A TV2 nem ereszti a vezető helyet

Farm VIP nézettség

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó, a teljes lakosságnál a Farm VIP bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2 és a TV2 Csoport újabb hetet nyert meg, ráadásul egész kényelmes előnnyel.

Az őszi tévés szezon legnagyobb dobásait mostanra már elsütötték a csatornák és úgy tűnik, ez az időszak a TV2 fekszik jobban. A mögöttünk álló 50. hetet lazán nyerte a TV2 minden fontosabb összevetésben. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,6 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,3 százalékpont, a teljes lakosságnál 7,4 százalékpont előnyük volt az RTL előtt. A 18-49 éveseknél az esti sávot hétfőn és vasárnap nyerte meg az RTL, a többi este a TV2-é volt. A 18-59 éveseknél a hétfőt nyerte az RTL, a többi napot a TV2, a teljes lakosságnál pedig minden egyes napot behúzott a TV2, ráadásul jelentős előnnyel.

A komplett csatornacsoportokat nézve is a TV2 Csoport végzett az élen. Szokás szerint a 18-49 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21%). Teljes napon és teljes lakosságnál lehetett látni a legjelentősebb differenciát, ebben sincs változás (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 15,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,3 16,5 11,2
RTL 10 9,1 9,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 12,7 9,4
RTL 6,5 6 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,4 25,9 22,5
RTL Magyarország 18,0 15,7 17,6
MTVA 6,1 10,1 4,9
AMC Networks 5,9 5,1 6,0
Network4 4,5 5,1 3,6
Paramount Global 4,4 3,4 5,4
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,5
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,2% / 12,5% (16,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 11,6% / 10,1% (13,5% / 12,8%)
Farm VIP – 13,5% / 12,1% (14,2% / 13,8%)
Szerencsekerék – 11,7% / 11,2% (12,4% / 12% )

RTL
Híradó – 16,5% / 14,6% (17,1% / 15,8%)
Fókusz – 12% / 11,5% (12,9% / 12,5%)
A Város Királynői – 9,2% / 9,1% (9,9% / 10%)
A mi kis falunk – 7,9% / 7,3% (6,8% / 6,9%)
Éden Hotel – 7% / 7,9% (5,9% / 6,6%)

A hírműsorok versenyéből a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL Híradó került ki győztesen. A Város Királynői viszont nagyon lehúzta az RTL esti sávját és az utána következő műsorok eredményein sem segített sokat. Talán még az érdemel említést, hogy a korábbi héthez képest az Éden Hotel azért javítani tudott. A TV2-n a Farm VIP és a Szerencsekerék is nyerte a sávját. Utóbbinál ennél már láttunk erősebb számokat is, bár az átlag azt nem mutatja, hogy hétfőtől péntekig emelkedő tendenciát mutatott a vetélkedő nézettsége.

A TV2 a hétvégére is tartogatott Farm VIP-t. A szombati adás nem is hozott rosszul, hiszen a 18-49 éveseknél 12,8 százalék, a teljes lakosságnál 16,6 százalék volt a share-je. A vasárnapi Farm VIP viszont a 18-49 éveseknél gyengébb számot – 8,4 százalékos közönségarány – produkált, de a teljes lakosságnál 15,8 százalékot ért el. Az RTL-en a Lego Masters a 18-49 éveseknél 9,2 százalékos share-t hozott össze.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó számított a hét legnézettebb műsorának (185 ezer, illetve 294 ezer nézővel). A teljes lakosságnál pedig a szerdai Farm VIP vonzotta a legtöbb, 790 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 294 041 15,3
FARM VIP TV2 291 484 15,1
FÓKUSZ RTL 263 288 15,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 236 657 14,3
TÉNYEK TV2 235 034 14,0
JUMANJI RTL 201 032 9,2
A VÁROS KIRÁLYNŐI RTL 198 170 9,9
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA M4 SPORT 194 817 10,8
SZERENCSEKERÉK TV2 193 552 13,0
NAGYFIÚK TV2 191 394 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 790 196 20,3
TÉNYEK TV2 726 421 22,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 685 042 19,0
HÍRADÓ RTL 621 234 18,8
FÓKUSZ RTL 470 431 12,6
SZERENCSEKERÉK TV2 449 062 16,3
AZ ARANYIFJÚ TV2 448 171 16,9
TESTVÉREK TV2 414 794 19,3
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA M4 SPORT 386 689 10,1
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 363 379 9,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 185 680 14,7
FARM VIP TV2 177 866 12,8
FÓKUSZ RTL 160 517 14,0
TÉNYEK TV2 138 815 14,2
JUMANJI RTL 138 795 9,4
SZERENCSEKERÉK TV2 138 564 13,1
A VÁROS KIRÁLYNŐI RTL 135 484 10,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 135 069 12,2
NAGYFIÚK TV2 131 754 9,7
LEGO MASTERS RTL 127 207 9,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás