- Hirdetés -

A vetélkedők versenyét ismét az RTL nyerte

|

Az RTL-es The Floor múlt héten is jóval több nézőt vonzott, mint a TV2-s Zsákbamacska. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb tévés tartalma.

A mögöttünk álló 20. héten is egész jó időszaka volt az RTL-nek, a számukra legfontosabb célcsoportoknál nyertek. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél kereken 3 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,9 százalékpont volt az előnyük. Sőt, főműsoridőben és a teljes lakosságnál is kevésen múlt az első hely (TV2: 11,7%, RTL: 11,5%). Viszont a TV2 teljes napon minden lényeges célcsoportnál győzni tudott. Külön nézve az egyes estéket, az RTL végig nyerte a főműsoridőt hétfőtől vasárnapig, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál kicsit más volt a helyzet, ott a TV2 húzta be a hétfőt, szerdát, csütörtököt és vasárnapot, az RTL nyerte a kedd, péntek és szombat estét.

A teljes portfóliókat nézve egész hasonló helyzet alakult ki, mint a fentieknél. Azaz főműsoridőben és a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett az élen. A 18-49 éveseknél 24,1 százalék volt a share-jük, a TV2 Csoporté 21,3 százalék. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24,6 százalékot, a TV2 Csoport 21,9 százalékot hozott össze. A többi összevetésben a TV2 nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,7 8
RTL 11,8 11,5 10,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,5 7,3
RTL 7,1 6,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,2 21,2
RTL Magyarország 19,1 16,8 18,7
MTVA 5,8 9,7 4,7
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 4,0 5,3 3,1
Antenna Entertainment Group 3,9 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 3,2 3,7 3,2
Paramount Global 3,1 2,6 3,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 12,8% (15,2% / 12,3%)
Tények Plusz – 9,6% / 7,8% (10,3% / 8,6%)
Zsákbamacska – 8,1% / 8,3% (8,6% / 8,5%)
Ütős ötös – 6,3% / 6% (6,7% / 6,6%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,1% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 13,2% / 11,9% (12,4% / 12,2%)
The Floor – 13,9% / 13,7% (15,7% / 16,3%)*
A mi kis falunk – 9,6% / 8,6% (9,4% / 9,2%)

*A hétvégi különkiadás nélkül.

A kereskedelmi célcsoportnál a Híradó-Fókusz páros, a Tények-Tények Plusz duó előtt járt. A korábbi héthez hasonlóan pedig a The Floor nagyon jó eredményt ért el, több mint 2 százalékponttal múlták felül az RTL esti csatornaátlagát. Kicsi csökkenést azért látni a műsor indulóhetéhez viszonyítva, de még ez is kiválónak számít. A TV2-nek nagyon nem jött be a Zsákbamacska új, Majka nélküli szériája, és semmi javuló trendet nem látni náluk.

Szombaton a Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 11,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,1 százalékos, a teljes lakosságnál 12,2 százalékos közönségarányt ért el. Bár azt meg kell említeni, hogy nem volt erős ellenfele, a TV2 a tavaszi szezon nagy részében elengedte a szombat estéket. A vasárnapot már nem, az ekkora szánt Next Top Model Hungary viszont nem teljesít valami jól. A 18-49 éveseknél 7,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 7,5 százalékot, a teljes lakosságnál 8,9 százalékot ért el a műsor. Ezzel szemben az RTL-en a Cápák között (az említett célcsoportoknál) 10,6 százalékos, 10,8 százalékos, 10,2 százalékos közönségarányt ért el. A The Floor Drága örökösök különkiadása pedig 8 százalékos, 8,9 százalékos és 8,7 százalékos share-t hozott össze. Ezzel ugyan a kereskedelmi célcsoportnál nyerte a vasárnapot az RTL, de a Cápák közöttnek volt már ennél erősebb időszaka, illetve a The Floor különkiadás azért messze nem érte el a hétköznapi adások szintjét.

A hétköznapi adások viszont olyan sok nézőt vonzottak, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebbjének számított az RTL-es vetélkedő. A The Floor hétfői adása a 18-49 éveseknél 184 ezer nézőt, a 18-59 éveseknél 262 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál a pénteki The Floor 510 ezer nézőt érdekelt, amivel a toplista harmadik helyén végzett. A 4+-os célcsoportnál a péntek esti Tények bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 629 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 262 606 15,0
HÍRADÓ RTL 232 471 18,9
FÓKUSZ RTL 212 129 14,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 206 242 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 198 574 13,1
TÉNYEK TV2 197 579 16,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 177 554 10,8
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 174 857 10,1
A MI KIS FALUNK RTL 167 499 10,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 971 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 629 191 21,8
HÍRADÓ RTL 577 408 20,0
THE FLOOR RTL 510 260 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 648 14,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 440 501 12,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 399 801 12,2
FÓKUSZ RTL 398 930 12,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 396 600 18,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 367 421 10,4
HÁZON KÍVÜL RTL 354 186 11,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 184 753 15,5
HÍRADÓ RTL 148 796 18,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 133 356 18,6
FÓKUSZ RTL 122 810 13,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 118 248 10,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 114 201 9,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 113 049 9,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 112 314 11,5
TÉNYEK TV2 111 098 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 109 276 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...