- Hirdetés -

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

|

- Hirdetés -

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től.

Combos előnyt hozott össze az elmúlt héten a TV2. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékponttal erősödtek, miközben az RTL 0,7 százalékponttal gyengült. Ez pedig azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség 5,2 százalékpontra nőtt (TV2: 15%, RTL: 9,8%). Hasonló a helyzet az esti sávban és a 18-59 éveseknél, ahol a TV2 14,9 százalékkal, az RTL 10,7 százalékkal zárta a hetet.

Minden egyéb bontásban is a TV2 végzett az élen. Az egyes napok főműsoridejét nézve a TV2 nyert hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombat estét tudta megnyerni. A komplett portfólióknál is dominált a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt a legkisebb különbség a két vezető szereplő között, de még ez is 7,7 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 28,3%, RTL Magyarország: 20,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 16,8 15
RTL 10,7 10,8 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,3 11,1
RTL 6,7 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 25,5 25,0
RTL Magyarország 17,5 15,9 17,1
MTVA 6,8 10,2 5,9
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
Paramount Global 4,6 4,0 5,7
Network4 3,9 4,8 2,6
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,4
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,6% / 16,4% (16,5% / 16%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,9% (13,9% / 13,9%)
Zsákbamacska – 20,9% / 21,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 17,2% / 17,2%)
Hazatalálsz – 14,2% / 12,9% (13,9% / 12,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,9% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 12,3% / 11,1% (12,5% / 11,4%)
Drága örökösök – 11,2% / 10,3% (11,9% / 11%)
A mi kis falunk – 10,3% / 9,4% (10,7% / 9,7%)

A 18-49 éveseknél a Tények mostanában rendre jobb heti átlagot produkált az RTL Híradónál. Múlt héten a 18-59 éveseknél is a Tények hozott össze magasabb közönségarányt. A Tények Plusz pedig a Fókuszt előzte. A korábbi hetekben sokszor emlegettük, hogy a Szerencsekerék milyen brutál erős számokat szállít a TV2-nek. Kiderült, hogy lehet ezt fokozni, mert a Zsákbamacska 4 százalékpontot még rá is pakolt a Szerencsekerék korábbi átlagára. A TV2-s vetélkedőnek volt olyan adása, ami 26,5 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A Hazatalálsz sorozat továbbra is kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatt teljesített a kereskedelmi célcsoportoknál, de ezzel az eredménnyel is nyerte a sávját.

Szombaton új résszel tért vissza A mi kis falunk. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos share-t és 259 ezres nézettséget hozott. Ez jobb eredmény, mint amivel egy héttel korábban a Gólkirályság búcsúzott (14,4% és 212 ezer néző).

Vasárnap az RTL kicsit megszenvedte azt, hogy a Forma-1 futam közvetítése kora estére esett. Általában a vasárnapi RTL Híradó hozza a legjobb eredményt, ehhez képest most – a 18-49 éveseknél – csak 8,9 százalékos share-t ért el a hírműsor, 120 ezres nézettség mellett. Egy héttel korábban ugyanez még 17,4 százalék és 230 ezer néző volt. A csatorna sikerműsorának számító Cápák között is kicsit megérezte az autóverseny hatását, 13,8 százalékos közönségarányt produkáltak, a nézőszámuk pedig 225 ezret tett ki. A korábbi héten ez 16,5 százalék és 267 ezres nézettség volt. A vasárnap nyertesének pedig a Sztárban sztár bizonyult, a 18-49 éveseknél 18,7 százalékot tett ki a közönségarányuk.

Ahogy a lentiekből látható, TV2-s műsorok uralták a heti műsoros toplistákat. Mindhárom nagy célcsoportnál a Zsákbamacska végzett az élen. A műsor hétfői adása a 18-49 éveseknél 372 ezer, a 18-59 éveseknél 502 ezer, a teljes lakosságnál 1 millió nézőt vonzott. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár futott be a második helyre 288 ezres, illetve 921 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es A mi kis falunk kaparintotta meg a második helyet a 447 ezres nézettségének köszönhetően.

Szokás szerint jó eredményt hozott a már említett Forma-1 futam az M4 Sportnak. A 18-49 éveseknél 221 ezer, a 18-59 éveseknél 336 ezer, a teljes lakosságnál 557 ezer nézője volt. Ezzel mindhárom heti listán bekerült a top 10-be.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 502 552 24,1
A MI KIS FALUNK RTL 447 583 21,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 413 644 18,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 349 055 20,5
TÉNYEK TV2 346 232 16,1
HÍRADÓ RTL 344 821 15,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 336 460 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 331 200 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 288 878 15,5
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 264 859 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 017 398 24,8
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 095 21,9
TÉNYEK TV2 852 751 20,2
HÍRADÓ RTL 764 179 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 758 786 20,8
A MI KIS FALUNK RTL 758 351 18,4
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 697 470 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 597 600 17,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 551 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 526 695 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 372 256 26,5
SZTÁRBAN SZTAR TV2 288 849 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 259 255 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 239 614 21,1
TÉNYEK TV2 238 803 15,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 389 13,8
HÍRADÓ RTL 222 207 14,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 221 232 15,2
HAZATALÁLSZ TV2 183 917 14,2
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 173 010 12,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Ezek a legnépszerűbb bulihelyek

Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest...

Sosem volt még ilyen szórakoztató a kalóriaégetés

A VR fitnesznek köszönhetően javul az állóképesség, az izomzat erősödik és kellő kitartással a mérleg is egyre kevesebbet mutathat.Manapság az egészségtudatos életmód, a helyes táplálkozás és a sport központi szerepet tölt be az emberek...

Új vezérigazgatóval erősít a PENNY

Új vezérigazgató érkezik július 1-jétől a PENNY Magyarország élére Mathias Mentrop személyében. Mentrop jelenleg a csehországi PENNY-hálózat operatív igazgatójaként tevékenykedik, pozíciójában a jelenlegi magyarországi vezérigazgatót, Florian Jens Naegelét váltja majd.Mathias Mentrop több mint tízévnyi...

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra trendi a butatelefon

A fiatalok körében egyre népszerűbb Nokia 2660 Flip mostantól Pop Pink és Lush Green színben is elérhető. A butatelefonok egy új aranykor hajnalán állnak, ahogy a Z és Y generáció tagjai tudatosan keresik a...
televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Ezek a legnépszerűbb bulihelyek

Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....