Elindította első országos televíziós kampányát a Cordia, a lakásfejlesztő cég számára a Republic Group reklámügynökség forgatott imázsfilmeket.
A filmekben egy legénylakásban, egy boldog babaváró párnál és egy elégedett befektetőnél is „vendégeskedhetünk” néhány másodperc erejéig. Ugyanis a több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkező Cordia kínálatában mindenki megtalálja, amit keres – vágyjon akár meghitt otthonra, vagy éppen magas hozamot ígérő befektetésre.
A kreatív csapat a filmeket Közép-Európa legnagyobb városrehabilitációs beruházásának területén, a Cordia által épített Corvin Sétányon forgatta. Vizuális szempontból a filmek kulcselemeinek az ajtókat választották, melyek otthonunkat választják el a külvilágtól, és bejáratai saját birodalmunknak. Ezekbe a kis birodalmakba kapunk bepillantást az új imázsfilmek segítségével. A stáb egy kulisszatitkot is elárult: az odaégetett ebéd jeleneténél óriás legyezőkkel és ipari ventilátorral kellett szellőztetni a szobát, hogy minél hamarabb fel lehessen többször venni a jelenetet, és ne kelljen várni a füst eloszlására.
„A kampány kidolgozása során, az insight keresés fázisában nem volt nehéz dolgunk, hiszen egy új otthon kiválasztása hatalmas döntés és általában nagy beruházás az ember életében. Ilyenkor tele van félelmekkel, bizonytalan és nehezen adja át magát annak az örömteli élménynek, amit az új otthon megszerzése jelent. Ezért fontos egy megbízható partner, aki ezektől a nehézségektől felszabadítja” – mondta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
„Ez a Cordia első országos TV kampánya – arra különösen büszkék vagyunk, hogy ez a hirdetési megoldás a hazai ingatlanpiacon jelenleg egyedülállónak számít. A rövidfilmek hangulata, üzenete nagyszerűen tükrözi a Cordia legfontosabb értékeit, és azt, hogy cégünk másfél évtizedes tapasztalatával a hazai lakóingatlan-piac meghatározó szereplője” – mondta el Szili Tímea, a Futureal-csoport marketing igazgatója.