- Hirdetés -

A vetélkedők versenyét ismét az RTL nyerte

|

- Hirdetés -

Az RTL-es The Floor múlt héten is jóval több nézőt vonzott, mint a TV2-s Zsákbamacska. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb tévés tartalma.

A mögöttünk álló 20. héten is egész jó időszaka volt az RTL-nek, a számukra legfontosabb célcsoportoknál nyertek. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél kereken 3 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,9 százalékpont volt az előnyük. Sőt, főműsoridőben és a teljes lakosságnál is kevésen múlt az első hely (TV2: 11,7%, RTL: 11,5%). Viszont a TV2 teljes napon minden lényeges célcsoportnál győzni tudott. Külön nézve az egyes estéket, az RTL végig nyerte a főműsoridőt hétfőtől vasárnapig, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál kicsit más volt a helyzet, ott a TV2 húzta be a hétfőt, szerdát, csütörtököt és vasárnapot, az RTL nyerte a kedd, péntek és szombat estét.

A teljes portfóliókat nézve egész hasonló helyzet alakult ki, mint a fentieknél. Azaz főműsoridőben és a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett az élen. A 18-49 éveseknél 24,1 százalék volt a share-jük, a TV2 Csoporté 21,3 százalék. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24,6 százalékot, a TV2 Csoport 21,9 százalékot hozott össze. A többi összevetésben a TV2 nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,7 8
RTL 11,8 11,5 10,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,5 7,3
RTL 7,1 6,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,2 21,2
RTL Magyarország 19,1 16,8 18,7
MTVA 5,8 9,7 4,7
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 4,0 5,3 3,1
Antenna Entertainment Group 3,9 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 3,2 3,7 3,2
Paramount Global 3,1 2,6 3,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 12,8% (15,2% / 12,3%)
Tények Plusz – 9,6% / 7,8% (10,3% / 8,6%)
Zsákbamacska – 8,1% / 8,3% (8,6% / 8,5%)
Ütős ötös – 6,3% / 6% (6,7% / 6,6%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,1% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 13,2% / 11,9% (12,4% / 12,2%)
The Floor – 13,9% / 13,7% (15,7% / 16,3%)*
A mi kis falunk – 9,6% / 8,6% (9,4% / 9,2%)

*A hétvégi különkiadás nélkül.

A kereskedelmi célcsoportnál a Híradó-Fókusz páros, a Tények-Tények Plusz duó előtt járt. A korábbi héthez hasonlóan pedig a The Floor nagyon jó eredményt ért el, több mint 2 százalékponttal múlták felül az RTL esti csatornaátlagát. Kicsi csökkenést azért látni a műsor indulóhetéhez viszonyítva, de még ez is kiválónak számít. A TV2-nek nagyon nem jött be a Zsákbamacska új, Majka nélküli szériája, és semmi javuló trendet nem látni náluk.

Szombaton a Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 11,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,1 százalékos, a teljes lakosságnál 12,2 százalékos közönségarányt ért el. Bár azt meg kell említeni, hogy nem volt erős ellenfele, a TV2 a tavaszi szezon nagy részében elengedte a szombat estéket. A vasárnapot már nem, az ekkora szánt Next Top Model Hungary viszont nem teljesít valami jól. A 18-49 éveseknél 7,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 7,5 százalékot, a teljes lakosságnál 8,9 százalékot ért el a műsor. Ezzel szemben az RTL-en a Cápák között (az említett célcsoportoknál) 10,6 százalékos, 10,8 százalékos, 10,2 százalékos közönségarányt ért el. A The Floor Drága örökösök különkiadása pedig 8 százalékos, 8,9 százalékos és 8,7 százalékos share-t hozott össze. Ezzel ugyan a kereskedelmi célcsoportnál nyerte a vasárnapot az RTL, de a Cápák közöttnek volt már ennél erősebb időszaka, illetve a The Floor különkiadás azért messze nem érte el a hétköznapi adások szintjét.

A hétköznapi adások viszont olyan sok nézőt vonzottak, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebbjének számított az RTL-es vetélkedő. A The Floor hétfői adása a 18-49 éveseknél 184 ezer nézőt, a 18-59 éveseknél 262 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál a pénteki The Floor 510 ezer nézőt érdekelt, amivel a toplista harmadik helyén végzett. A 4+-os célcsoportnál a péntek esti Tények bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 629 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 262 606 15,0
HÍRADÓ RTL 232 471 18,9
FÓKUSZ RTL 212 129 14,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 206 242 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 198 574 13,1
TÉNYEK TV2 197 579 16,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 177 554 10,8
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 174 857 10,1
A MI KIS FALUNK RTL 167 499 10,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 971 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 629 191 21,8
HÍRADÓ RTL 577 408 20,0
THE FLOOR RTL 510 260 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 648 14,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 440 501 12,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 399 801 12,2
FÓKUSZ RTL 398 930 12,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 396 600 18,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 367 421 10,4
HÁZON KÍVÜL RTL 354 186 11,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 184 753 15,5
HÍRADÓ RTL 148 796 18,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 133 356 18,6
FÓKUSZ RTL 122 810 13,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 118 248 10,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 114 201 9,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 113 049 9,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 112 314 11,5
TÉNYEK TV2 111 098 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 109 276 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Erősebb motorú autók gyakrabban baleseteznek

A kezdő vezetőknek általában azt tanácsolják, hogy amíg kellő tapasztalatot nem szereznek az utakon, lehetőleg olcsó és viszonylag kis teljesítményű motorral felszerelt autót vezessenek – így nagyobb eséllyel kerülhetik el a baleseteket. Ugyanakkor az...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock...

Létszámbővítésre készülnek a cégek

2024 harmadik negyedévében a hazai munkáltatók 37 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét. Ez az arány 6 százalékponttal magasabb a három hónappal korábbi értéknél. Átlag feletti mértékű munkaerőfelvétel ebben az időszakban az alfödi régiókban és...

Nyereményjátékra hívja a focirajongókat a Viber

A Rakuten Viber minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez. A lelkes felhasználók lehetőséget kapnak arra, hogy a globális ranglistán közzétegyék...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...