- Hirdetés -

A TV2 nyert, de a Duna Tv egyik műsora volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Csatornák szintjén a TV2, csatornaportfólióknál a TV2 Csoport nyerte a múlt hetet minden fontosabb célcsoportnál. A hét legnézettebb műsorát viszont a Duna Tv sugározta.

A nyári tévés holtszezon idején mostanában az volt a felállás, hogy főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportoknál meglehetősen szorosan alakult a verseny a TV2 és az RTL között, sokszor 1 százalékponton belüli különbségekkel. Múlt héten azonban a TV2 kicsit jobban elhúzott a fő konkurensétől az említett célcsoportoknál is. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél 1,4 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,6 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti differencia, a TV2 javára.

A teljes portfóliókat nézve is igaz, hogy a 33. héten a TV2 Csoport kicsit nagyobb előnyt hozott össze a korábbiaknál. A legközelebb a 18-49 éveseknél, főműsoridőben járt hozzájuk az RTL Magyarország, de ez is 3 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 19,8%). A TV2 Csoportnak legjobban fekvő bontásban – teljes nap, teljes lakosság – pedig a 10 százalékpontot is meghaladta az előnyük (TV2 Csoport: 24,9%, RTL Magyarország: 14,5%).

Teljes napot nézve erős hete volt az MTVA-nak is. A teljes lakosság mellett a 18-49 és a 18-59 évesek körében is a harmadik helyre futottak be a TV2 Csoport és az RTL Magyarország után. (A 18-49 és 18-59 éveseknél jellemzően az AMC, vagy a Paramount a harmadik).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 33. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15,5 10,8
RTL 9,2 8,5 9,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 33. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11,9 9
RTL 5,7 5,2 5,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,9 21,6
RTL Magyarország 16,7 14,5 16,6
MTVA 7,8 11,9 6,2
AMC Networks 5,1 5,0 5,1
Paramount Global 4,5 3,6 5,2
Network4 3,8 4,9 2,7
Antenna Entertainment Group 3,5 2,6 3,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,5% / 15,6% (18,4% / 16,9%)
Tények Plusz – 15,1% / 13,8% (14,4% / 14,1%)
Szerencsekerék – 13,3% / 12% (13% / 11,9%)
Zsákbamacska – 9% / 8,5% (korábbi héten a Drágám, add az életed: 6,4% / 6,8%)

RTL
Híradó – 17,8% / 16,4% (18% / 16,6%)
Fókusz – 12,2% / 12,5% (12,2% / 12,2%)
Celebrandi – 8,2% / 9% (9,1% / 9,3%)
A mi kis falunk – 8,4% / 8,3% (11,2% / 10,9%)

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot ért el az RTL Híradó, mint a Tények. Mostanában gyakoribb volt ennek a fordítottja. A Szerencsekerék jól teljesített, nyerte is a sávját. Érdekes módon nagyjából ugyanazt produkálták a vetélkedő új adásai, mint korábban az ismétlések. A Szerencsekerék utáni sávban a Drágám, add az életed ismétléseit a Zsákbamacska ismétlései váltották. Utóbbi egyértelműen jobban érdekelte a nézőket, bár a TV2 esti átlagát nem érte el.

Az RTL-en a Celebrandi kikapott a Szerencsekeréktől, de ha úgy nézzük, hogy korábban ebben a sávban futó produkciók mostanában hogyan teljesítettek, akkor végül is nem szerepel rosszul. Az RTL esti csatornaátlagától csak kicsivel maradt el a Celebrandi. A mi kis falunk ismétlések múlt héten kifutottak és úgy tűnik, hogy jókor, mert meglepően gyenge eredményeket hozott a sorozat ismétlése, a korábbi héthez képest több mint 2 százalékpontot esett az átlaga.

Azonban a hét legnézettebb műsorát nem a kereskedelmi csatornák, hanem a Duna Tv sugározta. Ez pedig a tűzijáték közvetítése volt, ami minden fontosabb korosztálynál első helyen végzett. A 18-49 éveseknél 245 ezer, a 18-59 éveseknél 371 ezer, a teljes lakosságnál 949 ezer nézőt vonzott az ünnepi tűzijáték közvetítése. S ha megnézik a lenti adatokat, akkor láthatják, hogy meglehetősen nagy előnnyel végzett az élen.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 371 932 19,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 242 629 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 234 484 13,9
HÍRADÓ RTL 228 704 21,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 226 960 17,8
TÉNYEK TV2 226 413 20,7
FÓKUSZ RTL 164 236 12,5
HALÁLOS IRAMBAN 7. TV2 153 993 9,5
ZSÁKBAMACSKA TV2 148 955 10,5
A MI KIS FALUNK RTL 148 016 9,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 949 999 25,0
SZERENCSEKERÉK TV2 725 186 20,2
TÉNYEK TV2 642 837 25,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 581 586 19,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 574 085 19,1
HÍRADÓ RTL 499 863 19,7
AZ ARANYIFJÚ TV2 389 463 18,2
TESTVÉREK TV2 375 258 19,2
ZSÁKBAMACSKA TV2 362 641 13,5
FÓKUSZ RTL 340 152 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 245 888 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 148 156 12,6
TÉNYEK TV2 145 539 20,5
HÍRADÓ RTL 141 968 20,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 141 807 16,8
ATLÉTIKAI VB 2023 M4 SPORT 117 296 13,4
FÓKUSZ RTL 112 064 12,7
CELEBRANDI RTL 111 232 9,7
HALÁLOS IRAMBAN 7. TV2 106 528 10,0
A MI KIS FALUNK RTL 102 583 9,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....