- Hirdetés -

A vetélkedők versenyét ismét az RTL nyerte

|

- Hirdetés -

Az RTL-es The Floor múlt héten is jóval több nézőt vonzott, mint a TV2-s Zsákbamacska. A kereskedelmi célcsoportnál a The Floor, a teljes lakosságnál a Tények volt a múlt hét legnézettebb tévés tartalma.

A mögöttünk álló 20. héten is egész jó időszaka volt az RTL-nek, a számukra legfontosabb célcsoportoknál nyertek. Főműsoridőben a 18-49 éveseknél kereken 3 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,9 százalékpont volt az előnyük. Sőt, főműsoridőben és a teljes lakosságnál is kevésen múlt az első hely (TV2: 11,7%, RTL: 11,5%). Viszont a TV2 teljes napon minden lényeges célcsoportnál győzni tudott. Külön nézve az egyes estéket, az RTL végig nyerte a főműsoridőt hétfőtől vasárnapig, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A teljes lakosságnál kicsit más volt a helyzet, ott a TV2 húzta be a hétfőt, szerdát, csütörtököt és vasárnapot, az RTL nyerte a kedd, péntek és szombat estét.

A teljes portfóliókat nézve egész hasonló helyzet alakult ki, mint a fentieknél. Azaz főműsoridőben és a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett az élen. A 18-49 éveseknél 24,1 százalék volt a share-jük, a TV2 Csoporté 21,3 százalék. A 18-59 éveseknél az RTL Magyarország 24,6 százalékot, a TV2 Csoport 21,9 százalékot hozott össze. A többi összevetésben a TV2 nyert.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,7 8
RTL 11,8 11,5 10,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8 10,5 7,3
RTL 7,1 6,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,3 24,2 21,2
RTL Magyarország 19,1 16,8 18,7
MTVA 5,8 9,7 4,7
AMC Networks 5,5 5,1 5,7
Network4 4,0 5,3 3,1
Antenna Entertainment Group 3,9 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 3,2 3,7 3,2
Paramount Global 3,1 2,6 3,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,8% / 12,8% (15,2% / 12,3%)
Tények Plusz – 9,6% / 7,8% (10,3% / 8,6%)
Zsákbamacska – 8,1% / 8,3% (8,6% / 8,5%)
Ütős ötös – 6,3% / 6% (6,7% / 6,6%)

RTL
Híradó – 17,6% / 15,1% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 13,2% / 11,9% (12,4% / 12,2%)
The Floor – 13,9% / 13,7% (15,7% / 16,3%)*
A mi kis falunk – 9,6% / 8,6% (9,4% / 9,2%)

*A hétvégi különkiadás nélkül.

A kereskedelmi célcsoportnál a Híradó-Fókusz páros, a Tények-Tények Plusz duó előtt járt. A korábbi héthez hasonlóan pedig a The Floor nagyon jó eredményt ért el, több mint 2 százalékponttal múlták felül az RTL esti csatornaátlagát. Kicsi csökkenést azért látni a műsor indulóhetéhez viszonyítva, de még ez is kiválónak számít. A TV2-nek nagyon nem jött be a Zsákbamacska új, Majka nélküli szériája, és semmi javuló trendet nem látni náluk.

Szombaton a Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 11,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,1 százalékos, a teljes lakosságnál 12,2 százalékos közönségarányt ért el. Bár azt meg kell említeni, hogy nem volt erős ellenfele, a TV2 a tavaszi szezon nagy részében elengedte a szombat estéket. A vasárnapot már nem, az ekkora szánt Next Top Model Hungary viszont nem teljesít valami jól. A 18-49 éveseknél 7,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 7,5 százalékot, a teljes lakosságnál 8,9 százalékot ért el a műsor. Ezzel szemben az RTL-en a Cápák között (az említett célcsoportoknál) 10,6 százalékos, 10,8 százalékos, 10,2 százalékos közönségarányt ért el. A The Floor Drága örökösök különkiadása pedig 8 százalékos, 8,9 százalékos és 8,7 százalékos share-t hozott össze. Ezzel ugyan a kereskedelmi célcsoportnál nyerte a vasárnapot az RTL, de a Cápák közöttnek volt már ennél erősebb időszaka, illetve a The Floor különkiadás azért messze nem érte el a hétköznapi adások szintjét.

A hétköznapi adások viszont olyan sok nézőt vonzottak, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebbjének számított az RTL-es vetélkedő. A The Floor hétfői adása a 18-49 éveseknél 184 ezer nézőt, a 18-59 éveseknél 262 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A teljes lakosságnál a pénteki The Floor 510 ezer nézőt érdekelt, amivel a toplista harmadik helyén végzett. A 4+-os célcsoportnál a péntek esti Tények bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 629 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 262 606 15,0
HÍRADÓ RTL 232 471 18,9
FÓKUSZ RTL 212 129 14,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 206 242 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 198 574 13,1
TÉNYEK TV2 197 579 16,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 177 554 10,8
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 174 857 10,1
A MI KIS FALUNK RTL 167 499 10,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 153 971 10,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 629 191 21,8
HÍRADÓ RTL 577 408 20,0
THE FLOOR RTL 510 260 13,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 648 14,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 440 501 12,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 399 801 12,2
FÓKUSZ RTL 398 930 12,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 396 600 18,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 367 421 10,4
HÁZON KÍVÜL RTL 354 186 11,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
THE FLOOR RTL 184 753 15,5
HÍRADÓ RTL 148 796 18,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 133 356 18,6
FÓKUSZ RTL 122 810 13,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 118 248 10,6
MOL MAGYAR KUPA M4 SPORT 114 201 9,6
ZSÁKBAMACSKA TV2 113 049 9,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 112 314 11,5
TÉNYEK TV2 111 098 13,7
A MI KIS FALUNK RTL 109 276 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...

Újabb rekord a belföldi használtautó-piacon

A DataHouse előzetes adatai szerint a hazai használtautó-piacon közel 457 ezer személygépkocsi cserélt gazdát az első félévben. Ez az érték 12,4 százalékkal haladja meg a tavalyi első félév volumenét. A JóAutók.hu várakozása szerint jelentős...

Ezek a legnépszerűbb belföldi nyaralóhelyek

A Szallas.hu friss elemzése szerint bár a Balaton népszerűsége elvitathatatlan a vakációzók körében, a Tisza-tónál is sokan nyaralnak. A magyar tenger térségében Siófok, Balatonfüred és Hévíz szálláshelyeit választották eddig a legtöbben nyaraláshoz, a Tisza-tónál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...