- Hirdetés -

A The Floor és a Tények áll az élen

|

- Hirdetés -

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de hétvégén mindegyik RTL-es produkció jó nézettséget produkált.

A mögöttünk álló 21. héten csak minimálisan változott a két vezető kereskedelmi csatorna főműsoridős kínálata. Ez a változás pedig nem nagyon kavarta fel az erőviszonyokat, így a korábbi hetekhez hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti verseny. Azaz főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél nyert az RTL, a többi összevetésben, tehát főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint teljes napon mindhárom korosztálynál a TV2 megőrizte a vezető helyét. Ami az egyes estéket illeti, elég jelentős különbségek adódtak a különböző célcsoportoknál. A 18-59 éveseknél minden estét megnyert az RTL, a 18-49 éveseknél a péntek egál volt, a többi főműsoridőt az RTL nyerte. A teljes lakosságnál viszont csak a szombat volt az RTL-é, a többi estén a TV2 jobb számokat hozott.

A teljes csatornaportfólióknál is a fentiekhez hasonlóan alakult a verseny. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL Magyarország nyert. A 18-49 éveseknél az RTL Magyarország 24,1 százalékos, a TV2 Csoport 21,6 százalékos heti share-t hozott össze. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24,5 százalékos, a TV2 Csoport 22,1 százalékos közönségarányt produkált. A többi bontásban a TV2 Csoportnak volt magasabb heti közönségaránya.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9 12,1 8,6
RTL 11,7 11,5 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 21. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,3 10,3 8
RTL 7,1 6,8 7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,6 23,8 22,1
RTL Magyarország 19,3 17,1 19,0
MTVA 5,9 9,3 4,8
AMC Networks 5,6 5,2 5,8
Antenna Entertainment Group 3,9 3,2 3,7
Network4 3,6 5,1 2,5
Paramount Global 3,4 2,8 4,3
Warner Bros.Discovery 3,1 3,8 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,2% / 15% (15,8% / 12,8%)
Tények Plusz – 10,3% / 9,3% (9,6% / 7,8%)
Zsákbamacska – 7,9% / 7,9% (8,1% / 8,3%)
Ütős ötös – 7% / 6,9% (6,3% / 6%)

RTL
Híradó – 17,5% / 14,7% (17,6% / 15,1%)
Fókusz – 12,1% / 11,5% (13,2% / 11,9%)
The Floor – 13,5% / 13,6% (13,9% / 13,7%)
Drága örökösök – 8,3% / 8,1% (korábbi héten A mi kis falunk: 9,6% / 8,6%)

Az esti hírműsorok terén látni némi változást. Hónapok óta magabiztosan vezetett az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél. Múlt héten viszont, ha kicsivel is, de a Tények a 18-49 évesek magasabb heti átlagot ért el. A 18-59 éveseknél pedig jóval kisebb volt a differencia a korábban megszokottnál. A teljes lakosságnál nincs változás, ott eddig is vezetett a Tények.

Abban viszont nem történt változás, hogy a Zsákbamacska az új műsorvezető párosokkal szenved. A The Floor megint kimondottan jó számokat hozott. Az RTL-en A mi kis falunk ismétléseit a Drága örökösök új részei váltották. A Drága örökösök nagyjából azt hozta, mint korábban A mi kis falunk ismétlései, de keddtől péntekig csökkenő tendenciát mutattak a számaik. Viszont az az igazság, hogy nagyjából ez volt várható, hiszen a Drága örökösök legutóbbi évadának a vége sem teljesített túl jól. Nem véletlen, hogy sokat vártak a már leforgatott új évaddal, érezhetően nem a legfontosabb tévés szezonokra tartogatták.

A hétvégéje egész jól alakult az RTL-nek. Szombaton kimondottan erős számokat produkált a Gólkirályság. A 18-49 éveseknél 14,4 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,8 százalékos, a teljes lakosságnál 12,6 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap ugyanennél a három célcsoportnál szintén jól szerepelt a Házon kívül (12,8% / 15% / 14,3%) és a Cápák között (14% / 13,4% / 11,7%). A TV2-s Next Top Model Hungary esetében már kevésbé voltak jók a közönségarányok (8,1% / 8,3% / 10,1%).

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a The Floor, annak is a keddi adása vonzotta a legtöbb nézőt a múlt héten (178 ezres és 267 ezres nézettséggel). A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények volt a legnézettebb, amire 681 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 267 326 14,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 259 153 23,1
TÉNYEK TV2 254 604 17,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 251 692 13,4
HÍRADÓ RTL 236 221 16,2
HÁZON KÍVÜL RTL 225 046 15,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 218 347 13,8
FÓKUSZ RTL 201 587 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 188 088 11,7
ZSÁKBAMACSKA TV2 161 079 8,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 681 648 21,9
HÍRADÓ RTL 578 461 18,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 556 725 16,2
THE FLOOR RTL 497 933 13,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 471 198 20,0
HÁZON KÍVÜL RTL 459 803 14,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 453 614 11,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 447 048 11,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 424 778 12,6
FÓKUSZ RTL 423 797 12,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 178 242 14,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 176 498 14,0
TÉNYEK TV2 159 550 17,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 150 454 14,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 148 849 20,9
HÍRADÓ RTL 133 332 14,2
LECSÓ RTL 131 543 11,4
FÓKUSZ RTL 128 625 12,0
HÁZON KÍVÜL RTL 126 687 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 116 917 11,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...