- Hirdetés -

A TV2 egyik műsora hatalmas előnnyel nyerte a hetet

|

A 18-49 és a 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a Házasság első látásra bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Ráadásul mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. Az RTL-es produkciók közül a Híradó érte el a legnagyobb nézőszámot.

Minden fontos célcsoportnál megnyerte a mögöttünk álló 14. hetet a TV2. Még abban a két bontásban is, ami az RTL erősségének számít. A 18-49 éveseknél, főműsoridőben 1,5 százalékpont, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben 1,1 százalékpont volt a TV2 előnye az RTL előtt. Az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a TV2 hétfőtől péntekig nyerte a főműsoridőt, az RTL pedig a hétvégén végzett az élen. A 18-59-es adatok ettől annyiban különböztek, hogy az RTL megnyerte a hétfő estét, a 4+-os adatoknál pedig a TV2 a vasárnapot.

A komplett csatornaportfólióknál a helyzet változatlan, azaz a TV2 Csoport végzett az élen. Bár a 18-49 éveseknél, főműsoridőben nem járt messze tőlük a fő konkurens (TV2 Csoport: 23,2%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,2 11,6
RTL 10,9 10,6 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 10,8 8,9
RTL 7 6,6 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,1 21,9
RTL Magyarország 18,8 16,4 18,3
AMC Networks 6,4 5,6 7,0
MTVA 5,5 9,3 4,6
Network4 4,0 5,3 2,9
Paramount Global 3,9 3,1 4,9
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,5 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,1% (14,3% / 12,7%)
Tények Plusz – 10,9% / 9,8% (11,4% / 10,2%)
Házasság első látásra – 18,8% / 19,4% (16,9% / 17,5%)
Hazatalálsz – 10,2% / 9,6% (9,8% / 8,9%)

RTL
Híradó – 18,2% / 15,8% (18% / 15,5%)
Fókusz – 10,9% / 10% (10,9% / 10,2%)
Az álommeló – 10,6% / 9,9% (9,8% / 9,3%)
Gólkirályság – 8,6% / 8,3% (7,5% / 7,9%)

Az RTL Híradó a kereskedelmi célcsoportnál jelentős előnyt hozott össze. A heti átlagok terén a 18-49 éveseknél 3,7 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,9 százalékponttal előzték a Tényeket. A fentieknél nem szerepelnek a teljes lakosságra vonatkozó adatok. Azon a téren továbbra is a Tények vezet, de nincs nagy differencia a két hírműsor között (Tények: 20,1%, RTL Híradó: 19,4%).

A Házasság első látásra című műsorral nagyon betalált a TV2. Egy héttel korábban sem szerepeltek gyengén, de múlt héten még ahhoz képest is erősödni tudtak. A korábbi héthez viszonyítva egy kicsit erősödött az RTL-en Az álommeló, de így is nagyon kikapott a sávjában. Némi javulást a TV2-féle Hazatalálsz című sorozat esetében is látni, de ahhoz képest, hogy milyen erős felvezetőműsora van, ezek nem túl jó számok.

Szombaton debütált az RTL-en a Gólkirályság új évada. A 18-49 éveseknél 11 százalékos, a 18-59 éveseknél 12,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 11,7 százalékos share-rel indított a sorozat. Olyan szempontból erre lehet elfogadható eredményként tekinteni, hogy az RTL-es csatornaátlagot picit megugrotta és a sávját is nyerte. Azonban a korábbi heti A mi kis falunk hasonló adatainál (14,2%, 16,9%, 16,8%) ez azért látványosan gyengébb. Sőt, igazából a vasárnapi A renitens is jobb számokat hozott: share-ben mindenképpen (13,2%, 14%, 14,2%), nézőszámban pedig a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál teljesített jobban a Gólkirályságnál.

Még vasárnapnál maradva, a TV2-s Next Top Model Hungary a 18-49 és 18-59 éveseknél 10,3-10,3 százalékot, a teljes lakosságnál 10,6 százalékot produkált, azaz nem érte el a TV2 főműsoridős átlagát egyik célcsoportnál sem.

A hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra, annak is a csütörtöki adása volt. A 18-49 éveseknél 287 ezer, a 18-59 éveseknél 410 ezer, a teljes lakosságnál 871 ezer nézőt vonzott. Ráadásul említést érdemel, hogy mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. A 18-49 és 18-59 éveseknél 127-127 ezer, a teljes lakosságnál 202 ezer nézőt vertek a hét második legnézettebb műsorára. Az RTL-en futó produkciók közül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfői RTL Híradó (159 ezer és 283 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi RTL Híradó (634 ezer néző) volt a csatorna legnézettebbje.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 410 233 21,2
HÍRADÓ RTL 283 159 18,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 247 047 12,6
A RENITENS RTL 243 011 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 238 149 11,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 218 384 12,7
HAZATALÁLSZ TV2 213 713 11,3
FÓKUSZ RTL 209 362 11,9
TÉNYEK TV2 203 949 13,4
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 203 309 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 871 519 21,7
TÉNYEK TV2 668 834 20,6
HÍRADÓ RTL 634 164 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 592 616 16,2
A RENITENS RTL 517 142 14,2
HAZATALÁLSZ TV2 469 129 13,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 460 545 11,7
FÓKUSZ RTL 441 267 11,6
AZ ÁLOMMELÓ RTL 437 682 10,5
A HÁROM NŐVÉR TV2 404 281 18,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 287 099 21,7
HÍRADÓ RTL 159 549 15,5
AZ ÁLOMMELÓ RTL 153 670 10,9
A RENITENS RTL 150 321 13,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 146 359 11,0
HAZATALÁLSZ TV2 145 270 11,7
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 139 556 10,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 139 092 12,0
FÓKUSZ RTL 127 657 10,8
TÉNYEK TV2 118 719 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...