- Hirdetés -

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

|

- Hirdetés -

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től.

Combos előnyt hozott össze az elmúlt héten a TV2. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékponttal erősödtek, miközben az RTL 0,7 százalékponttal gyengült. Ez pedig azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség 5,2 százalékpontra nőtt (TV2: 15%, RTL: 9,8%). Hasonló a helyzet az esti sávban és a 18-59 éveseknél, ahol a TV2 14,9 százalékkal, az RTL 10,7 százalékkal zárta a hetet.

Minden egyéb bontásban is a TV2 végzett az élen. Az egyes napok főműsoridejét nézve a TV2 nyert hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombat estét tudta megnyerni. A komplett portfólióknál is dominált a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt a legkisebb különbség a két vezető szereplő között, de még ez is 7,7 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 28,3%, RTL Magyarország: 20,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 16,8 15
RTL 10,7 10,8 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,3 11,1
RTL 6,7 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 25,5 25,0
RTL Magyarország 17,5 15,9 17,1
MTVA 6,8 10,2 5,9
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
Paramount Global 4,6 4,0 5,7
Network4 3,9 4,8 2,6
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,4
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,6% / 16,4% (16,5% / 16%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,9% (13,9% / 13,9%)
Zsákbamacska – 20,9% / 21,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 17,2% / 17,2%)
Hazatalálsz – 14,2% / 12,9% (13,9% / 12,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,9% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 12,3% / 11,1% (12,5% / 11,4%)
Drága örökösök – 11,2% / 10,3% (11,9% / 11%)
A mi kis falunk – 10,3% / 9,4% (10,7% / 9,7%)

A 18-49 éveseknél a Tények mostanában rendre jobb heti átlagot produkált az RTL Híradónál. Múlt héten a 18-59 éveseknél is a Tények hozott össze magasabb közönségarányt. A Tények Plusz pedig a Fókuszt előzte. A korábbi hetekben sokszor emlegettük, hogy a Szerencsekerék milyen brutál erős számokat szállít a TV2-nek. Kiderült, hogy lehet ezt fokozni, mert a Zsákbamacska 4 százalékpontot még rá is pakolt a Szerencsekerék korábbi átlagára. A TV2-s vetélkedőnek volt olyan adása, ami 26,5 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A Hazatalálsz sorozat továbbra is kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatt teljesített a kereskedelmi célcsoportoknál, de ezzel az eredménnyel is nyerte a sávját.

Szombaton új résszel tért vissza A mi kis falunk. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos share-t és 259 ezres nézettséget hozott. Ez jobb eredmény, mint amivel egy héttel korábban a Gólkirályság búcsúzott (14,4% és 212 ezer néző).

Vasárnap az RTL kicsit megszenvedte azt, hogy a Forma-1 futam közvetítése kora estére esett. Általában a vasárnapi RTL Híradó hozza a legjobb eredményt, ehhez képest most – a 18-49 éveseknél – csak 8,9 százalékos share-t ért el a hírműsor, 120 ezres nézettség mellett. Egy héttel korábban ugyanez még 17,4 százalék és 230 ezer néző volt. A csatorna sikerműsorának számító Cápák között is kicsit megérezte az autóverseny hatását, 13,8 százalékos közönségarányt produkáltak, a nézőszámuk pedig 225 ezret tett ki. A korábbi héten ez 16,5 százalék és 267 ezres nézettség volt. A vasárnap nyertesének pedig a Sztárban sztár bizonyult, a 18-49 éveseknél 18,7 százalékot tett ki a közönségarányuk.

Ahogy a lentiekből látható, TV2-s műsorok uralták a heti műsoros toplistákat. Mindhárom nagy célcsoportnál a Zsákbamacska végzett az élen. A műsor hétfői adása a 18-49 éveseknél 372 ezer, a 18-59 éveseknél 502 ezer, a teljes lakosságnál 1 millió nézőt vonzott. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár futott be a második helyre 288 ezres, illetve 921 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es A mi kis falunk kaparintotta meg a második helyet a 447 ezres nézettségének köszönhetően.

Szokás szerint jó eredményt hozott a már említett Forma-1 futam az M4 Sportnak. A 18-49 éveseknél 221 ezer, a 18-59 éveseknél 336 ezer, a teljes lakosságnál 557 ezer nézője volt. Ezzel mindhárom heti listán bekerült a top 10-be.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 502 552 24,1
A MI KIS FALUNK RTL 447 583 21,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 413 644 18,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 349 055 20,5
TÉNYEK TV2 346 232 16,1
HÍRADÓ RTL 344 821 15,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 336 460 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 331 200 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 288 878 15,5
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 264 859 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 017 398 24,8
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 095 21,9
TÉNYEK TV2 852 751 20,2
HÍRADÓ RTL 764 179 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 758 786 20,8
A MI KIS FALUNK RTL 758 351 18,4
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 697 470 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 597 600 17,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 551 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 526 695 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 372 256 26,5
SZTÁRBAN SZTAR TV2 288 849 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 259 255 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 239 614 21,1
TÉNYEK TV2 238 803 15,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 389 13,8
HÍRADÓ RTL 222 207 14,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 221 232 15,2
HAZATALÁLSZ TV2 183 917 14,2
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 173 010 12,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Rekordszinten a fiatalok megtakarítása

Csúcsot döntött a fiatalok megtakarítása, ha a konkrét összeget nézzük: a második negyedévben átlagban 783 ezer forintja volt a 19-29 éveseknek a K&H ifjúsági index szerint, hasonlóan magas összegre a felmérés több mint tízéves...

Tényleg túl sokat netezünk?

A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig a túlzásba vitt netezés negatív hatásait a lakosság negyede szokta...

Így csökkenthetjük a rezsiköltséget

Az elmúlt évek energiapiaci bizonytalansága, az elszálló energiaárak, mind megmutatták, mennyire fontos, hogy csökkentsük a saját energiafelhasználásunkat. Otthonunk szigetelésével nemcsak energiát és pénzt spórolunk, hanem annak értékét is növeljük. Falusi CSOK-kal és a hozzá...

Bőven van mit behoznunk a digitális gazdaság területén

Az uniós ranglistán 22. helyen áll a magyar piac 43,8 pontjával, szemben az 50 pont feletti EU-s átlaggal. A lemaradás a cégvilágban is érezhető, ami részben az informatikushiánnyal, a képzett szakemberek iránti jelentős kereslettel...

Nagyot újított az LG

Az LG Electronics (LG) hamarosan elérhetővé teszi a Home Connectivity Alliance HCA 1.0 specifikációjának első kereskedelmi implementációját, amely az LG ThinQ okosplatformon keresztül lehetővé teszi a különféle márkájú készülékek összekapcsolását. Ez év végére a...

Kriptóban olcsóbb és átláthatóbb a jótékonykodás

Átlátható, jól nyomon követhető módja az adományozásnak a blokklánctechnológián alapuló átutalás. Ez a három fő előnye a kriptovalutában történő jótékonykodásnak a Binance által megkérdezett emberek szerint. Bár a legtöbben még mindig inkább hagyományos pénzügyi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövő héten rajtol a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A tudomány és a technológia kapcsolata, a tudományos eredmények hiteles kommunikációja, valamint a természettudományok és a múzeumok kapcsolódási pontjaira fókuszál idén a Múzeumok Őszi Fesztiválja, amelyet szeptember 25. és november 12. rendeznek meg országszerte. A...

November végén érkezik a mozikba a Semmelweis

November 30-án kerül a mozikba a Semmelweis című film, amely az Oscar-díjra jelölt filmes mester, Koltai Lajos új rendezése. A premier felé vezető út egyik fontos állomásaként bemutatták az alkotás plakátját. (kiemelt kép: NFI)   Frank...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az ügyfelek számára. A stabil piaci jelenléthez szükséges őszinte válaszok megadásában...

A Dikh TV és vidéki rádiók is bajba kerültek

Termékmegjelenítésre vonatkozó szabály be nem tartása és hatósági határozatban megállapított, műsorstruktúrával kapcsolatos követelmények nem megfelelő teljesítése miatt indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Dikh TV országos kereskedelmi televízió és...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

Nagy kihívás a fenntarthatóság a családi cégeknek

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....