Kiemelt partnerként támogatja ettől az évtől a világ egyik legismertebb országúti kerékpáros versenyét, a Tour de France-t a Continental. Az idén július 6-án, Brüsszelből rajtoló versenyen hat csapat is a gyártó abroncsaival.
„A Tour de France támogatása tökéletesen illeszkedik a termékeinkhez és a vállalatunk által képviselt értékekhez” – jegyezte meg Musztrai Ferenc, a Continental Hungaria marketingvezetője. Hozzátette: megtiszteltetés a technológiai vállalat számára, hogy a világ egyik legrangosabb kerékpárversenyét támogathatja, mert így nagyobb nyilvánosságot kaphatnak a Continental csúcskategóriás abroncsai, amelyek vezető szerepet töltenek be a közlekedésbiztonságban.
“Mindennap tapasztaljuk, hogy mekkora örömöt jelent megnyerni egy szakaszt a Tour de France-on. Ahogy egy versenyző felemeli karjait a célvonal előtt, akár élete első győzelméről, vagy egy már többszörös nyertesről van szó, garantáltan életre szóló élményt jelent” – emelte ki a szponzoráció kapcsán Christian Prudhomme, a Tour de France versenyigazgatója.
Idén hat csapat (Sky, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin, Sunweb) versenyez a Continental csúcsminőségű Competition Pro LTD abroncsaival, amelyeket speciálisan erre a célra terveztek és gyártottak a németországi Korbachban. Emellett a Tour de France hivatalos járművei is kihasználhatják a Continental legújabb személyautó abroncsának, a PremiumContactTM 6-nak az előnyeit, amely a franciaországi Sarreguemines-ben készül. Az esemény öt kiemelt partnere közül a Continental hangsúlyos szerephez jut. A verseny alatt a technológiai vállalat logója végig látható lesz a célvonal felett, valamint a Flamme Rouge boltívnél is, amely a cél előtti utolsó kilométeren tűnik fel. Emellett minden szakasz után a Continental egyik képviselője adhatja át a trófeát az adott szakasz győztesének.
A német technológiai vállalat a Tour de France versenysorozattal történő együttműködése során a Vision Zero stratégiának is hangot kíván adni, amelynek célja a halálos közúti balesetek nélküli jövőkép megvalósítása. „Ebben az évben is szeretnénk kihasználni a versenyt övező kiemelt figyelmet, hogy felhívjuk a sofőrök és a kerékpárosok figyelmét az egymás iránt való még nagyobb figyelemre, az »Osszuk meg az utat« és »Tartsd a távolságot!« kampányokon keresztül” – emelte ki a Continental Hungaria marketingvezetője.
A Continental emellett a weboldalán is ad majd tippeket a rajongóknak, hogy hogyan juthatnak el egyikből a másik pontba biztonságosan. Sőt, mielőtt a versenyzők elhaladnak a nézők előtt, az abroncsgyártó ismét ingyenes kerékellenőrzést tart majd a helyszínen parkoló autók számára. A versenypályán most először kivilágításra kerülnek az éles kanyarok, a segítő autók sofőrjei pedig a Continental élénksárga figyelmeztető jeleit viselik majd.
A Continental úttörő technológiákat és szolgáltatásokat fejleszt a fenntartható és hálózatba kapcsolt személy- és áruszállítás számára. Az 1871-ben alapított technológiai vállalat nemzetközi autóipari beszállítóként, abroncsgyártóként és ipari partnerként biztonságos, kényelmes, személyre szabott és megfizethető megoldásokat kínál. 2018-ben a konszern öt divíziója, a Chassis & Safety, az Interior, a Powertrain, a Tires és a ContiTech együttesen 44,4 milliárd euró forgalmat ért el, és jelenleg 60 országban több mint 243.000 munkavállalót foglalkoztat.