- Hirdetés -

A TV2 nyerte a múlt hetet

|

- Hirdetés -

Csatornaszinten és a teljes portfóliót nézve is az élen végzett a TV2, ráadásul az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál. Sőt, a hét legnézettebb műsorát is a TV2 adta. Az RTL Klubon továbbra is meglepően jól szerepelt a Cápák között, de a Keresztanyu is erős nézettséggel futott.

Érdekesen alakult az elmúlt héten a nézettségi verseny. A TV2 14,4 százalékos, az RTL Klub pedig 13 százalékos heti közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben, azaz fordítani tudott a TV2. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban gyakorlatilag egálban volt a két csatorna, 13,5-13,5 százalékos share-t hoztak. A szombati főműsoridőben is szinte fej fej mellett haladtak, miután a TV2 10 százalékos, az RTL Klub 9,6 százalékos közönségarányt produkált. Igazából vasárnap nyerte meg a hetet a TV2, miután 21,9 százalékot tett ki az esti share-jük az RTL Klub 13,8 százalékával szemben.

Csoportszinten is megnyerte a hetet a TV2 Csoport, 30,2 százalékos share-t értek el, miközben az RTL Magyarország 28 százalékot. A nemzetközi csatornaportfóliók külön versenyét – ahogy már megszokhattuk – az AMC vezette 7,1 százalékos közönségaránnyal, a 6,6 százalékos Antenna Group és a 6,5 százalékos ViacomCBS előtt.

6. hét / 5. hét / 4. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13% / 15% / 13,9%
TV2 – 14,4% / 14,1% / 12,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (6. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 5% (5,4%)
Híradó – 18,8% (19,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (18%)
Keresztanyu – 16,8% (18%)
Hotel Margaret – 10,6% (13%)

TV2
Remények földje – 16,4% (16,2%)
Tények – 19,6% (18,9%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,4% (12,4%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14,6% (15,6%)

A Keresztanyu hozta a tőle elvárható, kifejezetten jó eredményt, viszont a Hotel Margaret egyelőre nem igazán. Utóbbihoz hasonló, 10-11 százalék közüli közönségarányt ért el a korábbi hetekben a Nyerő páros ismétlése. Ennél azért valószínűleg vérmesebb reményei voltak az RTL-nek ezzel az új sorozattal. Fontos lett volna jól teljesítenie, hiszen az Exatlon erős ellenfelet jelent ebben a műsorsávban.

Ahogy írtuk, vasárnap egész nagy előnnyel nyerte a főműsoridőt a TV2, de ez nem a Cápák közöttön múlt. Utóbbi 19,8 százalékos share mellett 259 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Nagyjából ugyanazt hozta, mint egy héttel korábban. Az utána következő Marvel Kapitány című film viszont már csak 11 százalékos közönségarányra volt képes a kereskedelmi célcsoportnál.

A TV2-n a vasárnapi Sztárban sztár a korábbi heti eredményéhez képest (281 ezer néző és 21 százalékos közönségarány) is erősödni tudott: 295 ezer nézőt vonzott a műsor 22,9 százalékos share mellett.

Mindezek fényében talán nem is meglepő, hogy ismét a Sztárban sztár bizonyult a hét legnézettebb műsorának. Nemcsak a 18-49 éveseknél, hanem a teljes lakosságnál is, utóbbinál 915 ezres nézőszámmal futott a produkció. Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Cápák között volt, a teljes lakosságnál pedig a keddi RTL Híradó vonzotta a legtöbb, 777 ezer nézőt.

A TV2 második legnézettebb műsorának a hétfői Tények számított, a 18-49 éveseknél 191 ezer, a teljes lakosságnál 800 ezer nézővel. Az RTL-nél pedig a Keresztanyué volt az ezüstérem. A 18-49 éveseknél a sorozat hétfői epizódja (215 ezer), a teljes lakosságnál a szerdai rész (676 ezer néző) hozta a legtöbb nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_6het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_6hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....