyelőre két évre tervezik a munkát, amire 1,8 millió eurót biztosítanak....

Felpörgetett sorozatgyártás és dráguló reklámok

Jövőre több új sorozatot is bemutat az RTL Magyarország, és szinte minden olyan műsoruk újabb évaddal tér vissza, ami az idén jó nézettséget hozott. A Big Picture-ön kiderült, hogy 2022-ben új évad jön a...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén novemberben újabb 10 vállalat vette át az alapítók és az előző év nyerteseiből álló zsűritagok által odaítélt Üzleti Etikai Díjat. A 22. Üzleti Etikai Díjátadó Gála ünnepségen szép számmal jelen voltak az előző...

Premierözönnel ünnepel a TV Paprika

Korábban soha nem látott mennyiségű premier-tartalommal készül a TV Paprika az idei adventi és a karácsonyi időszakra. A 40 órányi újdonság december elsejétől folyamatosan képernyőn lesz: az új ünnepi saját gyártású sorozatban hazai mesterszakács,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90...

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élhetőbb bolygóért ötleteltek

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért. A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság...

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

DATA