- Hirdetés -

A vendéglátó szektorért kampányol az Accor

|

- Hirdetés -

A hotelszakmával foglalkozó, októberben induló podcast – az azonos nevű európai iparági platform része – a vendéglátásban dolgozók történeteit meséli el. Az Accor a szakma minden szereplőjét bátorítja, hogy #HeartOfHospitality hashtaggel ossza meg történeteit. Az első évad interjúalanyai az iparág nemzetközi nagyágyúi és a jövő fiatal vezetői lesznek, a témák között megjelenik a gasztronómia, a vendéglátás jövője, a nők szerepe a szektorban és a fenntarthatóság is.

Az Accor ma indult páneurópai kampánya és iparági podcastja a hoteliparban dolgozó emberekről szól, akik a szakma szívét és lelkét jelentik. A hotelipar megtestesíti mindazt, ami a legjobban hiányzott az elmúlt évben – az utazás, a bárok, az éttermek, a wellness, az élmények, a felfedezés, a kapcsolatok, és legfőképpen az emberek. Az Accor legújabb kampánya, a Heart of Hospitality (A vendéglátás szíve) szeretné egyesíteni mindazokat, akik támogatják az ágazatot és az azt különlegessé tevő embereket.

„Az iparágunk az érzésekre épül – mondta Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója. – Emberekkel foglalkozunk, nálunk csak ez számít: a munkatársaink, a partnereink és a vendégeink. Minden vendéglátóhely arra a szívre és lélekre épül, amit a szenvedélyes, kreatív és szorgalmas emberek tesznek bele nap mint nap. Aki belép egy szállodába vagy vendéglátóhelyre – legyen az vendég vagy munkavállaló –, élményt, a másokkal való érzelmi kapcsolódást keresi. Ezért olyan fontos a mi szakmánk, és ezért hiányzott annyira az elmúlt másfél évben. A szektor az emberi törődésre épül. A vendéglátás azért számít, mert szíve van.”

A kampány része a független mikrosite, ahol inspiráló történeteket olvashatunk a vendéglátás pillanatairól, illetve az egyedi podcast, amely megszólaltatja az Accornál és a teljes vendéglátóiparban dolgozó szakmabelieket.

A Heart of Hospitality Podcast

A kampányhoz hasonlóan Heart of Hospitality néven induló iparági podcast a hotelszakmába és az ott dolgozók életébe nyújt bepillantást, műsorvezetője Duncan O'Rourke, az Accor Northern Europe vezérigazgatója.

A podcast első hat epizódja vezető iparági szakértők – például MPS Puri és Filip Boyen – részvételével többek között a következő témákkal foglalkozik:
Gasztronómia és a vendéglátás varázsa: MPS Puri a vendéglátás iránti szenvedélyéről
A vendéglátás jövője: fiatal tehetségek és oktatás
Nők a vendéglátásban
Ínyenc életmód: beszélgetés séfekkel
Build back better! Építsük vissza jobban: fenntarthatóság a vendéglátásban
Luxusutazások: a világ leleplezése

Az első epizódban Duncanhez csatlakozik régi barátja, munkatársa, a szektor világszerte ismert vezetője, MPS Puri, akivel a gasztronómia művészetéről és a vendéglátás csillogásáról beszélgetnek. Puri inspiráló személyiség, világhírű Food&Beverage szakértő egy olyan ágazatban, amelyet ő „a szállodaipar legszexibb részének” nevez. A podcastban öt évtizedes karrierje történeteit osztja meg a hallgatókkal.

A vendéglátás azért számít, mert szíve van

Az Accor kampányának célja, hogy lendületet adjon annak az ágazatnak, amelyet világszerte súlyosan érintett a világjárvány és a nyomában járó jogszabályok és korlátozások.
Minden tizedik munkavállaló a vendéglátásban és az idegenforgalomban dolgozik. Ezen munkahelyek jelentős része elveszhet a Covid miatt - nem az iparág csökkenése, hanem a beutazási tilalmak, határzárak és karanténintézkedések miatt, amelyek megakadályozzák, hogy a munkavállalók visszatérjenek a munkahelyükre és végezzék a munkájukat. A kereslet és a fellendülés egyértelmű jelei mutatkoznak, de a vendéglátóipar többszörös kihívással kell szembenézzen. A világjárvány idején hazájukba visszatért vagy beutazási engedélyt nem kapó munkavállalókat nem lehet alkalmazni, a belföldi munkaerő hiányzik, a globális ellátási láncok nyomás alatt vannak, és érvényesek még az utazási korlátozások is.

„E kihívások ellenére a vendéglátásban dolgozók minden nap szélesre tárják az ajtókat és gondoskodnak a vendégekről. Megteremtik a pillanatokat, amelyek révén az emberek újra kapcsolatba kerülhetnek szeretteikkel, és évek múlva is emlékezetes élményeket teremtenek a vendégek számára. Ez a kitartás, szenvedély, kreativitás és gondoskodás egyedülálló a mi szektorunkban, és rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese lehetek.”

„Gondoljunk a legutóbbi nyaralásunkra, a barátainkkal eltöltött különleges születésnapi vacsorára, vagy az üzleti útra, ahol végre nyélbe ütöttük az egyezséget! Nap mint nap, szerte a világon az emberek vendéglátóhelyeken ünnepelnek, álmodoznak, kiszakadnak a hétköznapokból, dolgoznak, játszanak és időt töltenek szeretteikkel. Micsoda iparág részesei lehetünk – az értékes pillanatok és szép emlékek mögött a mi munkánk van a háttérben. Ezért indítottuk el a Heart of Hospitality kampányt, hogy emlékeztessük a világot: szív és lélek nélkül nem létezik vendéglátás. Ez a világ egyik legértékesebb és legbecsesebb iparága. A vendéglátásban nincs két egyforma nap, ember vagy pillanat. Minden egyedi és személyes, és minden az emberekről szól – ezért olyan különleges. Az Accor az egész világon vezető szerepet tölt be a vendéglátásban, büszkék vagyunk arra, hogy a szakmát és a szakmában dolgozók életét és történeteit reflektorfénybe állíthatjuk” – zárta Duncan O'Rourke.

Az Accor arra bátorítja az iparágban dolgozókat, hogy a Heart of Hospitality weboldalon vagy a közösségi médiában a #heartofhospitality hashtaggel osszák meg történeteiket.

A Heart of Hospitality az Accor által létrehozott iparági platform, amely a világszerte a hoteliparban dolgozók – az összes munkavállaló tizede – hangját képviseli.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...

Online ingatlanhirdetési oldalt indított az OTP

Az OTP Csoport márciusi bejelentésével összhangban elindította online ingatlanhirdetési oldalát, az otpotthon.hu-t. A Csoport által felvásárolt oldalak (Startlak.hu, Költözzbe.hu, Újotthon.hu) közül első lépésben a Startlak.hu olvadt be az új portálba. A márciusi felvásárlás óta...

Ukrajnában is megtisztították a Tiszát

Már mintegy 280 tonna hulladék került begyűjtésre és feldolgozásra a Tisza ukrajnai forrásvidékén a Diageo és a PET Kupa közös Call-Action programjának köszönhetően – jelentette be a Diageo és a PET Kupa a folyók...

Változások előtt a munkaerőpiac

A jelenlegi gazdasági helyzetben várhatóan megnő az aktív álláskeresők száma, a felszabadult munkaerőt pedig a kkv-szektor szippanthatja majd fel. Nemes-Nagy Szilvia, a Performia Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosa szerint a változás már elkezdődött, a cégeknek...

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....