A B&D ComMedia kommunikációs irodát választotta pr-ügynökségének a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.. A három országban közel 150 franchise partnerrel működő hálózat teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezésére és megvalósítására kötött együttműködési szerződést februárban a ComMediával. Az ügynökség legfontosabb feladata a márka még szélesebb körben történő megismertetése és sajtójelenlétének erősítése.
A Diego dinamikusan fejlődő kereskedelmi hálózata meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medencében a laminált padló, a darab- és padlószőnyeg, a függöny, a tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. A Diego hazánkban és külföldön is számos szakmai elismerésben részesült, legutóbb (idén) ismét elnyerte – a személyes ügyfélkezelés magas színvonaláért – a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat.
A sikeres és közismert márka kínálata 2017-ben új termékekkel és design elemekkel egészül ki; külföldön intenzív expanzióba kezd, hazai partnerhálózatát pedig tovább bővíti – mindezekben fontos szerepet szán a marketing és a pr-kommunikációs eszközöknek – írja közleményében a társaság.
A B&D ComMedia 17 éve van jelen a pr-szakmában. Referenciáinak többsége – nemzetközi és hazai tulajdonú megbízói révén – az FMCG szektor meghatározó szereplői, de az ügynökség más (pl. informatikai, pénzügyi, mezőgazdasági, építő- és gyógyszeripari) területeken is végzett már sikeres kommunikációs tevékenységet. Több olyan cég kommunikációs stratégiájáért felel, amelyek itthon és külföldön a magyar értékeket képviselik és erősítik (mint pl. a KÜRT Zrt., a Sága Foods Zrt., a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft., a Tutti Élelmiszeripari Kft.).
A Diego Kft. 1992-ben alakult, 1995-től építi és bővíti nemzetközi franchise hálózatát. Ma a 95 magyarországi mellett több mint ötven áruház működik Szlovákiában és Romániában, így a vásárlók mindenütt azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találják meg a Diego termékskálát.