- Hirdetés -

A TV2 nyerte az elmúlt hetet

|

- Hirdetés -

Még az RTL-nek jobban fekvő célcsoportnál is a TV2-é volt az elmúlt hét. A teljes portfóliókat nézve is vezet a TV2 Csoport. Más műsor bizonyult a legnézettebbnek a teljes lakosságnál és a 18-59 éveseknél, valamint a 18-49 éveseknél.

A múlt héten nagyon elkapta a fonalat a TV2. Amennyiben kimondottan az RTL-nek legjobban fekvő bontást nézzük (18-49 évesek, főműsoridő), akkor a hétből hat estét nyert a TV2, ezen belül a vasárnapot 7,4 százalékpontos előnnyel (TV2: 17,7%, RTL: 10,3%). Szintén ennél a célcsoportnál maradva a TV2 heti átlaga 15,2 százalékot, az RTL-é 14,3 százalékot tett ki. De például teljes lakosságnál és főműsoridőben már 17,2 százalék vs. 13,5 százalék volt a heti eredmény a TV2 javára.

A korábbi héttel összevetve az látható, hogy a TV2 főműsoridőben a 18-59 éveseknél 0,8 százalékpontot, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékpontot erősödött. Ugyanennél a kettőnél az RTL 2,3-2,3 százalékpontot veszett. A teljes napnál is hasonló volt a helyzet, például a 18-49 éveseknél a TV2 0,4 százalékpontot hozott, miközben az RTL 1,4 százalékpontot gyengült.

A komplett portfóliókat nézve pedig már egész jelentős előnyt szedett össze a TV2 Csoport. Megint csak az RTL-nek legkedvezőbb bontással kezdve, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben a TV2 Csoport 26,2, az RTL Magyarország 24,1 százalékos heti share-t ért el. A két csatornaportfólió között a legnagyobb differencia továbbra is a teljes lakosságnál és teljes napon látható: a TV2 Csoport heti közönségaránya 25,7 százalék, az RTL Magyarországé 16,9 százalék.

A teljes lakosságnál általában az MTVA a harmadik legerősebb szereplő, a múlt héten viszont ez a 18-49 és a 18-59 éveseknél is igaz volt. Mindhárom célcsoportnál az AMC Networks követte az MTVA-t.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,3 17,2 15,2
RTL 14,1 13,5 14,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 43. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,4 13,3 11,5
RTL 8,6 8 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,3 25,7 24,2
RTL Magyarország 19,3 16,9 19,4
MTVA 7,0 10,4 6,2
AMC Networks 5,8 5,5 5,6
Paramount Global 4,5 3,8 5,3
Network4 4,3 4,6 3,1
Antenna Entertainment Group 3,7 2,8 3,7
Warner Bros. Discovery 2,6 3,0 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,3% / 16,8% (16,8% / 16,5%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,3% (13% / 13,2%)
Ázsia Expressz – 18,2% / 19,4% (16,7% / 17,7%)
Párharc – 11,7% / 10,9% (10,2% / 10,3%)

RTL
Híradó – 18,3% / 15,2% (19,7% / 16,8%)
Fókusz – 15,2% / 13,9% (16,5% / 15,6%)
Keresztanyu – 12,8% / 11,7% (14,4% / 12,9%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15,6% (18,1% / 19,6%)

A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el jobb heti átlagot. A Keresztanyu az évad vége felé nagyon meggyengült (az RTL szempontjából a legrosszabbkor). Főműsoridős csatornaátlag felett hozott az RTL-nek a Celeb vagyok, ments ki innen, de a korábbi héthez képest ez a műsor is gyengébben muzsikált. A TV2-nek nagyon bejött az Ázsia Expressz, a heti átlaguk a 18-49 éveseknél közel járt a 20 százalékhoz.

Szombaton az X-Faktor 23,7 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Dancing with the Stars ugyanekkor 12,8 százalékot hozott. A teljes lakosságnál azonban már fordított a helyzet. A TV2 táncos műsora 19,3 százalékos, az X-Faktor 16,8 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n a Sztárban sztár leszek 20,6 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en a Celeb vagyok vasárnapi kiadása 12,8 százalékkal, az RTL sztori csak 8,6 százalékkal ment.

A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 422 ezer, illetve 893 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél viszont ismét az X-Faktor volt a listavezető 311 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 422 002 20,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 388 844 18,9
X-FAKTOR RTL 368 893 19,0
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 284 473 15,7
DANCING WITH THE STARS TV2 282 417 14,1
HÍRADÓ RTL 282 044 20,4
KERESZTANYU RTL 273 147 13,5
FÓKUSZ RTL 266 923 15,6
TÉNYEK TV2 264 211 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 259 766 16,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 893 515 22,0
DANCING WITH THE STARS TV2 771 322 19,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 753 871 18,3
TÉNYEK TV2 734 765 23,1
HÍRADÓ RTL 650 042 21,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 636 724 17,4
X-FAKTOR RTL 612 671 16,8
KERESZTANYU RTL 584 460 14,0
FÓKUSZ RTL 501 872 13,7
REMÉNYEK FÖLDJE TV2 493 562 19,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 311 350 23,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 295 922 20,6
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 279 579 20,0
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 224 205 16,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 176 223 13,3
FÓKUSZ RTL 174 410 16,3
EURÓPA LIGA M4 SPORT 171 259 13,6
DANCING WITH THE STARS TV2 171 215 12,8
TÉNYEK TV2 170 824 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 164 334 15,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....