- Hirdetés -

A TV2 egyik műsora hatalmas előnnyel nyerte a hetet

|

- Hirdetés -

A 18-49 és a 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a Házasság első látásra bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Ráadásul mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. Az RTL-es produkciók közül a Híradó érte el a legnagyobb nézőszámot.

Minden fontos célcsoportnál megnyerte a mögöttünk álló 14. hetet a TV2. Még abban a két bontásban is, ami az RTL erősségének számít. A 18-49 éveseknél, főműsoridőben 1,5 százalékpont, a 18-59 éveseknél, főműsoridőben 1,1 százalékpont volt a TV2 előnye az RTL előtt. Az egyes estéket nézve a 18-49 éveseknél a TV2 hétfőtől péntekig nyerte a főműsoridőt, az RTL pedig a hétvégén végzett az élen. A 18-59-es adatok ettől annyiban különböztek, hogy az RTL megnyerte a hétfő estét, a 4+-os adatoknál pedig a TV2 a vasárnapot.

A komplett csatornaportfólióknál a helyzet változatlan, azaz a TV2 Csoport végzett az élen. Bár a 18-49 éveseknél, főműsoridőben nem járt messze tőlük a fő konkurens (TV2 Csoport: 23,2%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,2 11,6
RTL 10,9 10,6 10,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 14. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 10,8 8,9
RTL 7 6,6 6,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,1 21,9
RTL Magyarország 18,8 16,4 18,3
AMC Networks 6,4 5,6 7,0
MTVA 5,5 9,3 4,6
Network4 4,0 5,3 2,9
Paramount Global 3,9 3,1 4,9
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,5 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,3% / 12,1% (14,3% / 12,7%)
Tények Plusz – 10,9% / 9,8% (11,4% / 10,2%)
Házasság első látásra – 18,8% / 19,4% (16,9% / 17,5%)
Hazatalálsz – 10,2% / 9,6% (9,8% / 8,9%)

RTL
Híradó – 18,2% / 15,8% (18% / 15,5%)
Fókusz – 10,9% / 10% (10,9% / 10,2%)
Az álommeló – 10,6% / 9,9% (9,8% / 9,3%)
Gólkirályság – 8,6% / 8,3% (7,5% / 7,9%)

Az RTL Híradó a kereskedelmi célcsoportnál jelentős előnyt hozott össze. A heti átlagok terén a 18-49 éveseknél 3,7 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,9 százalékponttal előzték a Tényeket. A fentieknél nem szerepelnek a teljes lakosságra vonatkozó adatok. Azon a téren továbbra is a Tények vezet, de nincs nagy differencia a két hírműsor között (Tények: 20,1%, RTL Híradó: 19,4%).

A Házasság első látásra című műsorral nagyon betalált a TV2. Egy héttel korábban sem szerepeltek gyengén, de múlt héten még ahhoz képest is erősödni tudtak. A korábbi héthez viszonyítva egy kicsit erősödött az RTL-en Az álommeló, de így is nagyon kikapott a sávjában. Némi javulást a TV2-féle Hazatalálsz című sorozat esetében is látni, de ahhoz képest, hogy milyen erős felvezetőműsora van, ezek nem túl jó számok.

Szombaton debütált az RTL-en a Gólkirályság új évada. A 18-49 éveseknél 11 százalékos, a 18-59 éveseknél 12,6 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 11,7 százalékos share-rel indított a sorozat. Olyan szempontból erre lehet elfogadható eredményként tekinteni, hogy az RTL-es csatornaátlagot picit megugrotta és a sávját is nyerte. Azonban a korábbi heti A mi kis falunk hasonló adatainál (14,2%, 16,9%, 16,8%) ez azért látványosan gyengébb. Sőt, igazából a vasárnapi A renitens is jobb számokat hozott: share-ben mindenképpen (13,2%, 14%, 14,2%), nézőszámban pedig a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál teljesített jobban a Gólkirályságnál.

Még vasárnapnál maradva, a TV2-s Next Top Model Hungary a 18-49 és 18-59 éveseknél 10,3-10,3 százalékot, a teljes lakosságnál 10,6 százalékot produkált, azaz nem érte el a TV2 főműsoridős átlagát egyik célcsoportnál sem.

A hét legnézettebb műsora a Házasság első látásra, annak is a csütörtöki adása volt. A 18-49 éveseknél 287 ezer, a 18-59 éveseknél 410 ezer, a teljes lakosságnál 871 ezer nézőt vonzott. Ráadásul említést érdemel, hogy mindhárom korosztálynál jelentős előnnyel végzett az élen. A 18-49 és 18-59 éveseknél 127-127 ezer, a teljes lakosságnál 202 ezer nézőt vertek a hét második legnézettebb műsorára. Az RTL-en futó produkciók közül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfői RTL Híradó (159 ezer és 283 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi RTL Híradó (634 ezer néző) volt a csatorna legnézettebbje.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 410 233 21,2
HÍRADÓ RTL 283 159 18,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 247 047 12,6
A RENITENS RTL 243 011 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 238 149 11,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 218 384 12,7
HAZATALÁLSZ TV2 213 713 11,3
FÓKUSZ RTL 209 362 11,9
TÉNYEK TV2 203 949 13,4
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 203 309 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 871 519 21,7
TÉNYEK TV2 668 834 20,6
HÍRADÓ RTL 634 164 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 592 616 16,2
A RENITENS RTL 517 142 14,2
HAZATALÁLSZ TV2 469 129 13,4
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 460 545 11,7
FÓKUSZ RTL 441 267 11,6
AZ ÁLOMMELÓ RTL 437 682 10,5
A HÁROM NŐVÉR TV2 404 281 18,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÁZASSÁG ELSŐ LÁTÁSRA TV2 287 099 21,7
HÍRADÓ RTL 159 549 15,5
AZ ÁLOMMELÓ RTL 153 670 10,9
A RENITENS RTL 150 321 13,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 146 359 11,0
HAZATALÁLSZ TV2 145 270 11,7
NEXT TOP MODEL HUNGARY TV2 139 556 10,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 139 092 12,0
FÓKUSZ RTL 127 657 10,8
TÉNYEK TV2 118 719 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...