- Hirdetés -

A Volkswagen is belép az autómegosztási piacra

|

- Hirdetés -

A Volkswagen belép az egyre növekvő autómegosztási szektorba. A WeShare a mai napon kezdi meg működését Berlinben. Az 1500 e-Golf járművel a Volkswagen márka 100 százalékos elektromos flottát állít az utakra, és az összes járművet zöld árammal üzemelteti. Ezeket további 500 e-up! autó fogja követni a jövő év elején és a Volkswagen új, teljesen elektromos ID.3-as első darabjai, melyet 2020 közepén vezetnek be. A WeShare egy „free-floating” rendszer bérleti állomások nélkül, és digitálisan működtethető egy alkalmazáson keresztül. A WeShare Hamburgba történő bővítését 2020-ra tervezik.

„A WeShare segítségével a felhasználók igényeinek kielégítésére személyre szabott autómegosztást kínálunk: könnyen használható, 100 százalékban elektromos üzemmód, zöld energiával” – mondta Christian Senger, a Volkswagen Digital Car & Services igazgatósági tagja. „Egy ilyen következetes, széles kínálattal kiemelkedünk a versenyből. Kiemelkedően jó helyzetben vagyunk, hogy részt vehessünk a bővülő autómegosztási piacon.”

Kezdetben a WeShare szolgáltatási területe mintegy 150 négyzetkilométert fed le – a városközpontban és a város vonatgyűrűjén túl. Később a flotta bővítésével a lefedettségi terület is bővülni fog. A rendszer bevezetésekor az ügyfelek 19 eurocent / perces vonzó tarifát élvezhetnek. Regisztrációs és a repülőtéri díjakat sem alkalmaznak. Szeptembertől kezdődően a három kategória tarifái 29 cent átlagos percenkénti áron kerülnek felszámításra.

Az ügyfeleknek okostelefonnal és hitelkártyával kell rendelkezniük, minimum 21 évesek legyenek, valamint legalább egy éve rendelkezzenek jogosítvánnyal, és legyen Németországban bejelentett lakcímük.

A WeShare a berlini nyilvános töltőhálózaton tölti flottáját, beleértve az újonnan létrehozott töltőpontokat az élelmiszer-kiskereskedők, Lidl és Kaufland 70 üzleténél. A Volkswagen nemrégiben partnerségi megállapodást kötött a Schwarz-csoport cégeivel annak érdekében, hogy biztosítsa az elektromos flotta működését, és az e-mobilitás keretein belül továbbfejlessze a töltő infrastruktúra terjeszkedését a nyilvános helyeken.

A rendszer elindítását követően a WeShare járműveket a WeShare szervizmunkatársai gyűjtik és töltik, ha az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony. A későbbi műveletek során a felhasználók ösztönzőket kapnak majd a járművek önálló feltöltésére.

A WeShare segítségével a Volkswagen vonzó mobilitási szolgáltatást nyújt a „Volkswagen We” rendszer számára. A németországi autómegosztó felhasználók száma 2010-ben 14-szeresére nőtt. 2010-ben csak mintegy 180 000 embert regisztráltak autómegosztó felhasználóként, és ez év elején 2,46 millióra nőtt. Az autómegosztás tovább növekszik.

A „Volkswagen We” az összefogja a rendelkezésre álló digitális szolgáltatásokat a fogyasztók saját autóihoz és azon túl. A már sikeresen elindított szolgáltatások közé tartoznak az olyan applikációk, mint a We Park, amely a parkolást teszi még egyszerűbbé és kényelmesebbé, a We Experience személyre szabott ajánlásokat tesz a jármű közelében lévő árukkal vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, vagy a We Deliver, ami a felhasználó csomagtartóját változtatja csomagátvevő ponttá csomagküldő szolgáltatásoknak. A „Volkswagen We”-n keresztül elérhető egyéb szolgáltatások közé tartoznak az „over the air” szoftverfrissítések és igény szerinti funkciók a járművek részére.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...