- Hirdetés -

A TV2 behúzta a múlt hetet

|

- Hirdetés -

Az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál is nyert a TV2. A heti eredmény szempontjából a szombat estének volt kulcsszerepe.

A mögöttünk álló hét a TV2-nek feküdt jobban. A csatorna teljes napon nagyjából ugyanazt hozta mint egy héttel korábban. Főműsoridőben viszont a 18-59 éveseknél és teljes lakosságnál 1,5-1,5 százalékponttal, a 18-49 éveseknél pedig 1,6 százalékponttal erősödtek. Ezzel párhuzamosan az RTL Klub az esti sávban, a 18-49 éveseknél 2 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,8 százalékpontot, a teljes lakosságnál pedig 1,3 százalékpontot vesztett a korábbi héthez viszonyítva. Így mindhárom célcsoportnál a teljes nap mellett a főműsoridőt is behúzta a TV2, még ha csak 0,2 százalékponttal is (a 18-49 és a 18-59 éveseknél is ennyi volt az előnyük).

A komplett csatornaportfóliókat nézve a TV2 Csoport nyerte a hetet az RTL Magyarország előtt. Teljes napon, főműsoridőben, a 18-49-es és 18-59-es célcsoportoknál és a teljes lakosságnál is. A TV2 Csoport a legnagyobb előnyt teljes napon és a teljes lakosságnál érte el, 26 százalékot tett ki a heti share-jük az RTL Magyarország 17,3 százalékával szemben, azaz 8,7 százalékpont volt a differencia. A legkisebb különbséget a 18-59 éveseknél és főműsoridőben mérték, a TV2 Csoport itt 27,2 százalékot, az RTL Magyarország 25,2 százalékot hozott össze, azaz kerek 2 százalékpontot tett ki a különbség.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,5 16,7 15,7
RTL Klub 15,3 14,6 15,5

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,1 11,5
RTL Klub 9,3 8,6 9,4

 

A többi csatornaportfóliót is nézve, múlt héten az MTVA számított a harmadik legerősebb szereplőnek. A teljes lakosságnál ez nem nagy újdonság, mert ott hagyományosan jól teljesítenek, viszont az elmúlt héten a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél is harmadikok voltak. Ebben nagy szerepe volt az M4 Sportnak, ami főműsoridőben a teljes lakosságnál a hét negyedik legnézettebbje, főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál pedig az ötödik legnézettebb csatornája volt (az RTL Klub és a TV2 mellett csak a Mozi+ és a Film+ előzte meg a sportcsatornát).

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,6 26,0 24,9
RTL Magyarország 19,3 17,3 18,8
MTVA 7,3 11,0 6,3
AMC Networks 5,3 5,0 5,3
Paramount Global 4,7 3,8 5,5
Network4 3,9 4,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,2 2,5 3,1
Warner Bros. Discovery 2,5 3,2 2,5

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,2% / 18,9% (17,6% / 16,5%)
Tények Plusz – 15,2% / 15,4% (14,9% / 14,2%)
Séfek séfe – 14,7% / 15,3% (14,4% / 15,2%)
Bezár a bazár – 6,8% / 7,1% (6,9% / 7,1%)

RTL Klub
Híradó – 19,5% / 17,6% (20,6% / 19,2%)
Fókusz – 16% / 15,8% (17,6% / 18,4%)
Keresztanyu – 13,7% / 13% (14,8% / 14,6%)
Nyerő páros – 15,7% / 16,5% (17,3% / 17,7%)

A napi műsorok terén a 18-49 és a 18-59 éveseknél elért heti átlag közötti különbség általában bőven egy százalékponton belül szokott alakulni. Magyarán egész hasonlóan teljesítenek a műsorok ennél a két célcsoportnál. Az RTL Híradó kapcsán viszont – nem először – meglepően nagy, közel két százalékpontos differenciát látni. Érdekes módon a 18-59 éveseknél erősebb a hírműsor, mint a fő csapásirányuknak számító 18-49 éveseknél. Előbbinél, ha szűken is, de nyerték a hetet, viszont a 18-49 éveseknél jobb átlagot produkált a Tények.

A TV2-n a Séfek séfe nagyjából hozta a csatorna főműsoridős átlagát, az RTL Klubon a Nyerő páros az átlagnál jobb – de az előző hetinél rosszabb – eredményt ért el. A Keresztanyu pedig elmaradt az RTL-es csatornaátlagtól.

A két legnézettebb televízió közötti heti verseny tulajdonképpen a hétvégén dőlt el. A korábbi hetekben az X-Faktornak köszönhetően a szombatot lazán nyerte az RTL Klub. Múlt héten viszont a TV2 szombaton is Sztárban sztár leszeket adott. Ezt a 18-49 éveseknél ugyan verte az X-Faktor, de egész sok nézőt is elvitt tőlük a TV2-s műsor középdöntője. A X-Faktor share-je 28 százalékot tett ki a 18-49 éveseknél, a Sztárban sztár leszeké pedig 16,3 százalékot. Egy héttel korábban – érdemi versenytárs nélkül – még 36,6 százalékos share-rel futott az X-Faktor. A Sztárban sztár leszek vasárnapi adása 27,5 százalékot ért el a 18-49 éveseknél, az RTL-en a Tehetség első látásra erejéből viszont csak 9,7 százalékra futotta.

A hét legnézettebb műsora így a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt a teljes lakosságnál, a 18-59 és a 18-49 éveseknél is. A teljes lakosságnál ez volt az egyetlen műsor, ami megugrotta az egymilliós szintet, egészen pontosan 1,19 milliós nézőszámot értek el. A 18-59 éveseknél a műsor nézettsége 618 ezer, a 18-49 éveseknél 439 ezer volt.

Az X-Faktornak most a második hely sem jött össze, ugyanis mindhárom célcsoportnál a múlt hétfői Magyarország-Olaszország meccs bizonyult a második legnézettebbnek. A teljes lakosságnál ez 932 ezer, a 18-59 éveseknél 618 ezer, a 18-49 éveseknél 439 ezer nézőt jelentett.

Az X-Fakor a 18-49 és a 18-59 éveseknél végzett a harmadik helyen 404 ezres, illetve 487 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál viszont csak az ötödikek voltak 750 ezres nézettséggel, mert egy Tények és egy Tények Plusz adás is befurakodott eléjük.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 618 988 27,2
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 561 646 28,4
X-FAKTOR RTL KLUB 487 262 23,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 407 786 22,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 405 698 19,6
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – STÚDIÓ M4 SPORT 339 444 24,0
TÉNYEK TV2 315 651 18,1
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 306 146 17,8
HÍRADÓ RTL KLUB 304 900 17,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 300 988 21,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 192 474 27,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 932 834 24,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 817 528 19,9
TÉNYEK TV2 779 148 25,6
X-FAKTOR RTL KLUB 750 768 19,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 671 174 19,0
HÍRADÓ RTL KLUB 649 872 22,0
KERESZTANYU RTL KLUB 599 966 14,7
SÉFEK SÉFE TV2 599 277 15,4
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – STÚDIÓ M4 SPORT 587 099 22,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 439 495 27,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 415 719 30,0
X-FAKTOR RTL KLUB 404 591 28,0
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 302 088 23,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 279 016 19,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – STÚDIÓ M4 SPORT 245 548 24,6
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 226 982 19,1
SÉFEK SÉFE TV2 218 972 16,8
TÉNYEK TV2 215 649 18,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 203 584 20,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....